Onko 170 cm nainen lyhyt, keskimittainen vai pitkä?
Kommentit (27)
Mihin tätä tietoa tarvitsee? Deitti-ilmoitukseen?
175 nainen on keskimittainen. 170 on lyhyt. 180 on pitkä.
Naisen keskipituus taitaa olla nykyään 166.. tai 167 cm. Eli kyllä 170 on keskipitkä/keskivertoa vähän pidempi.
Vierailija kirjoitti:
175 nainen on keskimittainen. 170 on lyhyt. 180 on pitkä.
Eihän ole lyhyt 😂
Suomessa naisen keskipituus on 167cm.
Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.
Keskimääräinen suomalaisen naisen pituus on n. 168. Nousee koko ajan, nuoret naiset ovat keskimäärin pidempiä kuin vanhemmat. 170 on siis aika lailla keskimittainen, eikä tämä ole mikään mielipidekysymys.
Keskimittainen. Suomalaisten naisten keskipituus on 167 cm ja tuo on hyvin lähellä sitä.
En huolisi tuon mittaista dödöpulloa.
Keskimittaista muutaman sentin pidempi. Lähempänä kuitenkin keskimittaista kuin pitkää.
170 on nykyisin täysin keskimittainen
Terv. 180 senttinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitkä 😀
T: 153 cm
Mun mielestä sä oot pitkä.
T. 147 cm
Olen 170 cm ja nuorena mä olin mukamas pitkä. Nyt tunnen itseni lyhyeksi näiden nykyisten nuorten vierellä. Aika moni tyttö on 175+ cm ja moni nuorimies sen pari metriä pitkiä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm ja nuorena mä olin mukamas pitkä. Nyt tunnen itseni lyhyeksi näiden nykyisten nuorten vierellä. Aika moni tyttö on 175+ cm ja moni nuorimies sen pari metriä pitkiä.
N43
Pitkät miehet saavat pitkiä tyttäriä.
Minusta tuo on eka lukema, jota voi naisilla sanoa pitkäksi. t 177cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm ja 32-v. Ikäisiini ja minua vanhempiin naisiin verrattuna tunnen itseni usein pitkäksi mutta parikymppisiin ja teineihin verrattuna taas usein pätkäksi, koska heissä alkaa olla 180-185 cm pituus ihan tavallista.
Jep, sama, paitsi olen 40.
alle 160 lyhyt
160 - 170 keskipitkä
yli 170 pitkä
Mun sisko on 170 cm enkä ole ikinä kuullut, että kukaan kommentoisi hänelle että oletpa pitkä
Suomessa aika keskimittainen mutta esim aasian maissa pitkä
Keskimittainen. 170 cm mies on lyhyt. 175 cm nainen on jo pitkä, kun taas 175 cm mies on keskimittainen.