Mitä muuta helppoa la-illan ruokaa kuin pitsa tai tex-mex.
Kommentit (36)
Lämpimiä leipiä meillä tänään. Itse teen näin: jälkiuunipaloja, päälle salsaa, tomaattia, kinkkua, paprikaa, homejuustoa ja juustoraastetta. Päälle vähän oreganoa ja valkosipulijauhetta maun mukaan.
Laita kysymysmerkki uunipellille, marinoi kieliopilla ja kärvennä kunnolla. Vaihda tilalle piste ja sijoita se otsikkoosi.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä leipiä meillä tänään. Itse teen näin: jälkiuunipaloja, päälle salsaa, tomaattia, kinkkua, paprikaa, homejuustoa ja juustoraastetta. Päälle vähän oreganoa ja valkosipulijauhetta maun mukaan.
Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Enchiladat
Eli...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enchiladat
Eli...?
Googlaa ihmeessä!
Uunileivät ja tonjikalasalaatti
Jauhelihaleivät lohkoperunoilla
Pyttipannu
Wingsejä, uunilohkoja, kuukaudeksipa, sippen. Perunasalaattia ja erilaisia salaatteja ja patonkia. Pitaleipiä valitsemillanne täytteillä. Itse laitan riisi, juusto, tomaatti, kurkku, Suolakurkku, salaatti ja kastike. Itse alusta asti tehtyjä hamppareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana
Kokeile ihmeessä voit vaikka yllättyä. On todella hyviä myös muiden kuin minun mielestäni. Lisäksi toisten ruokien "hyi saatana" kommentointi osoittaa että olet vain nirso teini, meneppäs kultaseni Demiin kasvamaan. Mukavaa iltaa sinulle kuitenkin. :)
Hookoon blå spermalla kuorrutettuna. Näin.
Uuniperunat mieleisillä täytteillä
Täytetyt patongit
Uunissa paahdetut kasvikset + tofu/kana
Täytetyt paprikat
Lohi uuniin ja uunikasvikset.