Onko Nordealla taas joku häiriö
Etutili jolla on n 5 000 e rahaa ei näy verkkopankissa ja piti tehdä tilisiirto sieltä että pääsen ruokakauppaan ja koko tili on hävinnyt verkkopankista. Onko siellä taas kerran joku häiriö??????
Kommentit (8)
Mobiilipankissa kirjautumissivulla kohta Tärkeää tietoa.
Säästämisen tileillä ylläpitotöitä. Saadaan valmiiksi klo 20 mennessä.
Nordean tilejä pitää huoltaa useammin kuin Audia. Ja se on paljon.
Kiitos vastauksista! Yritin etsiä verkkopankista tietoa mutta en löytänyt, mutta kiitos teille avusta! Ihmettelen kyllä myös että aika usein noita huolletaan, kyseessä on kuitenkin mun rahat joita pitäisi voida käyttää kun on tarve ja nyt jää kyllä kauppareissu väliin kun en pääse käsiksi taas kerran omiin rahoihini. En haluaisi luottokortti laskuakaan kasvattaa kun voin käteiselläkin maksaa kun vaan saisin rahat käyttööni omalta tililtäni.. M
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Yritin etsiä verkkopankista tietoa mutta en löytänyt, mutta kiitos teille avusta! Ihmettelen kyllä myös että aika usein noita huolletaan, kyseessä on kuitenkin mun rahat joita pitäisi voida käyttää kun on tarve ja nyt jää kyllä kauppareissu väliin kun en pääse käsiksi taas kerran omiin rahoihini. En haluaisi luottokortti laskuakaan kasvattaa kun voin käteiselläkin maksaa kun vaan saisin rahat käyttööni omalta tililtäni.. M
Voit maksaa luottotilille saman summan helposti takaisin heti kun tililtä taas irtoaa rahaa. Mobiilipankissa avaat kortin tiedot ja kohta Maksa ja siirrä.
:)
Ok no tällaisesta en ollut tiennytkään 😊 tämähän kuulostaa ihan käyttökelpoiselta vinkiltä, kiitos! Ootko Nordean aspassa töissä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Ok no tällaisesta en ollut tiennytkään 😊 tämähän kuulostaa ihan käyttökelpoiselta vinkiltä, kiitos! Ootko Nordean aspassa töissä? 😉
Tietääkseni kaikille luottokorteille/luottotileille voi siirtää rahaa muutenkin kuin laskun maksuun. Itse teen näin jos tarvin nostaa luottokortilla käteistä. Siirrän luottotilille nostettavan summan, jolloin siitä mene mitään kuluja tai korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni kaikille luottokorteille/luottotileille voi siirtää rahaa muutenkin kuin laskun maksuun. Itse teen näin jos tarvin nostaa luottokortilla käteistä. Siirrän luottotilille nostettavan summan, jolloin siitä mene mitään kuluja tai korkoja.
Juuri noin, ja tätä eivät kaikki tiedä kun aina hoetaan: "minulla on varaa maksaa käteisellä, en tarvitse luottokorttia"
Itse maksan aina kaikki lennot, hotellit, +muut joita en heti saa (esim. nettiostot) "käteeni" luottokortilla, MUTTA en koskaan edes saa luottokorttilaskua. Jos ostan esim. tänään 50e tavaran kortilla, maksan sen 50e HETI (joskus jo etukäteen ennen ostoa) luottokortille.
Hyvä puoli on se, että jos vaikka lentoyhtiö on konkurssissa, saan rahani luottoyhtiön kautta.
Ei ole häiriö ,17.00 asti huoltotyöt