Taas lähtee asialliset ketjut Sanna Marinista. Sillälailla...
Marin on itse kertonut mm että asuu erillään miehestään ja lapsestaan, ja tapaavat vain silloin tällöin viikonloppuisin. Joku katsoi asiakseen poistaa tämän faktan palstan keskustelusta vaikka siihen oli tullut vartissa jo yli 20 asiallista kommenttia. En ymmärrä sensuurin tasoa täällä?
Kommentit (5)
Epäselväksi jäi, mitä asiallista tuossa avauksessa oli. - Sen saamat kommentit sensijaan valtaosaltaan taisivat olla.
Miten sellainen avaus voi olla asiaton, jonka pääministeri on itse lukuisissa lehtihaastatteluissa kertonut julkisuuteen?
Kaikki SM aloitukset poistetaan täältä. Menkää Suomi24 tai ylikselle häntä pilkkaamaan. Maailmassa on muutakin keskuteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki SM aloitukset poistetaan täältä. Menkää Suomi24 tai ylikselle häntä pilkkaamaan. Maailmassa on muutakin keskuteltavaa.
Samat persut ja kokkarit käyvät kyllä niilläkin palstoilla Marinia haukkumassa. Olen samaa mieltä että tämä palsta on hyvä pitää marinvapaana. Politiikasta toki on hyvä keskustella mutta henkilöön menevä viha pu he pitää sensuroida. Myös Halla-aho oli samaa mieltä Ylen Ykkösaamussa tänään, tiedoksi palstapersuille.
Yksikään Marin-aloitus ei ole ollut asiallinen, joten ne poistetaan ihan aiheesta.