Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman onnellisin, olen raskaana!!!

Vierailija
26.02.2014 |

Äsken testasin ja kaksi viivaa tuli! Voi miten onnellinen ihminen voi olla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! <3 Kumpa itsekin saisin vielä jonain päivänä kokea saman.

Vierailija
2/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Itse olen maailman surullisin kun tänään ei kuulunutkaan sikiön sydänääniä ja kasvu pysähtynyt 2 viikkoa sitten :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältäkin ja vieläpä ilman surullisia lisäkommentteja!

Vierailija
4/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:44"]Äsken testasin ja kaksi viivaa tuli! Voi miten onnellinen ihminen voi olla!

[/quote]

No älä nyt liikaa riemuitse vielä. Aina voi tulla keskenmeno, kätkytkuolema, tai lapsi voi syntyä vammaisena. Ja isä voi tietty lähteä kävelemään ennen lapsen syntymistä, isä saattaa olla joku sekalainen kännipanosi jota et edes muista, jne. Raskaus on stressiä, ei ihanaa.

Vierailija
5/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!!

Itsellä kolme vuotta yritystä takana, 2 kk päästä IVF, peukut pystyyn että minullakin nuo kaksi maagista viivaa piirtyvät testitikkuun tänä vuonna!

Vierailija
6/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako! Kolmoselle silti osanotot, t.4

Vierailija
7/7 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 16:44"]Äsken testasin ja kaksi viivaa tuli! Voi miten onnellinen ihminen voi olla!

[/quote]

No älä nyt liikaa riemuitse vielä. Aina voi tulla keskenmeno, kätkytkuolema, tai lapsi voi syntyä vammaisena. Ja isä voi tietty lähteä kävelemään ennen lapsen syntymistä, isä saattaa olla joku sekalainen kännipanosi jota et edes muista, jne. Raskaus on stressiä, ei ihanaa.

[/quote]

Kaikkea voi sattua mutta ei silti elämää voi elää pessimistisenä.. Eihän se olisi elämää. Riemuita saa, ja pitääkin onnellisesta asiasta:)

Ap