Onpa kaunis tuo Madden tytär
.
Kommentit (56)
Minun silmääni tuo on aika saman näköinen kuin Madeleine itse vauvana.
Pidän nimestäkin Leonore! Parempi kuin Estelle (ihan ihme nimi tulevalle kuningattarelle), vaikka siskoksista tykkäänkin kyllä muuten enemmän Vikkanista.
Musta on aika kamalaa arvostella vauvan ulkonäköä O_o. Sisäinen kauneus ei taidakaan olla tärkeintä...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:24"]Minun silmääni tuo on aika saman näköinen kuin Madeleine itse vauvana.
[/quote]
Ei sinullakaan hyvin mene, jos tuollaista vielä muistat.
Voi olla, mutta vähän vaikea sanoa yhden kuvan perusteella. Ja kovastihan se ulkonäkö tulee tuosta muuttumaan, koska vauveli on vasta muutaman päivän ikäinen. Eipä Estellenkään nykyistä ulkonäköä välttämättä yhdistäisi siihen ekaan hänestä julkistettuun kasvokuvaan.
Kaunis vauva - ei mikään kalju kupolipää kuten tyypillisen av-wt-mamman jälkeläinen.
No eipä tuo näytä sen ihmeellisemmältä kuin meidänkään lapsemme. Ja Kaarle Kustaa teki ison virheen kun antoi hänelle HKH arvonimen.
Aika paljon mielikuvitusta saa olla, että ihan normaalin vauvan näköisestä vauvasta saa väännettyä uskomattoman kaunottaren joka tulee sellaisena olemaan koko loppuikänsä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 18:13"]
No eipä tuo näytä sen ihmeellisemmältä kuin meidänkään lapsemme. Ja Kaarle Kustaa teki ison virheen kun antoi hänelle HKH arvonimen.
[/quote]
Kuten antimonarkistit aikoinaan ehdotti, olisi Victorian, Madden ja Carl-Philipin lapset pitäneet jättää ilman kuninkaallista titteliä jotta oltaisiin saatu tämä monarkiapelleily viimein lopetettua.
En kyllä voi käsittää miten tuollaisesta silmät kiinni nukkuvasta epäselvästä kuvasta kukaan voi sanoa lapsen olevan todella kauniin? Lauma tuulipukuämmiä kiljuu kuinka ihana vauva on, voi jösses sentään on se sanottava!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 18:30"]
mikä syntymäpaino? näyttää laihalta
[/quote]
Paino 3150 g, pituus 50 cm kertoo kuningashuoneen sivut.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:38"]
Musta on aika kamalaa arvostella vauvan ulkonäköä O_o. Sisäinen kauneus ei taidakaan olla tärkeintä...
[/quote]
Miksi se on kamalaa? Ei se siitä kärsi, eikä vanhemmatkaan varmasti täällä ole haukkuja lukemassa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:38"]
[/quote]
Miksi se on kamalaa? Ei se siitä kärsi, eikä vanhemmatkaan varmasti täällä ole haukkuja lukemassa.
Ihan suhteettoman suuret huulet.