Turhaan kokoa pohditte
Kikki kalun kokoon liittyvät jutut ovat niin ärsyttäviä. Joku huonoitsetuntoinen mies niitä kirjoittelee. Itse olen käynyt läpi yli 50 miestä ja ei se koon vaihtelu ole läheskään sitä mitä täältä voisi päätellä. Ihan ylivoimainen enemmistö on kalultaa sitä luokkaa, ettei siihen koko-asiaan kiinnitä edes mitään huomiota. Sellainen tavallinen. Pari kertaa on tullut vastaan selvästi isokaluisempi tyyppi ja vastaavasti pari kertaa oikeasti pienikaluinen mies. Mutta itse en kiinnitä siihen niin paljon huomiota, että jälkeenpäin muistaisin oliko kaverilla 12 vai 17 senttinen. Ei sillä ainakaan minulle ole lopputuloksen kannalta merkitystä ollut. Toivon, että te huonoitsetuntoiset miehetkin sen jo oppisitte.
Kommentit (19)
Amerikkalainen tutkimuskin sen sanoo, ettei koolla ole niin suurta merkitystä kun annetaan ymmärtää. Valtaosalle naisista riittää kahdeksan ensimmäistä tuumaa, enemmällä ei juuri ole merkitystä.
No onhan se nyt selvää herrantähden, että koolla on merkitystä. Ellei olisi, niin naiset työntelisivät sukkapuikkoja pilluunsa ja saisivat mahtiorkkuja. Kai sen nyt jo alakoulun käyniytkin ymmärtää, ettei pippelillä nussimisesta mitään tule, mulkku siihen tarvitaan.
Kiitos AP:lle asiallisesta kirjoituksesta.
Valitettavasti se ei paljon vaikuta, kun täällä nyt voi kuka tahansa huudella mitä vaan. Kun muutaman kerran livenä naisilta kuulee kommentteja jossa nimenomaan kalun kokoa jumaloidaan, peli on menetetty. Ei minulle ole kukaan päin naamaa omastani mitään sanonut, mutta olen naispuolisten kavereiden kanssa iltaa istuessa kuullut ihan riittävästi näitä kaluun riittävään kokoon liittyviä keskusteluja. En vaan voi uskoa, että pystyn alle 15 senttiselläni ketään tyydyttämään. Eikä minulle ollut tullut edes mieleen mitata kaluani, ennenkuin näitä juttuja nimenomaan naisilta kuulin.
Miettikääpä naiset tätä: Jos kuulisitte miespuolisilta kavereiltanne ihan vakavissaan kommentteja joiden mukaan teidän tuntomerkeillä varustettu nainen ei vain pysty miestä todella tyydyttämään. Tämän jälkeen lukisitte pari kertaa vuodessa lehdistä, että tämä on ihan useammallakin tutkimuksella todistettu fakta. Tähän kun lisäisi parit lehtijutut siitä miten yleistä ja helppoa miesten nautinnon teeskentely on, niin vaikuttaisikohan se teihin mitenkään?
Mää vedän käteen. Olen jättänyt naiset rauhaan. Vittuako mulkkua tarjoo, kun ei kerta kelpaa ja moititaan pieneksi. Huorissa käyn silloin tällöin, että on vähän vaihtelua käteenvetoon.
Nyt puhuu ap asiaa. Turhaan te miehet itsestänne teette huonoja rakastajia. Jos saatte päälle fiiliksen, että "mulla on pieni", niin ei varmasti onistu hommat. Nainen tykkää siitä kun mies on itsevarma ja toimii. Itkuiikoista ei kukaan pidä.
Mulla on 13 cm ja aina olen sillä hyvin pärjännyt. Perään on itketty. Te jotka jaksatte tästä asiasta valittaa: teillä ei ole vähääkään itseluottamusta ja juuri se estää teitä saamasta pillua ja hyviä kokemuksia.
Joskus ihan nuorena itsekin "metsästin" isoa munaa. Sitten kun sellaista sain viimein, niin huomasin, ettei yhdenillanjutussa ainakaan siitä mitään iloa tavalliseen tapaukseen verrattuna ollut. Vähän tuntui pettymykseltä ensin, mutta myöhemmin huomasin, että oli ihan tarpeellinen kokemus. Sittemmin on osannut keskittyä vähän olennaisempiin asioihin seurustelujen suhteen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:32"]
Olet siis huonoitsetuntoinen mies tai lesbo. Tuskin transu sentään.
[/quote]
Ennemmin ne mulkkujaan mittavat ja mitoillaan pätevät ukot on niitä huonoitsetuntoisia. Taidat itse kuulua siihen porukkaan. :D :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:32"]
[/quote]
Ennemmin ne mulkkujaan mittavat ja mitoillaan pätevät ukot on niitä huonoitsetuntoisia. Taidat itse kuulua siihen porukkaan. :D :D
[/quote]
Huvikseni täällä aikaa kulutan. Alapään mittailun ja tutkailun jätän kaltaisillesi "älyköille".
Itselläni on aika selvästi yli tuon mainitun 17 cm mutta eipä sillä ollut aikoinaan väliä kun pääsi sitä käyttämään "kerran hyvänä vuonna". Eli ei koolla ainakaan ole väliä kun kukaan ei tiedä mikä se on.
Sensijaan HS:ssä (?) oli muutama päivä sitten juttu emättimen koosta jossa väitettiin että siinä ei "oikeasti" ole suuria eroja. Meikäläisen kokemuksen mukaan koossa ja muodossa on hirmuisia eroja, siitä että koko käsi mahtuu melkein suoraan sisään siihen että pitää lämmitellä aika kauan ennen kuin voi edes yrittää. Joskus menee "pohjaan" jo noin 6cm jälkeen, useimmin saa kyllä mahtumaan kokonaan ainakin vähän ajan päästä. Emättimen koolla ON väliä mutta ei välttämättä itse nautinnolle, pitää vain soveltaa eri "tekniikoita". Mutta tiukka ja pitkä on kyllä periaatteessa aina paras...
En ainakaan alkaisi vakavasti seurustelemaan pienimunaisen kanssa, niin se vain on. Se on vähän sillä tavalla, että kun on joskus isoa saanut, niin ei enää pieneen tyydy. Tässä tarkoitan isolla 16-19 -senttistä paksuhkoa kalua. Nuorena, kun ei ollut vielä paljon seksikokemuksia, niin kokoon ei kiinnittänyt niin paljon huomiota. Kunhan nyt jotain sai siihen kovaan tarpeeseensa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:55"]
Kikki kalun kokoon liittyvät jutut ovat niin ärsyttäviä. Joku huonoitsetuntoinen mies niitä kirjoittelee. Itse olen käynyt läpi yli 50 miestä ja ei se koon vaihtelu ole läheskään sitä mitä täältä voisi päätellä. Ihan ylivoimainen enemmistö on kalultaa sitä luokkaa, ettei siihen koko-asiaan kiinnitä edes mitään huomiota. Sellainen tavallinen. Pari kertaa on tullut vastaan selvästi isokaluisempi tyyppi ja vastaavasti pari kertaa oikeasti pienikaluinen mies. Mutta itse en kiinnitä siihen niin paljon huomiota, että jälkeenpäin muistaisin oliko kaverilla 12 vai 17 senttinen. Ei sillä ainakaan minulle ole lopputuloksen kannalta merkitystä ollut. Toivon, että te huonoitsetuntoiset miehetkin sen jo oppisitte.
[/quote]
Hyvä Ap. Olen usein törmännyt täällä viesteihin kalujen mitoista. Hyvän itsetunnon omaava mies ei mulkkuja mittaile. Toki olen törmäillyt isoihinkin mutta ne ovat puolikovia kun kananmunat.
Meitä ihmisiä on niin moneksi. Itse vaan nyt satun olemaan sellainen, joka tykkää mahdollismmman isosta. Dildokalustonikin on kotona luokkaa xl- ja siitä ylöspäin. Pieni kipu kun venyttää oikein on mulle juuri se nautinnon lähde. Suurin osa tuskin samoin ajattelee. Ja varmaan hyvä niin.
Tämä on vähän sama kuin sanoisi naisille, että turha niitä ulkkonäköpaineita on ottaa. Ei minunkaan vaimo missiltä näytä. Lyhyt on eikä laiha ollut tavatessa ja hääpäivänäkin. Nykyään suorastaan ylipainoinen.
Tämä varmaan auttaa unohtamaan ne läski-kommentit ja mainoksien uhkeat missit.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 17:24"]
Tämä on vähän sama kuin sanoisi naisille, että turha niitä ulkkonäköpaineita on ottaa. Ei minunkaan vaimo missiltä näytä. Lyhyt on eikä laiha ollut tavatessa ja hääpäivänäkin. Nykyään suorastaan ylipainoinen.
Tämä varmaan auttaa unohtamaan ne läski-kommentit ja mainoksien uhkeat missit.
[/quote]
Opettele kirjoittamaan tolvana.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:15"]
Meitä ihmisiä on niin moneksi. Itse vaan nyt satun olemaan sellainen, joka tykkää mahdollismmman isosta. Dildokalustonikin on kotona luokkaa xl- ja siitä ylöspäin. Pieni kipu kun venyttää oikein on mulle juuri se nautinnon lähde. Suurin osa tuskin samoin ajattelee. Ja varmaan hyvä niin.
[/quote]
"Pieni kipu kun venyttää oikein on mulle juuri nautinnon lähde" he he he tässä palstan inteligentsian arvostetuimman jäsenen syvällisiä henkeviä ajatuksia ja mietteitä.
Mun mielestäni ne hienot miehet just peilin edessä ihailevat vehkeitään ja mittailevat niitä. Ne ovat just niitä mahtavimpia...
runkkareita.
Rakastajat ovat sitten kiinnostuneita ihan jostain muusta. Mut puupäät sitä tuskin koskaan tajuavat, koska ovat puupäitä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Onneksi on teidänlaisia naisia. Tuo mitä kerroit on varmaankin totta, sitä en tiedä onko sinulla miesystävää?. Meillä on hankittuna noita isompia vempeleitä, suuseksikin on mahtavaa. M50+