Yksinäisen sinkun yksitoikkoinen elämä :(
Päivän aikana käyn kaupassa, laitan ruokaa, syön, palstailen, ulkoile , katson telkkaria, luen kirjaa.
Siinäpä se. Ja kaikki tapahtuu yksin, kun ei ole kavereita. Alkanut maistua puulta koko elämä. En ole tällä hetkellä töissä, ja harrastukset on koronan takia tauolla.
Pyöräilen kaupoille ja olen ruvennut tarkoituksella käymään kauempana, eri kaupoissa ihan liikunnan ja ajankulun takia. Ostokset kulkevat mukavasti pyörälaukuissa.
Mutta mitä mielekästä sisältöä voisin keksiä elämääni?
Olen normaali, fiksu, kouluttautunut, huumorintajuinen ihminen. Nyt alkaa vitsit olla vähissä.
Kommentit (42)
Yhdistystoiminta. Jos et muuta keksi niin mielenterveysyhdistykseen.
Eikös se kuulu vähän elämään että välillä kaikki vähän maistuu puulta. Ellei tuo sitten ole jatkunut todella pitkään? Ei se muiden ihmisten seurassakaan aina mitään ruusuilla tanssimista elämä ole.
Aloita jokin uusi harrastus, joka ei vaadi muita ihmisiä. Esim. käsityöt, frisbeegolf, yms.
Minkä ikäinen olet? Ajattelin vaan, kun aina sanotaan ihmisen jossain iässä kyllästyvän tuollaiseen elämään, niinkuin sinullekin on käynyt. Oma elämäni on samanlaista, mutta en ole vieläkään kyllästynyt.
Aloita luova harrastus. Ala vaikka maalata vesiväreillä tai kirjoittaa novelleja.
Jos olet sosiaalisesti suuntautunut, järjestötoiminta voisi olla yksi vaihtoehto.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sienestys. Vielä ennen pakkasi ehtii hyvin harjoittelemaan ..
-Sinkkiş
Keväällä sitten kalastus. Kesällä voit kasvatella vaikka basilikoja.
Siinäpä sitä on jo hommaa vuodenaikojen mukaan ympäri vuoden ..
-Sinkkiş
Parisuhde olisi omalla toivomuslistalla ensimmäisenä ja tärkeimpänä.
Mutta kun semmoista ei voi ostaa kaupasta eikä tilata netistä, ei ole tärpännyt, vaikka 15 v (valehtelematta!) olen ollut silmät auki ja antennit ojossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun semmoista ei voi ostaa kaupasta eikä tilata netistä, ei ole tärpännyt, vaikka 15 v (valehtelematta!) olen ollut silmät auki ja antennit ojossa.
Ap
Kerropa itsestäsi lisää! Ehkä täältä löydät sopivan!
Vierailija kirjoitti:
Ota riski ja rakastu kilttikseen.
Se tosiaan on riski.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka sitä jaksaa enää kolmekymppisenä seurustella ellei sitten halua perhettä ja lapsia ja uraputkea. Usko rakkauteen on varmaan suurimmalla osaa kuollut jo joskus parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä sitten kalastus. Kesällä voit kasvatella vaikka basilikoja.
Siinäpä sitä on jo hommaa vuodenaikojen mukaan ympäri vuoden ..
-Sinkkiş
Olisit kertonut, miten selvitä syksystä ja talvesta.
Niissä on eniten haastetta näillä leveysasteilla.
Ap
Tiedätkö miten se käyttämäsi tietokone/puhelin toimii ja miten voisit suunnitella sellaisia?
Älä käytä aikaasi telkkarin tölläämiseen.
Vapaaehtoistyö. Koronan takia moni toiminta on tällä hetkellä rajoitettua mutta on paljon sellaistakin, mitä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä teet parisuhteen saamisen eteen? Jos et ole aloitteellinen tai ole missään nettideittipalvelussa niin mahdollisuudet on melkeinpä pyöreät 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuka sitä jaksaa enää kolmekymppisenä seurustella ellei sitten halua perhettä ja lapsia ja uraputkea. Usko rakkauteen on varmaan suurimmalla osaa kuollut jo joskus parikymppisenä.
Olipas pessimistinen näkemys.
Mä uskon rakastumiseen ja rakkauteen ihan loppuun asti. Kaikesta huolimatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika moni kertoo että nettideittailu, tinder ja baarit eivät sitten minulle sovi syystä x, z ja y. Miten on?
Ota riski ja rakastu kilttikseen.