Yksinäisen sinkun yksitoikkoinen elämä :(
Päivän aikana käyn kaupassa, laitan ruokaa, syön, palstailen, ulkoile , katson telkkaria, luen kirjaa.
Siinäpä se. Ja kaikki tapahtuu yksin, kun ei ole kavereita. Alkanut maistua puulta koko elämä. En ole tällä hetkellä töissä, ja harrastukset on koronan takia tauolla.
Pyöräilen kaupoille ja olen ruvennut tarkoituksella käymään kauempana, eri kaupoissa ihan liikunnan ja ajankulun takia. Ostokset kulkevat mukavasti pyörälaukuissa.
Mutta mitä mielekästä sisältöä voisin keksiä elämääni?
Olen normaali, fiksu, kouluttautunut, huumorintajuinen ihminen. Nyt alkaa vitsit olla vähissä.
Kommentit (42)
Harmi kun sulla on kurja olo yksinäisyydestä. En sano tätä nyt läyhäämismielessä sitten mutta on ihmisiä joilla kuvatunllainen olotila on paratiisinkaltainen ja olen yksi heistä. Rakastan rauhaa ja syventymistä asioihin ja ikinä ei ole tylsää. Opiskelen koko ajan eri asioita netistä ja telkkari pitää ajantasalla ja teen muuta kivaa. Löydät vaan sen omannäköisen elämänrytmin kuulostellen ja tehden retkiä eri suuntiin kuin kissa. tsempit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota riski ja rakastu kilttikseen.
Se tosiaan on riski.
Jos jonnet ei muista, niin tällä viitattiin noin 20 vuoden takaisin RKP:n kampanjaan...
""Ota riski - rakastu suomenruotsalaiseen"
Keskellä kaamospakkasia kaupunkikuvaan on tuonut oranssin väriläiskänsä Hufvudstadsbladetin mainos, joka kehottaa ihmisiä etniseen riskinottoon. Suomenruotsalaiseen rakastuminen ei näin Janinan, Lindan ja Marikan aikana tunnu kovin vaikealta, mutta mainoksen ideana taitaakin olla syvempi tunneside: Hufvudstadsbladetin tilaaminen, ellei peräti Rkp:n äänestäminen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde olisi omalla toivomuslistalla ensimmäisenä ja tärkeimpänä.
Mutta kun semmoista ei voi ostaa kaupasta eikä tilata netistä, ei ole tärpännyt, vaikka 15 v (valehtelematta!) olen ollut silmät auki ja antennit ojossa.
ApMitä teet parisuhteen saamisen eteen? Jos et ole aloitteellinen tai ole missään nettideittipalvelussa niin mahdollisuudet on melkeinpä pyöreät 0.
"Kaikki" tietämäni asialliset nettideitit on käyty, lyhyitä tapailuja lukuunottamatta ei mitään jäänyt käteen. Olen nytkin yhdellä sivustolla.
Livenä olen huono ottamaan kontaktia, mutta parissa harrastusryhmässä olen rohkaistunut tekemään aloitteen. Mies paljastui varatuksi (vaikkei sitä heti kertonut.)
Tule luokseni, olen mies joka ajattelee itsemurhaa vaikka kaikki on tosi hyvin. Olen vain kyllästynyt ja lopen väsynyt itseeni ja odotuksiin mitä itseeni kohdistan, muitten mielipiteistä en ole välittänyt pitkään aikaan koska olen saavuttanut kaiken mitä keskivertokansalaiset arvostaa. Tehdään jotain hauskaa ja väärää yhdessä! Ajatelkaa, tilanne on niin kriittinen että luen vauvapalstaa sen sijaan että lukisin viimeisiä lääketieteellisiä tutkimuksia omalta erikoisalalta...
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla on kurja olo yksinäisyydestä. En sano tätä nyt läyhäämismielessä sitten mutta on ihmisiä joilla kuvatunllainen olotila on paratiisinkaltainen ja olen yksi heistä. Rakastan rauhaa ja syventymistä asioihin ja ikinä ei ole tylsää. Opiskelen koko ajan eri asioita netistä ja telkkari pitää ajantasalla ja teen muuta kivaa. Löydät vaan sen omannäköisen elämänrytmin kuulostellen ja tehden retkiä eri suuntiin kuin kissa. tsempit.
Olen introvertti ja periaatteessa yksinolo on ihan fine. Esim. pikku vaelluksilla käyn mkeöuiten juuri yksin. Mutta jos ei milloinkaan saa yhteyttä toiseen ihmiseen, elämä typistyy oman pään sisälle. Aikakin menettää merkityksensä. Ei väliä, onko päivä vai yö, ja mikä päivä nyt onkaan.
Kiitos tsempeistä. ☺️🧡
Uusi harrastus, joku uusi elämäntarkoitus, tee lista jutuista mitä olet aina halunnut tehdä. Itse tein listan kandintutkinnon jälkeen, siinä oli mm. poikatukan leikkaaminen, ratsastuksen aloittaminen, uusi harrastus (kokeilin tankotanssia!) ja muita kivoja juttuja. Noista jäi tosi hyvät muistot.
En olisi normaalisti varmaan saanut aikaan puoliakaan noista, mutta asioiden paperille kirjoittaminen teki niistä niin konkreettisia että oli helppo varata mm. ratsastuksen alkeiskurssi (oli tosi hauskaa, ratsastan vieläkin!) josta haaveilin joskus 6-vuotiaana, leikata pitkät hiukset pois, mennä tankotanssisalille jne.
Olen miettinyt että pitäisi tehdä tuo uudestaan. Haaveista on tullut erilaisia mutta eipä niitä tule koskaan toteutettua jos ei ota sitä asiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti ja periaatteessa yksinolo on ihan fine. Esim. pikku vaelluksilla käyn mkeöuiten juuri yksin. Mutta jos ei milloinkaan saa yhteyttä toiseen ihmiseen, elämä typistyy oman pään sisälle. Aikakin menettää merkityksensä. Ei väliä, onko päivä vai yö, ja mikä päivä nyt onkaan.
Kiitos tsempeistä. ☺️🧡
Lähdetkö treffeille? Kuulostat aika samanlaiselta! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä sitten kalastus. Kesällä voit kasvatella vaikka basilikoja.
Siinäpä sitä on jo hommaa vuodenaikojen mukaan ympäri vuoden ..
-Sinkkiş
Olisit kertonut, miten selvitä syksystä ja talvesta.
Niissä on eniten haastetta näillä leveysasteilla.
Ap
Syksyllä voi tosiaan sienestää pakkasille saakka. Kyllä talvellakin aktiviteettejä löytyy. Ja voi jo aloitella uutta kasvukautta, jos tylsäksi äityy. Itse käyn talvisin välillä myös laskettelemassa.
En ole kovin intohimoinen pilkkijä, mutta pari päivää menee myös jäällä. Lähinnä tarkoitus nauttia aurinkoisesta kelistä ja käydä grillamassa makkara tai pari ja nuotiokahveet ..
Sen semmoista tekemistä kyllä piisaa.
-Sinkkiş
Down and out kirjoitti:
Tule luokseni, olen mies joka ajattelee itsemurhaa vaikka kaikki on tosi hyvin. Olen vain kyllästynyt ja lopen väsynyt itseeni ja odotuksiin mitä itseeni kohdistan, muitten mielipiteistä en ole välittänyt pitkään aikaan koska olen saavuttanut kaiken mitä keskivertokansalaiset arvostaa. Tehdään jotain hauskaa ja väärää yhdessä! Ajatelkaa, tilanne on niin kriittinen että luen vauvapalstaa sen sijaan että lukisin viimeisiä lääketieteellisiä tutkimuksia omalta erikoisalalta...
Oletpa maailman kehnosti kohtelema väärinymmärretty nero, ansaitset jonkun tuntemattoman naisen jakamattoman energian, tuen, avun, rakkauden ja piparin kun on niiiiin kriittiseksi mennyt elämäsi että selaat vauvapalstaa etkä selvästi tasollesi sopivia lääketeiteellisiä erikoisjulkaisuja joista me muut ei varmaan ymmärretä mitään kun ollaan niin tyhmiä ja alempiarvoisia vauvapalstan selaajia, jotka ollaan vaan odoteltu milloin päästään palvomaan sinua maailman murjomaa miestä joka tarvitsee vain naisen täydentämään koko elämänsä täydelliseksi.
Tuonhan sä halusitkin kuulla?
Down and out kirjoitti:
Moi! Sama täällä, lääketieteellinen koulutus on, mutta täällä luen ja kommentoin päivät pitkät... Ja itse olen polkuni avannut umpimaastoon, en ole perässäkulkija.
Ihan sama, mitä muut tekevät ja ajattelevat.
Mä en vaan enää kohdista itseeni mitään odotuksia. Olen laittanut lekkeriksi, Haluaisin olla tyytyväinen ja nauttia elämästä, mutta se on vain hetkellistä. Pienet asiat valaisevat ja kirkastavat lyhyen hetken, muuten päivä on enimmäkseen ankeutta. Eihän sitä voi miettimään ruveta. Muuten käy niin kuin sulle.
Down and out kirjoitti:
Moi! Sama täällä, lääketieteellinen koulutus on, mutta täällä luen ja kommentoin päivät pitkät... Ja itse olen polkuni avannut umpimaastoon, en ole perässäkulkija.
Ihan sama, mitä muut tekevät ja ajattelevat.
Mä en vaan enää kohdista itseeni mitään odotuksia. Olen laittanut lekkeriksi, Haluaisin olla tyytyväinen ja nauttia elämästä, mutta se on vain hetkellistä. Pienet asiat valaisevat ja kirkastavat lyhyen hetken, muuten päivä on enimmäkseen ankeutta. Eihän sitä voi miettimään ruveta. Muuten käy niin kuin sulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä sitten kalastus. Kesällä voit kasvatella vaikka basilikoja.
Siinäpä sitä on jo hommaa vuodenaikojen mukaan ympäri vuoden ..
-Sinkkiş
Olisit kertonut, miten selvitä syksystä ja talvesta.
Niissä on eniten haastetta näillä leveysasteilla.
Ap
Ulkoilua vaan, joka päivä joka säällä. Ostat hyvät toppavaatteet, hyvät sadevaatteet jne. niin ei tule tekosyitä olla lähtemättä. Lähimetsissä, puistoissa, rannalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde olisi omalla toivomuslistalla ensimmäisenä ja tärkeimpänä.
Mutta kun semmoista ei voi ostaa kaupasta eikä tilata netistä, ei ole tärpännyt, vaikka 15 v (valehtelematta!) olen ollut silmät auki ja antennit ojossa.
Ap
Ei se parisuhde nyt niin hääviä ole. Saat ainakin tehdä oman mielesi mukaan. Minä olen jäänyt parisuhteessa ja perheessä vain muiden toiveiden toteuttajaksi, rahoittajaksi ja kuskiksi. Oma elämä aivan minimissä.
Down and out kirjoitti:
Vassarin elämä on kovaa.
Oletan että ap olet nainen.
Ymmärrätkö, ettei sinun tarvitse tehdä muuta kuin laittaa yksi kasvokuva tinderiin ja sen jälkeen sinulla on kymmeniä miehiä jonossa pyytämässä treffeille?
Se on niin turhauttavaa lukea näitä naisten valituksia, kuinka ei löydä mistään kumppania.
Itse olen 34-vuotias mies ja nyt etätyöaikana olen erakoitunut enemmän ja enemmän. En ole puhunut muille ihmisille muuten kuin etäpalavereissa. Joka ainoa ikäiseni tai nuorempi normaali, viehättävä nainen on jo varattu. Vapaana on vain sellaista yhteiskuntaluokkaa edustavia, joidenka kanssa en itse halua olla tekemisissä. Itse olen kuitenkin kouluttautunut insinöörimies ja haluan älykästä keskusteluseuraa. Voisi vaikka keskustella Trumpin kiukuttelusta presidentinvaaleissa. Mutta kun ne tyhmemmät ihmiset eivät edes tiedä, kuka Trump on. Heidän keskusteluaiheensa taas ei minua kiinnosta tuon taivaallista. Varmaan saisin diagnoosin aspergerista, jos sellaisen hakisi, mutta mitä se mitään muuttaa. Pitäisi löytää asperger-nainen, joka olisi kiinnostunut about samoista asioista. Käyn kaupassa ja se on ainoa aktiviteetti ollut tässä n. 5 kuukauden aikajanalla.
Muuten istun tietokoneen ääressä. Tosin nyt ostin kuntopyörän, jos saisi kuntoa nostettua eikä tarvitsisi ulos vaivaitua sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tsempeistä. ☺️🧡
Itsellä vähän sama fiilis introverttinä olemisesta. Tosin realisti sisälläni sanoo ettei kukaan sellaista "parisuhdetta" jaksaisi mihin oma aikani riittäisi. Toisaalta onko se toiseen ihmiseen yhteyden saamisen edellytys juuri parisuhde? On kai tämä kirjoittelukin jonknlaista toiseen ihmiseen yhteyden saamista. Netin välityksellä voi myös vaikka pelailla jotain pelejä jne. jos sellaisesta pitää. Juuri sopivaa toimintaa introvertille kun voi itse täysin säädellä paljonko on muun maailman kanssa tekemisissä. t eri
Jotenkin tulis mieleen itsensä haastaminen eli etsi mieluinen asia jossa haluat kehittyä ja teet esim. viikon tai kuukauden ajan, keskityt vain siihen kunnolla tms, aika menee nopeesti ja saa jotain hyödyllistä aikaan josta jää hyvä mieli.
Joka kommentoi julkaisuani: olet esimerkki ihmisestä (keskivertokansalaisesta) jonka mielipide ei merkitse minulle mitään mutta olet silti oikeassa, sitä en kiellä. Tyydytkö tähän vai haluatko purkaa lisää negatiivista energiaa? Olen kyllästymätön sieni tai sadetakki sen suhteen joten antaa palaa vaan...
No se on kiva kuulla ettei kaikki ole tämmösiä kyynisiä pessimistipaskiaisia mitä minä :-D