Mielisairaalassa olleet.
Itse olen ollut kuntoutus osastolla 3 viikkoa.Nytkin tuntuu , että tarvitsisin jonkun kuntoutus jakson.Elämä ahdistaa niin valtavasti.Töitä en jaksa juuri nyt tehdä.
Kommentit (8)
Kuule mä en sulle mielenterveydeksi voi tässä muuttua.
Itse en ole ollut kuntoutus osastolla .
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 14:36"]
Kuule mä en sulle mielenterveydeksi voi tässä muuttua.
[/quote]
Miksi sun pitää olla tuollainen vittupää aloittajaa kohtaan? Niin? Voisitko oikeasti miettiä tätä, ja sitten asiallisesti vastata meille? Katsopas varo vaan, varo vaan, et sä kuule koskaan voi tietää vaikka ne lataamon ovet aukenisivat vielä sullekin.
no mitä tähän pitäisi vatata? Olen ollut osastolla ja pitkään, se oli tuskaisaa mutta toisaaltaan ihanaa koska sain apua. Toisaalta se on viimeinen vaihtoehto. Elämässä pitää tehdä sellaisia muutoksia että pystyy myös kotona latautumaan. Itse laitoin lapsen ja miehen pihalle kun tuli sellainen olo että pitää mennä sairaalaan. Oli oikea päätös ja nyt elän vahvempaa elämää kuin koskaan.
Blää, blää... menkää kaikki vaan kokeilemaan niin olette yhtä kokemusta rikkaampia. Järjestäkää itsellenne saman tien jakso jossain vankilassa niin tiedätte eron. Ero on vain siinä, että vankilasta tietää suunnilleen koska pääsee pois, mutta mielisairaalassa olosta semmoinen tieto puuttuu. Siellä on ihmisiä ihan turhaan ja tyhjänpäiväisillä perusteilla. Kyllä yhteiskunnan tarttee sietää poikkeavia ja höpöhöpöjä puhuvia ihmisiä - ei niitä mihinkään laitokseen kuulu laittaa.
Hyvin näyt jaksavan.