Onko minulla lyhyet jalat? Olen 168cm ja jalkojen sisäpituus on 79cm
?
Kommentit (37)
Et ole mitenkään erityisen lyhytjalkainen. Pituus jaetaan kahdella eli sinun tapauksessasi tulos on 84. Se on jalkojen ihannepituus eli olet hyvin lähellä sitä.
Mitä vittua nyt taas? Pitkä olet. Jalkasi pituus yli puolet enemmän kuin puolet omasta pituudestani
-157cm
Vierailija kirjoitti:
Et ole mitenkään erityisen lyhytjalkainen. Pituus jaetaan kahdella eli sinun tapauksessasi tulos on 84. Se on jalkojen ihannepituus eli olet hyvin lähellä sitä.
Tota, hän ei kyllä ole sitä lähelläkään?
Mä mittasin p illuviivani ja se oli 88cm? Kiinnostako ketään, varsinkin palstan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Tapailemani mies on sanonut mulle, että mulla on lyhyet jalat. Haukkui minua niistä riidan aikana. Ajattelin että se on totta, koska kuka haukkuisi jostain jalkojen lyhyydestä ilman syytä, tosi erikoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä on mitattu. Tuo puolet on lattiasta haaroväliin, kun taas usein jalkojen sisäpituutena ilmoitetaan lahkeen sisämitta, joka ei ole maahan asti.
Itse olen vain 161 cm pitkä ja lahkeen sisämittani on 82 cm. Olen suorastaan koomisen pitkäjalkainen, torso on hyvin lyhyt mikä sekään ei ole kovin nättiå kun isot tissit, vyötärö ja lantio on ängetty hyvin lyhyelle välille.
Vierailija kirjoitti:
Mä mittasin p illuviivani ja se oli 88cm? Kiinnostako ketään, varsinkin palstan miehiä?
Kiinnostaisi toki, jos olisit nainen. Martti 65veen mitkään viivat ei kiinniosta.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Tapailemani mies on sanonut mulle, että mulla on lyhyet jalat. Haukkui minua niistä riidan aikana. Ajattelin että se on totta, koska kuka haukkuisi jostain jalkojen lyhyydestä ilman syytä, tosi erikoista.
Taisi mies vaan haluta satuttaa, unohda sen puheet. Itselläni samat mitat ja kertaakaan en ole ajatellut tai kuullut olevani lyhytjalkainen. Pitkäsäärisempiä varmasti on, mutta ihan menevät mitat nämäkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä on mitattu. Tuo puolet on lattiasta haaroväliin, kun taas usein jalkojen sisäpituutena ilmoitetaan lahkeen sisämitta, joka ei ole maahan asti.
Itse olen vain 161 cm pitkä ja lahkeen sisämittani on 82 cm. Olen suorastaan koomisen pitkäjalkainen, torso on hyvin lyhyt mikä sekään ei ole kovin nättiå kun isot tissit, vyötärö ja lantio on ängetty hyvin lyhyelle välille.
Hän ilmoitti sisämitan, ei lahkeen pituutta. Muu on olkiukkoilua.
Edelleenkään 79 ei ole ”hyvin lähellä” 84:ää. Tuon kaavan mukaan laskettuna: 2*79=158. Aloittajalla olisi siis jalkojen ihannepituus vain jos hän olisi 10 cm lyhyempi kuin on. Ei siis lähelläkään.
Lyhyellä ihmisellä on lyhyemmät jalat. Ap on lyhyt, joten sille sopii lyhyet jalat
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni jalkojen ihannepituus suhteessa muuhun vartaloon oli jonkin tutkimuksen mukaan 10% pidemmät jalat kuin keskimäärin ihmisillä on. Siinä tutkimuksessa siis tutkittiin kuinka pitkiä jalkoja suhteutettuna koko kroppaan ihmiset pitävät yleensä viehättävimpinä. Ja ihmiset pitivät 10% keskimääräistä pidempiä jalkoja yleisimmin viehättävimpinä. (Toistoa selkeyden vuoksi.)
Jos ihanne siis olisi 168/2=84... On 168-senttiselle normaali jalan sisäpituus 84/110*100=76,3636...cm
Aloittajalla olisi silloin normaalia pidemmät jalat vaikkeivät aivan ihannepituiset.
Piti mitata itsekin! Eli Jalkojen sisäpituus 80cm ja pituus 162cm.
162:2=81cm-80cm= 1cm
Jos olisi sentin pidemmät jalat olisin ihannemitoissa!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä mittaamaan jalkojesi sisäpituutta.
Minun jalkojeni sisäpituuden voi mitata. Toimenpide maksaa 250 euroa. Hinta ei sisällä suutelemista, suihinottoa, penetraatiota eikä mitään muuta koskettelua. Mies saa vain käyttää mittanauhaa ja mitata jalkojeni sisäpituuden.
N 28
Up