Maskia käyttävä tuli ihan lähelle ja teki vihaisen mulkaisun.
Koska minulla ei ollut maskia. Suurempi kysymys kuin miksi minulla ei ollut sitä, on se miksi hän tuli niin lähelle? Ei ollut tilanteessa mitenkään välttämätöntä, eikä se ole paljon turvallisempaa vaikka kaikilla olisi maskit.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5. Aion kyylätä pitkään ja vihaisesti kaikkia maskittomia! Hahaha! 99% käyttävät maskia ja Kelan tuilla elävät ovat ainoita, jotka eivät käytä. :D
Minä en käytä maskia, olen työssä erikoissairaanhoidon yksikössä. Osaatko kenties muutakin kuin "kyylätä"?
Et kyllä varmasti ole! Ainakaan et ole hoitohenkilökuntaa! Niin tyhmää hoitajaa tai lääkäriä ei olekaan, joka ei ymmärtäisi maskin käytön tärkeyttä. Ehkä sitten olet laitoshuoltaja tai osastonsihteeri ilman mitään lääketieteellistä tai hoitoalan koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää nyt urpot niitä maskeja! Ei tarvi mulkoilla ja huutaa. Käyttäkää maskeja ja pitäkää turvavälit. Tartuntatilanne nyt helmikuun 2021 puolivälissä on tosi huolestuttava. Lainaus HS, sairaanhoitaja koronaosastolta: "Voi hyvät ihmiset, käyttäkää maskeja ja pitäkää turvavälit". Näin pyytää koronaoston hoitaja! Vai luuletko yhä olevasi viisaampi tässä asiassa?
Kyllä ne luulee. Käsittämätöntä, mutta totta. Yllätyin kun kävi ilmi miten tyhmä kansa täällä elää. T.sh myös, vaikka ei koronaosastolta
Käyttäkää nyt urpot niitä maskeja! Ei tarvi mulkoilla ja huutaa. Käyttäkää maskeja ja pitäkää turvavälit. Tartuntatilanne nyt helmikuun 2021 puolivälissä on tosi huolestuttava. Lainaus HS, sairaanhoitaja koronaosastolta: "Voi hyvät ihmiset, käyttäkää maskeja ja pitäkää turvavälit". Näin pyytää koronaoston hoitaja! Vai luuletko yhä olevasi viisaampi tässä asiassa?