Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskia käyttävä tuli ihan lähelle ja teki vihaisen mulkaisun.

Vierailija
07.11.2020 |

Koska minulla ei ollut maskia. Suurempi kysymys kuin miksi minulla ei ollut sitä, on se miksi hän tuli niin lähelle? Ei ollut tilanteessa mitenkään välttämätöntä, eikä se ole paljon turvallisempaa vaikka kaikilla olisi maskit.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiskaissut maskinsa alas naamaltaan, ja yskäissyt komeasti päin naamaa .. 🤷‍♀️

Vierailija
2/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein teki!

Ai kun tuli kylkeen kiinni?

Vierailija
4/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan kertoo pelkästään typeryydestä. Ei maski ole mikään validi syy jättäytyä turvaväleistä. Ihmiset on tyhmiä, älä välitä...

Vierailija
5/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä henkilö siis käytti maskia, mutta ei välitä pitää turvaväliä? :D Miksi sitten vaivautuu edes pitämään maskia?

Vierailija
6/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskien käyttäjät ovat ilmeisesti keskimäärin aika typerää sakkia.

Vierailija
7/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vihainen mulkaisu korviesi välissä.

Vierailija
8/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo joka on jatkoa sille maskittomien mulkoiluketjulle. 1,5/5

Vierailija
9/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskien käyttäjät ovat ilmeisesti keskimäärin aika typerää sakkia.

Joo, sen todella huomaa kun katselee maahan nakattuja maskeja tienvarsilla. Ja tämä on jokapäiväinen näky Helsingissä, jossa liikun Mellunmäki-Rautatientori välillä.

Vierailija
10/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanut sen naamalle EXCUSE ME, sylki roiskuen.

Vierailija
11/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin tarkoitus on suojata muita sairastuneen pärskeiltä, kun ne räät jäävät sinne maskin ja naaman väliin. Minä mulkoilen aina maskinaamoja kiukkuisesti. Hehän ovat sairaita, kun kerran kulkevat ihmisten ilmoilla rätti naamalla.

Olisit alkanut hokea "ärrän kierrän ympäri orren, ässän pistän ossin taskuun". Siinä aerosolipartikkelit lentelevät vinhasti.

Vierailija
12/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mulkaissut takaisin ja tokaissut "turvaväli".

Vierailija
13/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttöähän suositetaan silloin, kun turvaväleistä ei voida pitää kiinni.

Vierailija
14/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskin tarkoitus on suojata muita sairastuneen pärskeiltä, kun ne räät jäävät sinne maskin ja naaman väliin. Minä mulkoilen aina maskinaamoja kiukkuisesti. Hehän ovat sairaita, kun kerran kulkevat ihmisten ilmoilla rätti naamalla.

Olisit alkanut hokea "ärrän kierrän ympäri orren, ässän pistän ossin taskuun". Siinä aerosolipartikkelit lentelevät vinhasti.

Olet hullu. Huomaavaiset ihmiset eivät liiku ihmisten ilmoilla oireisena ja käyttävät maskia oireettomana leviävän taudin varalta. En tajua teikäläisten maskivastaisten ajatuksenjuoksua. Miksi haluat vartavasten altistaa muita tartunnalle? Kuvitteletko, että et voi itse olla se, joka tartuttaa?

Vierailija
15/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Aion kyylätä pitkään ja vihaisesti kaikkia maskittomia! Hahaha! 99% käyttävät maskia ja Kelan tuilla elävät ovat ainoita, jotka eivät käytä. :D

Vierailija
16/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Aion kyylätä pitkään ja vihaisesti kaikkia maskittomia! Hahaha! 99% käyttävät maskia ja Kelan tuilla elävät ovat ainoita, jotka eivät käytä. :D

Minä en käytä maskia, olen työssä erikoissairaanhoidon yksikössä. Osaatko kenties muutakin kuin "kyylätä"?

Vierailija
17/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä maskia, olen työssä erikoissairaanhoidon yksikössä. Osaatko kenties muutakin kuin "kyylätä"?

Et ole. Työskentelen itse sairaanhoitotehtävissä, ja totta kai käytän maskia! Se on velvollisuuteni. Sinä et ole älylläsi päässyt opiskelemaan edes lukioon. Amiksen ehkä olet juuri ja juuri läpäissyt.

Vierailija
18/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä aion videoida jokaikisen kyylän, joka mahdollisesti aiheuttaa jollekin herkemmälle maskia käyttämättömälle painostuksen alla pahimmassa tapauksessa hengenvaaran saadessaan heidät painostettua toiminnallaan maskinkäyttöön.

Voin sitten tarvittaessa laittaa videon joko yleiseen jakoon, tai antaa poliisille, kun tarvitaan.

Vierailija
19/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, kävi tässä muutama viikko sitten kaupassa huvittava tilanne. Jonotin kaupassa kassalle, oli aika pitkät jonot. Minun edellä oli kaksi jonottajaa ja heidän edessä vielä yksi, joka latoi jo tavaroita hihnalle. Hihnallelatojan perässä oli yksi "hienosto-mummo", sen jälkeen joku keski-ikäinen mies. No, uusi kassa käveli kassojen luokse, ja mummo otti pari varovaista askelta viereistä tyhjää kassaa kohti, mutta kun myyjä ei mennytkään sinne, niin mummo palasi takaisin. Myyjä menikin vähän kauemmas kassalle, huikkasi, että täällä vapaa kassa, ja mummo sekä mies lähtivät sinne. Menin eteenpäin jonossa sen hihnalle latojan taakse, turvavälin pidin.

No, ilmeisesti hienosto-mummo hävisi kilpailun ensimmäisestä paikasta uudella kassalla, sillä tuli takaisin ja änki tietenkin siihen väliin, jossa oli ensin ollut, minun eteeni. Ja mulkaisi ja ärähti, että jätä enemmän turvaväliä. Itse tunki takaisin siihen, kun oli jo lähtenyt!

En sanonut mitään, lähdin vaan sinne avautuneelle kassalle toiseksi jonottamaan. Että sellainen Karen.

Vierailija
20/23 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI MASKITON VANHEMPI Nainen otti Munt silmätikukseen oikein pahasti mulkasee ja HUUTAA JA HUITOO KÄSILLÄÄN MITTAILEN : ONKO TÄSSÄ METRIN VÄLI! Kun juttelen ULKONA maskit naamas ohjeiden mukaisesti Ystävälleni

Ja Aina Joka kerta kun satun hänen kanssaan yhtä aikaa ulos!

Siis Ihan Oikeesti ! Ihan kun Paikkakunnalla Ei Ois muita ja hän !

Niin mikä tälläsiä oikein vaivaa.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme