Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skorpioni horoskooppi merkki. Millainen on?

Vierailija
07.11.2020 |

Kiinnostaa tietää. Itse olen kuu skorpioni.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän herkempi kuin joku vesimies, että ei kannata heittää läppää samaan tapaan, muuten menee tunteisiin.

Sellainen se on.

Vierailija
2/28 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, turvallisuushakuinen viilipytty. Välttelee konflikteja. Pikkutarkka. Sellainen minä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat humpuukia kuten homeopatia ja ennustaminen.

4/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös skorpioni ja nouseva merkki on kuu.

Olen älyllisesti utelias ja kiinnostunut liiankin monesta asiasta: historiasta, kansanperinteestä, luonnosta, vieraista kulttuureista, eri uskonnoista, psykologiasta, kirjallisuudesta ja musiikista. Olen rauhallinen ja pitkäjännitteinen, mutta en aina jaksa pitää kotia viimeisen päälle järjestyksessä ja siistinä.

Kertomallani ei tosin ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen sattunut syntymään juuri marraskuussa :)

Vierailija
5/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen, sensuelli, usein fiksu ja analyyttinen, kriittinen, tykkää usein möyriä mudassa (esim. maanrakennusala, viherrakentaminen), intohimoinen. Loukkaantuu herkästi, kostonhimoinen, ilkeä jos joku ei osaa lukea hänen ajatuksiaan. Omaan vesimies-makuuni usein hankala, vaikka fiksu tyyppi. Skorpioneja on hyvin vähän ystäväpiirissäni.

Kuumerkki edustaa tunne-elämää.

Vierailija
6/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja kostonhimoinen sopii kuvauksena täysin exään. Ja noita piirteitä vielä alkoholisminsa korosti.

Vierailija
7/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävihainen ja kateellinen.

Salaperäinen ja magneettisen puoleensavetävä.

Vierailija
8/28 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo pitkävihainen ja kateellinen sopii myös. Ja riidanhaluinen.

Nro 6

Vierailija
9/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä ikää eletty ja yllätten elämä on tutusta ja turvallisesta pyörähtänyt päälaelleen.

Ei töiden päättyminen maata kaada, vaan vihdoinkin, jos lähtisi opinahjoon, missä pääsee kokeilemaan luovuutensa rajoja, rakentaa kädentaidoistaan ammatin itselleen.

Monta asiaa, muuttujaa ja mieli vain utelias ja selkeentyvä, mitä haluaa vihdoinkin itseltään aikuisena.

Scorpion nainen on samalla tavalla, kuin sukellus tuntemattomaan, jotain mystisen kiehtovaa, mihin järkeilyllä voi perehtyä, vaan se on sitoutuminen elinikäiseen henkisten sielunspirallien yhteen kietoutuminen, minkä syvyys on ennemminkin avaruus.

-Mieskin ajattelee, jopa syvällisesti-

Vierailija
10/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä, itsepäinen, hankala

Vierailija
11/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin itseäni aina skorpiooniksi, sitten tajusin olevani vaaka. Jännästi kyllä tunnistan itseni molemmista.

Vierailija
12/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä eli itsekäs ja omaa etua ajatteleva

Vierailija
13/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän erilainen. Olen skorpioni ja toisten skorpionien kanssa keskustelut tuntuu omimmilta, mennään aika syvälle. Ollaan myös sellaisia (yli)huolehtivaisia, että omasta selkänahastammekin yritetään pitää huolta rakkaistamme.

Vierailija
14/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy, mitä tarkoittaa, kun on kuu skorpionissa. Ei tarvitse kysellä täältä.

Vierailija
15/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän erilainen. Olen skorpioni ja toisten skorpionien kanssa keskustelut tuntuu omimmilta, mennään aika syvälle. Ollaan myös sellaisia (yli)huolehtivaisia, että omasta selkänahastammekin yritetään pitää huolta rakkaistamme.

Minulla on skorpioni nousumerkki ja myös kuu skorpionissa. En kuitenkaan oikeastaan tule toimeen skorpionien kanssa. Ovat mielestäni itserakkaita ja jotenkin tylyjä. Sitä itserakkautta juuri kuvaavat noin, että yrittävät erityisesti huolehtia omista rakkaistaan. Eli kotiinpäin vetämistä kaikin sallituin keinoin.

Mutta niin kai sitten minäkin.

Vierailija
16/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kotiin päin vetämistä siinä on, että itse suurin piirtein burn outissa pitää huolta toisista?

Vierailija
17/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kotiin päin vetämistä siinä on, että itse suurin piirtein burn outissa pitää huolta toisista?

Jos se tarkoittaa sitä, että välittää vain omien lastensa ja oman puolisonsa ja oman työporukkansa hyvinvoinnista muiden kustannuksella. Eli yrittää kaikin keinoin saada heille etuja, joita muillakasn ei ole.

Vierailija
18/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa muistaa, että tämä keskustelu on oikeasti merkityksetöntä, koska astrologia perustuu mielikuvitukseen. Tässäkin keskustelussa kirjoitettuja juttuja ei pidä uskoa ollenkaan.

Vierailija
19/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tarkoittaa sitä, että välittää vain omien lastensa ja oman puolisonsa ja oman työporukkansa hyvinvoinnista muiden kustannuksella. Eli yrittää kaikin keinoin saada heille etuja, joita muillakasn ei ole.

Oma selkänahka tarkoittaa kyllä itsensä kustannuksella.

Vierailija
20/28 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma selkänahka tarkoittaa kyllä itsensä kustannuksella.

Niin, mutta todellisuudessa se koituu omaksi hyväksi, koska siinä pidetään huolta vain omasta pikku piiristä. Ei siis näytetä empatiaa eikä myötätuntoa muita kohtaan, vaan revitään omaa selkänahkaa, jotta lähipiiri menestyy.

No, en tietenkään voi väittää, että tuo olisi ominaista millekään tietylle horoskooppimerkille, koska horoskoopit ovat pötyä.

Mutta itse en arvosta tuollaista toimintaa. Minusta olisi parempi kohdella muita ihmisiä reilusti ja pyrkiä oikeudenmukaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän