Skorpioni horoskooppi merkki. Millainen on?
Kommentit (28)
Rauhallinen, turvallisuushakuinen viilipytty. Välttelee konflikteja. Pikkutarkka. Sellainen minä olen.
Horoskoopit ovat humpuukia kuten homeopatia ja ennustaminen.
Minä olen myös skorpioni ja nouseva merkki on kuu.
Olen älyllisesti utelias ja kiinnostunut liiankin monesta asiasta: historiasta, kansanperinteestä, luonnosta, vieraista kulttuureista, eri uskonnoista, psykologiasta, kirjallisuudesta ja musiikista. Olen rauhallinen ja pitkäjännitteinen, mutta en aina jaksa pitää kotia viimeisen päälle järjestyksessä ja siistinä.
Kertomallani ei tosin ole mitään tekemistä sen kanssa, että olen sattunut syntymään juuri marraskuussa :)
Mystinen, sensuelli, usein fiksu ja analyyttinen, kriittinen, tykkää usein möyriä mudassa (esim. maanrakennusala, viherrakentaminen), intohimoinen. Loukkaantuu herkästi, kostonhimoinen, ilkeä jos joku ei osaa lukea hänen ajatuksiaan. Omaan vesimies-makuuni usein hankala, vaikka fiksu tyyppi. Skorpioneja on hyvin vähän ystäväpiirissäni.
Kuumerkki edustaa tunne-elämää.
Ilkeä ja kostonhimoinen sopii kuvauksena täysin exään. Ja noita piirteitä vielä alkoholisminsa korosti.
Pitkävihainen ja kateellinen.
Salaperäinen ja magneettisen puoleensavetävä.
Juu tuo pitkävihainen ja kateellinen sopii myös. Ja riidanhaluinen.
Nro 6
Onhan tässä ikää eletty ja yllätten elämä on tutusta ja turvallisesta pyörähtänyt päälaelleen.
Ei töiden päättyminen maata kaada, vaan vihdoinkin, jos lähtisi opinahjoon, missä pääsee kokeilemaan luovuutensa rajoja, rakentaa kädentaidoistaan ammatin itselleen.
Monta asiaa, muuttujaa ja mieli vain utelias ja selkeentyvä, mitä haluaa vihdoinkin itseltään aikuisena.
Scorpion nainen on samalla tavalla, kuin sukellus tuntemattomaan, jotain mystisen kiehtovaa, mihin järkeilyllä voi perehtyä, vaan se on sitoutuminen elinikäiseen henkisten sielunspirallien yhteen kietoutuminen, minkä syvyys on ennemminkin avaruus.
-Mieskin ajattelee, jopa syvällisesti-
luulin itseäni aina skorpiooniksi, sitten tajusin olevani vaaka. Jännästi kyllä tunnistan itseni molemmista.
Pettäjä eli itsekäs ja omaa etua ajatteleva
Ehkä vähän erilainen. Olen skorpioni ja toisten skorpionien kanssa keskustelut tuntuu omimmilta, mennään aika syvälle. Ollaan myös sellaisia (yli)huolehtivaisia, että omasta selkänahastammekin yritetään pitää huolta rakkaistamme.
Netistä löytyy, mitä tarkoittaa, kun on kuu skorpionissa. Ei tarvitse kysellä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän erilainen. Olen skorpioni ja toisten skorpionien kanssa keskustelut tuntuu omimmilta, mennään aika syvälle. Ollaan myös sellaisia (yli)huolehtivaisia, että omasta selkänahastammekin yritetään pitää huolta rakkaistamme.
Minulla on skorpioni nousumerkki ja myös kuu skorpionissa. En kuitenkaan oikeastaan tule toimeen skorpionien kanssa. Ovat mielestäni itserakkaita ja jotenkin tylyjä. Sitä itserakkautta juuri kuvaavat noin, että yrittävät erityisesti huolehtia omista rakkaistaan. Eli kotiinpäin vetämistä kaikin sallituin keinoin.
Mutta niin kai sitten minäkin.
Mitä kotiin päin vetämistä siinä on, että itse suurin piirtein burn outissa pitää huolta toisista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kotiin päin vetämistä siinä on, että itse suurin piirtein burn outissa pitää huolta toisista?
Jos se tarkoittaa sitä, että välittää vain omien lastensa ja oman puolisonsa ja oman työporukkansa hyvinvoinnista muiden kustannuksella. Eli yrittää kaikin keinoin saada heille etuja, joita muillakasn ei ole.
Mutta kannattaa muistaa, että tämä keskustelu on oikeasti merkityksetöntä, koska astrologia perustuu mielikuvitukseen. Tässäkin keskustelussa kirjoitettuja juttuja ei pidä uskoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tarkoittaa sitä, että välittää vain omien lastensa ja oman puolisonsa ja oman työporukkansa hyvinvoinnista muiden kustannuksella. Eli yrittää kaikin keinoin saada heille etuja, joita muillakasn ei ole.
Oma selkänahka tarkoittaa kyllä itsensä kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma selkänahka tarkoittaa kyllä itsensä kustannuksella.
Niin, mutta todellisuudessa se koituu omaksi hyväksi, koska siinä pidetään huolta vain omasta pikku piiristä. Ei siis näytetä empatiaa eikä myötätuntoa muita kohtaan, vaan revitään omaa selkänahkaa, jotta lähipiiri menestyy.
No, en tietenkään voi väittää, että tuo olisi ominaista millekään tietylle horoskooppimerkille, koska horoskoopit ovat pötyä.
Mutta itse en arvosta tuollaista toimintaa. Minusta olisi parempi kohdella muita ihmisiä reilusti ja pyrkiä oikeudenmukaisuuteen.
Vähän herkempi kuin joku vesimies, että ei kannata heittää läppää samaan tapaan, muuten menee tunteisiin.
Sellainen se on.