Topakka tätimäinen nainen turn-off
Näin se vain valitettavasti on, tuosta karisee kaikki tyttömäisyys pois. Deiteillä tulee mieleen, että äiteen kanssa tässä lähin reissuun että olenpa siivosti.
Kommentit (45)
Ap.n korvantaistat ovat vielä märät.
Topakat ovat uhkeita ja himokkaita. Vaatii vaan mieheltä riittävästi munaa kellistää heidät.
Ap.n korvantaustat ovat vielä märät.
Topakat ovat uhkeita ja himokkaita. Vaatii vaan mieheltä riittävästi munaa kellistää heidät.
Topakat naiset ovat juuri niitä suosituimpia. Ovat aikaansaavia ja huolehtivat miehestä. Kun aika ei riitä itsestä huolehtimiseen heistä tulee ajan kanssa näitä justiinoja. Mies ei kuitenkaan luovu justiinastakaan koska ei pärjää ilman.
Ei se topakkuus vielä itsessään ainakaan mulla vielä kiinnostusta kokonaan sammuta, mutta semmoinen tätimäinen pukeutuminen ja habitus on sen sijaan on kyl todellinen seksin tappaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan lähtisi tädin kanssa treffeille!
Sanopas se, setä!
No johan nyt. Olen reilusti neljänkympin paremmalla puolella, eikä minusta enää mitään tyttöä saa tekemälläkään. Ja miksi pitäisi, olen aikuinen ihminen. Tyttäreni ovat tyttöjä, ja luoja heitä varjelkoon aloittajan kaltaisilta pikkupojilta.
Lisättäköön vielä loppuun, että olen naimisissa ihan aikuisen miehen kanssa, kumpikin on topakka tai jämäkkä tarvittaessa.
Miksi Tinderi ja muut deitit on täynnä miehiä, jotka ei saa seuraa? Koska naisia ei kiinnosta tavata/seurustella/panna setämiesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinderi ja muut deitit on täynnä miehiä, jotka ei saa seuraa? Koska naisia ei kiinnosta tavata/seurustella/panna setämiesten kanssa
Tämä on niin totta. Ketä kiinnostaa setämiehet? Ei ketään
Miehet keski-ikäistyvät ennen aikojaan. Valitettavasti niitä tulee silloin seksuaalisesti ei haluttavia
Vierailija kirjoitti:
Topakat naiset ovat juuri niitä suosituimpia. Ovat aikaansaavia ja huolehtivat miehestä. Kun aika ei riitä itsestä huolehtimiseen heistä tulee ajan kanssa näitä justiinoja. Mies ei kuitenkaan luovu justiinastakaan koska ei pärjää ilman.
Tulee mieleen Hyacinth Bucket ja sen mies Richard
Eli sellainen särmätön, laimea, mitäänsanomaton nainen on parempi. Pääasia on että on hyvännäköinen Barbi niin ei niin väliä!
Kauheat justiinat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali nainen ei halua ilkikuristä pikkupoikaa tai Pekka Puupäätä puolisokseen.
Kyllä se kaverini kelpasi sille justiinalle.
Minä kirjoitinkin normaali nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ajatellut noita parisuhteita joissa "justiina" hääräilee, en voi edes ajatella heitä romanttisiin petipuuhiin. Voi apua, tää oli niin hyvä. 😁
Joo, en minäkään. Tai naisesta voin hyvin kuvitella että rakastaa seksiä, mutta tuollainen mies on kyllä täysin epäseksuaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ujot tyttömäiset naiset on parasta.
Olen se ujo tyttömäinen nainen, eipä ole miehiä kiinnostanut pätkääkään. Päinvastoin lähtevät karkuun tai eivät ole huomaavinaan.
Niinpä. Pitää olla jännä ja räväkkä, mielenterveysongelmat plussaa.
Minua on sanottu jännäksi vaikka olen ujo ja kokematon... ota niistä sitten selvää.
Entä tätimäinen ulkonäkö ja rauhallisempi luonne? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
No jos ei tätimäiset naiset kiinnosta, niin sittenhän ne voi jättää väliin, eikö niin? Ongelma ratkaistu
Puhutko ulkonäöstä vai luonteesta? Vai siitä että alistushaluiset narsistit ym ei voi sietää, jos joku näkeekin hänen todellisen luonteensa? Että naisella onkin oikeudenmukainen, vahva tahto, jota joku hilleri ei heilauta mihinkään suuntaan.
NO ÄLÄ SIT NUSSI SELLASTA HITTOAKO SÄ MEILLE SIITÄ VALITAT XDDDD
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt. Olen reilusti neljänkympin paremmalla puolella, eikä minusta enää mitään tyttöä saa tekemälläkään. Ja miksi pitäisi, olen aikuinen ihminen. Tyttäreni ovat tyttöjä, ja luoja heitä varjelkoon aloittajan kaltaisilta pikkupojilta.
Lisättäköön vielä loppuun, että olen naimisissa ihan aikuisen miehen kanssa, kumpikin on topakka tai jämäkkä tarvittaessa.
Miksi näihän ketjuihin aina pesiytyy näitä eläkeläisiä kertoilemaan tarinoitaan elämästään esimerkkinä. Ketään ei kiinnosta sinä tai pentusi. Ihme luuloja joillakin.
Olen naisena ajatellut noita parisuhteita joissa "justiina" hääräilee, en voi edes ajatella heitä romanttisiin petipuuhiin. Voi apua, tää oli niin hyvä. 😁