Montako kaveria tuli yo-juhliisi?
Mulla 1, tosin hän asui naapurissa, joten heidän koko perhe olis tullut muutenkin. Kaikki muut kaverit oli koulukavereita, jotka oli omissa juhlissaan. Illalla sitten yhteinen juhla.
Kommentit (7)
Minulla oli kanssa naapurit, kahdetkin, joiden lapset oli myös kavereita. Toinen muistaakseni vain pistäytyi, kun piti mennä parin muunkin luo.
Kavereita tuli yli 30. Olin mukana seurakunnan toiminnassa ja sen lisäksi lauloin kuorossa. Mukana oli muutama kaveri myös taidekerhosta.
Joo, kyllä meilläkin kävi pari pappia, mutta en niitä laske oikein kavereiksi, vaikka tunsinkin ihan hyvin.
Joo, kyllä meilläkin kävi pari pappia, mutta en niitä laske oikein kavereiksi, vaikka tunsinkin ihan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Ai sä et ikinä tutustunut isosiin, tyttökerhonohjaajiin jne.? Harmi, minä tienasin taskurahoja kerhonvetäjänä.
Ehkä 20. Tosin iltabileet pidettiin meillä. Varsinaiset juhlat oli vaan omalle perheelle...
Minulla oli kanssa naapurit, kahdetkin, joiden lapset oli myös kavereita. Toinen muistaakseni vain pistäytyi, kun piti mennä parin muunkin luo.