Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kaveria tuli yo-juhliisi?

Vierailija
25.02.2014 |

Mulla 1, tosin hän asui naapurissa, joten heidän koko perhe olis tullut muutenkin. Kaikki muut kaverit oli koulukavereita, jotka oli omissa juhlissaan. Illalla sitten yhteinen juhla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kanssa naapurit, kahdetkin, joiden lapset oli myös kavereita. Toinen muistaakseni vain pistäytyi, kun piti mennä parin muunkin luo.

Vierailija
2/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kanssa naapurit, kahdetkin, joiden lapset oli myös kavereita. Toinen muistaakseni vain pistäytyi, kun piti mennä parin muunkin luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita tuli yli 30. Olin mukana seurakunnan toiminnassa ja sen lisäksi lauloin kuorossa. Mukana oli muutama kaveri myös taidekerhosta.

Vierailija
4/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä meilläkin kävi pari pappia, mutta en niitä laske oikein kavereiksi, vaikka tunsinkin ihan hyvin. 

Vierailija
5/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä meilläkin kävi pari pappia, mutta en niitä laske oikein kavereiksi, vaikka tunsinkin ihan hyvin. 

Vierailija
6/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Ai sä et ikinä tutustunut isosiin, tyttökerhonohjaajiin jne.? Harmi, minä tienasin taskurahoja kerhonvetäjänä.

Vierailija
7/7 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20. Tosin iltabileet pidettiin meillä. Varsinaiset juhlat oli vaan omalle perheelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän