Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB-kaveri ollut paikalla koko illan, mutta ei ole nähnyt viestiäni?

Vierailija
25.02.2014 |

Tyyppi on melkein koko illan ollut siis onlinessa (puhelimella) ja nyt muutama tunti kulunut ettei vastaa eikä tuohon boksiin tule sitä "nähnyt klo xxxx"... Mistäköhän johtuu? Olen vähän vainoharhainen, että nytkö se jo loppui, kun meillä on ollut vähän säpinää :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tuollainen hullu kyylä? Oletko hänen ainut fesekaverinsa? Hitto mikä stalkkeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin fb:ssa menee osa viesteistä toiseen kansioon (siinä ikkunassa lukee useassa täpässä Messages, Others, ja jotain muuta vielä otsikkoina) - syytä en tiedä. Ehkä niin, että vain frendeiksi valitut pääsee suoraan messages -kansioon, muut mainostajat yms sellaiset menee Others- kansioon. Josta en ikinä huomaa edes katsoa...

Vierailija
4/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sei ei ole kättänt Faceaan tai ei halua vastata heti. En minäkään vastaa puhelimeen tai tekstareihin aina siltä seisomalta.

Vierailija
5/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fb aina auki, mutta en silti ole koko aikaa koneella

Vierailija
6/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fb aina auki, mutta en silti ole koko aikaa koneella

Vierailija
7/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face jääny päälle ja ite huitelee jossain muualla? Itellä käypi useinkin näin. Näyttää siis että olisin paikalla, mutta teen jotain ihan muuta

Vierailija
8/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kirjautuneena, mutta en:toki koko ajan siellä :D

Vierailija
9/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen asetuksista voi näyttää siltä, että on paikalla koko ajan. Kannattaa varmaan huolestua vasta sitten, kun näet että viestisi on luettu, mutta jos siihen ei kuitenkaan vastata.

Vierailija
10/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin face on puhelimessa koko ajan auki, mutta en silti koko aikaa ole facessa. Siksi näyttää että oleN online, mutten kuitenkaan lue/vastaa viesteihin, varmaan sama kaverillasi

Vierailija
11/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sen tietää, että on viestin lukenut?

Mitä mun kuuluu tehdä, jotta joku näkee, että olen sen lukenut?

Vierailija
12/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D Meillä on ollut siis juttua ja juteltiin monta tuntia, sitten loppui kuin seinään se vastaaminen niin aloin vähän ihmettelemään! Että en ole mikään hullu kyylä. Ja siis ei oo myöskään mennyt siihen muut- kansioon se mun viesti, kun ollaan kyllä juteltu paljon. Enkä ole mikään viesteillä pommittajakaan :D

Muotoilin kysymykseni kyllä tyhmästi, tarkoitin nyt lähinnä että onko tässä voinut käydä joku tekninen viba, että se mun viesti ei oo vaikka edes mennyt sille. Mutta joo, taitaa olla tosiaan jossain muualla :) Mutta ööh, kiitos todella ystävällisistä ja hyvää tarkoittavista neuvoistanne, suurin osa vastaajista!

Vierailija
13/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:27"]

[/quote]

Siinä viestiboksissa lukee sen viestin alla "Nähnyt xx.xx (kellonaika)" kun henkilö on lukenut viestin. Facebook laittaa sen automaattisesti, kun olet avannut viestin. Sun ei siis tarvitse siitä huolehtia :) Kunhan tiedät, että et voi oikein valehdella kellekään, että et ole saanut mitään viestiä, jos olet saanut sen. T.Ap

Vierailija
14/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös ei tule ilmoituksia viesteistä, tykkäyksistä, vastauksista ketjuihin jne. Esim. tänään minulle ei ole tullut yhtäkään, mutta hoksasin, että olikin tullut esim. kaksi viestiä ja kaverini oli vastannut kysymykseeni, jonka laitoin hänen päivitykseeni. Varmaan muistakin on jäänyt ilmoitukset saamatta, mutten jaksa alkaa etsimään.

Eli ap, saattaa myös olla, ettei tiedä lähettämästäsi viestistä.

Vierailija
15/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:27"]

[/quote]

Siinä viestiboksissa lukee sen viestin alla "Nähnyt xx.xx (kellonaika)" kun henkilö on lukenut viestin. Facebook laittaa sen automaattisesti, kun olet avannut viestin. Sun ei siis tarvitse siitä huolehtia :) Kunhan tiedät, että et voi oikein valehdella kellekään, että et ole saanut mitään viestiä, jos olet saanut sen. T.Ap

[/quote]Mistähän johtuu, että aina ei tule tuota viestiä? Tiedän siis satavarmasti, että toinen on lukenut viestin, mutta silti siinä viestini alla ei lue, että se on nähty.

Vierailija
16/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelitte monta tuntia ja sitten se loppui kuin seinään? Ei se kuule jaksa asua siellä chattaamassa. Ihan normaalia elämää saattaa olla tilalla. Pidätkö suhteen tapaisena sitä, että keskustelet virtuaalisesti jonkun kanssa?

Vierailija
17/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: Joo huomasin saman joskus kauan sitten. Luulin että oli vaan joku tilapäinen häiriö, mutta taitaa olla siis toistuvampi juttu. Oli vähän noloa, kun mulla oli myös joku tilapäivitys johon oltiin kommentoitu, mutta en vastannut mitään... -Ap

Vierailija
18/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Lumia puhelimessa on fb sovellus aina auki ja näyttää naamakirjassa, että olisin 24/7 tietokoneella kirjautuneena ( näkyy siis keskustelussa se vihreä pallo ja internet ). Lumian ominaisuus...

Vierailija
19/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:41"]

Juttelitte monta tuntia ja sitten se loppui kuin seinään? Ei se kuule jaksa asua siellä chattaamassa. Ihan normaalia elämää saattaa olla tilalla. Pidätkö suhteen tapaisena sitä, että keskustelet virtuaalisesti jonkun kanssa?

[/quote]

No onpas täällä tänään myrtsiä väkeä liikkeellä! Taidatte yrittää ihan tosissanne saada minulle pahan mielen aikaan? No, jatkakaa yritystä, arvon mammat :D

Hän on kaverini ihan oikeassakin elämässä, olemme samassa koulussa. Juttelemme aika usein juurikin muun elämän lomassa Whatsapissa, että vastaillaan aina jonkun 5 minuutin-puolen tunnin sisällä, eli kyllä meillä molemmilla on normaaliakin elämää. Välillä sitten kun satutaan koneelle samaan aikaan niin kunnolla Facebookissa. Onko vielä kysyttävää? :D

Vierailija
20/23 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 oli siis Ap

15: Joo, samaa olen miettinyt itsekin! Ehkä ne vielä kehittelee sitä ominaisuutta tai jotain. Mutta puhelimella FB:ssä näkee sen aina, kun klikkaa sitä viestiä. Me ammattikyylät tiedetään ;)

Mutta en ollut kuullutkaan tuosta Lumian ominaisuudesta! Kaikkea kummaa ne keksivät, mitäköhän järkeä siinä on että muut luulevat sinun olevan online, jos oikeasti et Facebookissa ole. :D T. Ap