Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapseton +50v nainen saa iloa elämäänsä?

Vierailija
07.11.2020 |

Olen aina miettinyt tätä. Koirista? Viinistä? Rahasta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmista miehistä nautin ainakin itse. Kun on pitänyt itsensä kunnossa ja normaalipainoisena, niin seuraa tunkee "ovista ja ikkunoista".

Vierailija
2/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sillä on iloa elämässä, kuin tällaisella 35v, perheensä vankina olevalla naisella?

Vierailija
4/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista Megavisa-jaksoista ja Konsta Hietasen musiikista

Vierailija
5/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä +50 v äiti?

On niitä muitakin tilanteita tämän ikäisillä naisilla kuin se, että lapsista saa iloa. Saahan lapsista myös muutakin kuin iloa, ja toisaalta monilta on lapset muuttaneet kauas, jopa muille maille.

Vierailija
6/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiehestä

hyvästä ruuasta

viinistä

urheilusta

luonnosta

kodista

matkustelusta

muodista

koirista

ystävistä

kivasta työpaikasta

konserteista

festareista

tanssimisesta

lukemisesta

valokuvaamisesta

nukkumisesta

elämästä

Vierailija
7/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemisesta

TV:n katselusta

Netin selailusta

Omasta rauhasta

Töistä

Vierailija
8/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin paljon mistään. Mun tietämät tuollaiset naiset ovat kestovihaisia, katkeria ja haukkuvat kaikkia ihmisiä.

Vierailija
9/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmista miehistä nautin ainakin itse. Kun on pitänyt itsensä kunnossa ja normaalipainoisena, niin seuraa tunkee "ovista ja ikkunoista".

Kunnes heräsit....

Vierailija
10/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes heräsit....

Mulla myös nuorempi mies kierrossa vaikka en ole edes timmikunnossa. 

Vierailija
11/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin paljon mistään. Mun tietämät tuollaiset naiset ovat kestovihaisia, katkeria ja haukkuvat kaikkia ihmisiä.

tämä, ikävä kyllä

noita katkeria akkoja riittää tässä maassa ja joka työpaikalle ihan liiaksi asti

Vierailija
12/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim sairastuisit, ketään heistä et enää kiinnosta. Paitsi jos annat niille rahaa.

Vierailija
13/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sillä on iloa elämässä, kuin tällaisella 35v, perheensä vankina olevalla naisella?

Sulle tekisi hyvää katsoa Areenasta kolmiosainen historiadokumentti NL:n vankileireistä. Siellä oli paljon suomalaisia, myös perheenäitejä. Luulen että sen jälkeen suhtautuisit toisin nykyiseen vankilaasi.

Vierailija
14/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka luopuisi nuoruuteen kuuluvista asioista, jotain muuta tulee tilalle, sillä luonnossa ei ole tyhjiöitä.

Vierailija
15/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera eromirkku tilittää yh:na.

Vierailija
16/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä, ikävä kyllä

noita katkeria akkoja riittää tässä maassa ja joka työpaikalle ihan liiaksi asti

On aika paljon itsestä kiinni, katkeroituuko. Jos on rakentanut itsetuntonsa ulkonäön varaan, ja pääasiallinen onnenlähde on miesten huomio, niin rankkaahan se on viisikymppisenä.

Itse en tiedä katkeria viisikymppisiä oikeastaan yhtään, vaikka työkaverinikin ovat pääosin sen ikäisiä. 

Mutta porvoossahan kaikki viisikymppiset ovat katkeria ja ilottomia ihmisiä.

Vierailija
17/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä, ikävä kyllä

On aika paljon itsestä kiinni, katkeroituuko. Jos on rakentanut itsetuntonsa ulkonäön varaan, ja pääasiallinen onnenlähde on miesten huomio, niin rankkaahan se on viisikymppisenä.

Itse en tiedä katkeria viisikymppisiä oikeastaan yhtään, vaikka työkaverinikin ovat pääosin sen ikäisiä. 

Mutta porvoossahan kaikki viisikymppiset ovat katkeria ja ilottomia ihmisiä.

Ihme harhaa tuo miesten huomion haku ja ylipäätään koko ulkonäkökortti lapettomilla. Tuskin tuo katkeroittaa ketään, yleensä se on epäonnistuminen avioliitossa joka näkyy kestovihana näissä kiukkuisissa, katkerissa naisissa. Tullut jätetyksi eli mies löytänyt uuden tai pettänyt.

Vierailija
18/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssista ja muusta liikunnasta

Kissoista

Ulkoilusta

Lukemisesta

Kaikenlaisesta tuunaamisesta ja ideoinnista, sisustamisesta, kierrättämisestä, kirppareista

Kulttuurimenoista, keikoista, musiikista, 

ystävistä

mökkeilystä, onkimisesta, valokuvauksesta ym ym ym 

Huolettomasta elämästä kun ei tarvitse murehtia miten jälkikasvu pärjää! 

Vierailija
19/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No *ttu VAUVA PALSTALTA! xDDDD

Vierailija
20/21 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ympärilläsi on lähellä katkeria ja ilkeitä ihmisiä, kannattaa vilkaista peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi