Mistä lapseton +50v nainen saa iloa elämäänsä?
Olen aina miettinyt tätä. Koirista? Viinistä? Rahasta?
Kommentit (21)
Enemmän sillä on iloa elämässä, kuin tällaisella 35v, perheensä vankina olevalla naisella?
Vanhoista Megavisa-jaksoista ja Konsta Hietasen musiikista
Mistä +50 v äiti?
On niitä muitakin tilanteita tämän ikäisillä naisilla kuin se, että lapsista saa iloa. Saahan lapsista myös muutakin kuin iloa, ja toisaalta monilta on lapset muuttaneet kauas, jopa muille maille.
aviomiehestä
hyvästä ruuasta
viinistä
urheilusta
luonnosta
kodista
matkustelusta
muodista
koirista
ystävistä
kivasta työpaikasta
konserteista
festareista
tanssimisesta
lukemisesta
valokuvaamisesta
nukkumisesta
elämästä
Lukemisesta
TV:n katselusta
Netin selailusta
Omasta rauhasta
Töistä
Tuskin paljon mistään. Mun tietämät tuollaiset naiset ovat kestovihaisia, katkeria ja haukkuvat kaikkia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmista miehistä nautin ainakin itse. Kun on pitänyt itsensä kunnossa ja normaalipainoisena, niin seuraa tunkee "ovista ja ikkunoista".
Kunnes heräsit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmista miehistä nautin ainakin itse. Kun on pitänyt itsensä kunnossa ja normaalipainoisena, niin seuraa tunkee "ovista ja ikkunoista".
Kunnes heräsit....
Mulla myös nuorempi mies kierrossa vaikka en ole edes timmikunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin paljon mistään. Mun tietämät tuollaiset naiset ovat kestovihaisia, katkeria ja haukkuvat kaikkia ihmisiä.
tämä, ikävä kyllä
noita katkeria akkoja riittää tässä maassa ja joka työpaikalle ihan liiaksi asti
Vierailija kirjoitti:
Jos esim sairastuisit, ketään heistä et enää kiinnosta. Paitsi jos annat niille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sillä on iloa elämässä, kuin tällaisella 35v, perheensä vankina olevalla naisella?
Sulle tekisi hyvää katsoa Areenasta kolmiosainen historiadokumentti NL:n vankileireistä. Siellä oli paljon suomalaisia, myös perheenäitejä. Luulen että sen jälkeen suhtautuisit toisin nykyiseen vankilaasi.
Vaikka luopuisi nuoruuteen kuuluvista asioista, jotain muuta tulee tilalle, sillä luonnossa ei ole tyhjiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Katkera eromirkku tilittää yh:na.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä, ikävä kyllä
noita katkeria akkoja riittää tässä maassa ja joka työpaikalle ihan liiaksi asti
On aika paljon itsestä kiinni, katkeroituuko. Jos on rakentanut itsetuntonsa ulkonäön varaan, ja pääasiallinen onnenlähde on miesten huomio, niin rankkaahan se on viisikymppisenä.
Itse en tiedä katkeria viisikymppisiä oikeastaan yhtään, vaikka työkaverinikin ovat pääosin sen ikäisiä.
Mutta porvoossahan kaikki viisikymppiset ovat katkeria ja ilottomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä, ikävä kyllä
noita katkeria akkoja riittää tässä maassa ja joka työpaikalle ihan liiaksi astiOn aika paljon itsestä kiinni, katkeroituuko. Jos on rakentanut itsetuntonsa ulkonäön varaan, ja pääasiallinen onnenlähde on miesten huomio, niin rankkaahan se on viisikymppisenä.
Itse en tiedä katkeria viisikymppisiä oikeastaan yhtään, vaikka työkaverinikin ovat pääosin sen ikäisiä.
Mutta porvoossahan kaikki viisikymppiset ovat katkeria ja ilottomia ihmisiä.
Ihme harhaa tuo miesten huomion haku ja ylipäätään koko ulkonäkökortti lapettomilla. Tuskin tuo katkeroittaa ketään, yleensä se on epäonnistuminen avioliitossa joka näkyy kestovihana näissä kiukkuisissa, katkerissa naisissa. Tullut jätetyksi eli mies löytänyt uuden tai pettänyt.
Tanssista ja muusta liikunnasta
Kissoista
Ulkoilusta
Lukemisesta
Kaikenlaisesta tuunaamisesta ja ideoinnista, sisustamisesta, kierrättämisestä, kirppareista
Kulttuurimenoista, keikoista, musiikista,
ystävistä
mökkeilystä, onkimisesta, valokuvauksesta ym ym ym
Huolettomasta elämästä kun ei tarvitse murehtia miten jälkikasvu pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Jos ympärilläsi on lähellä katkeria ja ilkeitä ihmisiä, kannattaa vilkaista peiliin.