Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi seksisuhde vai monta "yhden yön juttua"?

Vierailija
25.02.2014 |

Olen seksisuhteessa varattuun, vanhempaan mieheen. Itse olen lapseton parikymppinen. Olen todellakin nähnyt ne lukuisat ja taas lukuisat +35 ukkomiehet (normaalisti on nuoria lapsia), jotka vonkuvat nuorilta naisilta seksiä ja selvästi vain sen itsensä takia, myös kai pönkittääkseen egoaan ja vaihtelua saadakseen, paetakseen kotitodellisuutta. Eli nämä perus työmatkalaiset. Seksi on yleensä yhtä kiinnostavaa kuin katsoa kun ruoho kasvaa, pelkkää pikaista tyydytystä, mutta näitä tilanteita kuitenkin tullut koettua pari, yrityksiä sen sijaan lukuisia.

Toisaalta nyt olen intiimissä, jo jonkin aikaa kestäneessä, mutta silti satunnaisessa seksisuhteessa em. kaltaisessa tilanteessa olevan miehen kanssa. Seksi ei ole mitään pikapanoilua, vaan oikeasti nautinnollista, molemmille. Silti vain seksiä. En edes halua muuta, kuten ei hänkään. Toisin sanoen, periaatteessa ei mitään tunteitakaan. Juttelemme niitä näitä kuin kaverukset ja harrastamme todella hyvää seksiä.

Jos oma miehenne jäisi pettämisestä kiinni, kumman "valitsisitte"?

Olisi kiva kuulla perusteluita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, ero olisi edessä silti. En halua kutsua pettäjää aviopuolisokseni tai lasteni isäksi.

Vierailija
2/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen, itsenäisiä päätöksiä tekevä henkilö. Minulle on aivan sama mitä hän tekee ja kenen kanssa, kunhan tulee minun viereeni nukkumaan ja käyttää muiden kanssa asianmukaista ehkäisyä. Meillä minkäänlaisen "pettämisen" raja tulee vastaan siinä vaiheessa, kun toista ei voi enää katsoa silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut myös vanhempia ukkomiehiä silloin parikybäsenä.. Joidenkin kanssa juurikin pelkkää seksiä, yhden kanssa viikonlopunkin reissuja.. Se oli upeaa aikaa.. Sai hyvän opin ja nyt kun oma mies on, niin osaan pitää hänet tyytyväisenä ettei tartte muualta lähteä etsimään.. :) Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.. :P

Vierailija
4/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:24"]

Itselläni ollut myös vanhempia ukkomiehiä silloin parikybäsenä.. Joidenkin kanssa juurikin pelkkää seksiä, yhden kanssa viikonlopunkin reissuja.. Se oli upeaa aikaa.. Sai hyvän opin ja nyt kun oma mies on, niin osaan pitää hänet tyytyväisenä ettei tartte muualta lähteä etsimään.. :) Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.. :P

[/quote]

Juuri näin oon mäkin kokenut. Aluks otti omantunnon päälle, paha mieli jokaisesta petetystä vaimosta. Kun ymmärs, että eihän tässä vastuussa ole kuin itsestään ja mieshän se tässä hölmömpi on (toivo vaan molempien takia ettei jäädä kiinni) niin kyllä seksisuhteesta voi hirveesti saada. Tosin kun miettii miten paljon siitä itse silloin nautti niin varmaan tuntuis jälkimmäinen pahemmalta nykyisen avokkini kohdalla... seuraukset olis melkoset!!

Vierailija
5/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:24"]

[/quote]

Juuri näin oon mäkin kokenut. Aluks otti omantunnon päälle, paha mieli jokaisesta petetystä vaimosta. Kun ymmärs, että eihän tässä vastuussa ole kuin itsestään ja mieshän se tässä hölmömpi on (toivo vaan molempien takia ettei jäädä kiinni) niin kyllä seksisuhteesta voi hirveesti saada. Tosin kun miettii miten paljon siitä itse silloin nautti niin varmaan tuntuis jälkimmäinen pahemmalta nykyisen avokkini kohdalla... seuraukset olis melkoset!!

Vierailija
6/6 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tavannut niitä kolmekymppisiä työmatkalaisia. Seksiä ei lopulta ollut osittain huonon omantunnon takia, mutten irtosuhteita ainakaan vielä harrasta muutenkaan. Varmasti muutama olisi ollut tosi hyvä sängyssä, muttei silti paljon kaduta, että jäi väliin. On niitä vapaitakin miehiä eikä seksi ole minulle niin tärkeää, että alkaisin toisten parisuhdetta häiritä. Vähän ällöttävä olo tulisi, jos seksisuhteessa olisi varatun kanssa, yhden illan juttu olisi helpompi. Ihmetyttää se että eikö ne 30-vuotiaat ole huolissaan taudeista, kun ne on meidän sukupolvella yleisempiä. Olisi siinäkin tapa jäädä kiinni pettämisestä.