Paljonko irtokarkkien kilohinta, kuka vois auttaa?
Eli paljon nykyään on kilohinta irttareilla s-market/cittari/makuuni??
Kommentit (20)
Oho, onpa kallista! Vaikka ei ole ihme, että en tiedä normaalihintoja, ostan niin harvoin ja vain jos on joku tarjouskampanja.
Verot ovat nostaneet hintoja viime vuosina. Cittarissa on tarjouksessa noin 5,90 tai 6,90, mutta normihinta 9-10 e/kg. Kannattaakin katsoa karkkihyllyjen kilohintoja, moni pussi on irtokarkkeja halvempi.
Lidlissä on 6 € normi kilohinta ja sit 4 € neljä yhdeksän kyt neljä yhdeksän kyt yhdeksän 5 € alennukset
Lovettaja292 kirjoitti:
Lidlissä on 6 € normi kilohinta ja sit 4 € neljä yhdeksän kyt neljä yhdeksän kyt yhdeksän 5 € alennukset
Kaikissa Lidleissä ei ole irtokarkkeja ollenkaan.
Iisalmen Prismassa tällä viikolla irtokarkit 4,99€/kg.
Ainakin Jumbossa Cittarissa ja Prismassa kilohinta on 6,95. Tokmanni myy lauantaisin 4-5 euroa kilo.
Lisäksi sittareissa on irtokarkkitarjouksia välillä joissa hinnat 4-5 euroo kilo.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jumbossa Cittarissa ja Prismassa kilohinta on 6,95. Tokmanni myy lauantaisin 4-5 euroa kilo.
Lisäksi sittareissa on irtokarkkitarjouksia välillä joissa hinnat 4-5 euroo kilo.
Tokmannissa lisäksi on ihan mehevän näköisiä irtasareita hyvällä päiväyksellä ollut viimeaikoina 2kg tai 2,5kg muovilootissa 7€ ja 7,99€.
Joka toinen viikonloppu cittarin tarjous 4,95 per kg
kevätmarkkinoilla kilokarkkien hinta 3.90
Normihinta marketeissa noin kympin kilo, tarjouksissa usein vitosen kilo. Kiloon mahtuu kyllä paljon!
Siellä, mistä minä olen irtokarkkeja ostanut, ne ovat maksaneet jotain 4-5 euron väliltä. Siellä, mistä en ole ostanut, mutta hinnan olen katsonut, ne ovat maksaneet jotain 6-7 euron väliltä.
4,95 aina ja jatkuvasti paikallisessa prismassa. Ollut jo ainakin 6 vuotta.
Niissä on niin paljon kauppakohtaisia laatueroja, että kannattaa valita kauppa oman maun mukaan.
S-marketin ja Cittarin hinta riippuu jonkin verran alueosuuskaupasta ja kauppiaasta, mutta välillä 9-10 euroa. Makuuni taitaa olla 12,90 tällä hetkellä elleivät ole nostaneet.