Uskaltaisitko raskautua tindermiehelle "yhden yön" suhteesta?
Haluan lapsen keinolla millä hyvänsä. Parisuhdetta ja hyvää miestä ei ole löytynyt, joten mielessä kävi jos raskaudun tinder tuttavuuden kanssa. Eivät ainakaan kysele ehkäisyn perään, eikä mulla sitä olekaan.
Kommentit (81)
Oisko hedelmäityshoidot ja VAPAAEHTOINEN spermanluovuttaja mitään?
Olet lapsellinen ja itsekäs. Tekisit jostakin ventovieraasta miehestä isän hänen tietämättään.
`hinnalla millä hyvänsä` .Kehoittasin juttusille ammatti-ihmisen kanssa.
Aika iso riski, kun et voi tietää millaiset geenit lapsi perii, mitä sairauksia suvussa on.
En, taustalla saattaa olla melkein mitä vaan (mt-ongelmia ym)
Vierailija kirjoitti:
Oisko hedelmäityshoidot ja VAPAAEHTOINEN spermanluovuttaja mitään?
Eikö miehet ole niitä, ellei nainen valehtele ehkäisystä?
Hyvätuloiselta tindermieheltä voi vaatia suuremmat elarit. ( Tsekkaa verotiedot ensin)
Lievän epäreilua sitä miestä kohtaan.
Sitten se isä on sinulle elinkäinen vihamies. Hieno pohja lapselle.
Jos oikein huono tuuri käy niin pääset sitten kertomaan lapselle joskus miksi äidillä on hiv ja mahdollisesti lapsella itsellään myös.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
No hyi hitto, en todellakaan tekisi noin! Tyypillähän voi olla vaikka mitä taustallaan eikä sukupuolitauditkaan ole kadonneet maailmasta.
Kyllä aikuisen miehen täytyy osata itse ehkäisystään huolehtia mikäli ei lasta halua. Tietenkään et voi omastani hänelle kuitenkaan valehdella.
Uskaltaisin, koska olen näin tehnyt. En tosin ole kertonut tästä "isälle".
Kuulostaa venäläiseltä ruletilta. Tinderissä tulee vastaan tapauksia seksuaalirikollisista lähtien niin siinäpä sitten setvit huoltajuutta jonkun 100 % tuntemattoman kanssa ja selität lapselle isän taustoista parhain päin.
Mene suorinta tietä hoitoon
Suunnitelmasi on itsetuhoinen ja moraaliton
En, koska pelkäisin saavani HI-viruksen.
Entäs jos saatkin supertippurin, etkä lasta?
No enpä uskaltaisi. Ties mitä geenivirheitä löytyy.
Siitä vaan, ei se tule koskaan maksamaan sulle elareita jos et sitä pysty todistamaan.
Luin että tiedemiehelle ja tulin heti lukemaan, että mitä mielenkiintoista. Höh.