Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita häpet miehessäsi?

Vierailija
25.02.2014 |

Mieheni on pääasiassa kaikinpuolin hyvä tyyppi, enkä mitenkään aktiivisesti joudu häntä häpeämään. Mutta pari asiaa tuli mieleen:

Useimmiten omaa hyvät käytöstavat, mutta joskus heittäytyy liian rennoksi. Esim kerran meillä oli eräs tuttuni ensimmäistä kertaa kylässä ja mies kävi vetämään päikkäreitä sohvalla.

Toisena miehelläni on eräs intohimon kohde, josta hänellä on vahvat mielipiteet. Tästä aiheesta saattaa alkaa paatostamaan (useimmiten somessa), tajuamatta, että muita ei oikeasti kiinnosta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:48"]

Kovaäänisyyttä. Jos innostuu puhumaan jostain häntä kiinnostavasta aiheesta, äänenvoimakkuus vaan nousee ja nousee... Ja minä revin hihasta että olehan nyt siinä, kun ei sua kukaan edes kuuntele.

[/quote]

...Mistä alapeukku...?

Vierailija
2/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Suhteemme alkuaikoina ei ollut kovin hyvä pukeutumaan, mutta sen sain koulittua aika äkkiä. Mä olen hävennyt paljonkin miesystäviäni, mutta tätä nykyistäni en säännöllisesti koskaan. Tokihan me kaikki tehdään joskus jotain törppöä mitä muut saa hävetä, mutta jos niitä sattuu vain joskus, niin sitä ei varmaan lasketa tähän.

Olen siis tullut siihen tulokseen, että aviomieheni on mulle se ainoa oikea, jota rakastan niin paljon etten vielä 18 vuoden jälkeenkään ole löytänyt hänestä mitään hävettäviä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan häpeä, mutta joskus hän voisi tiivistää juttujaan. On kova keskustelemaan ja hyvin fiksu, mutta tuppaa venyttämään puheenvuorojaan välillä vähän turhan laajoiksi.

Vierailija
4/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista rajoittuneisuutta.

Vierailija
5/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä miehessäni mitään.

On kaikin tavoin fiksu ja sosiaalinen mies.

Kovin käytännöllinen hän ei ole, mutta sen kanssa olen oppinut elämään. Ja tekee kyllä kun pyydetään.

Vierailija
6/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä vaan rakastan, mutta olen kuullut juoruja kylältä et on kuulemma liian hyvä minulle. Harmittaa.

Vierailija
7/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Järkyttävän juntti, haiseva ja epäterveellinen tapa. 

Vierailija
8/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen alkon käyttö ja epäsiisti pukeutuminen. Komea mies olisi muuten...

Vierailija
9/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäänisyyttä. Jos innostuu puhumaan jostain häntä kiinnostavasta aiheesta, äänenvoimakkuus vaan nousee ja nousee... Ja minä revin hihasta että olehan nyt siinä, kun ei sua kukaan edes kuuntele.

Vierailija
10/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukossa vituttaa eniten se, että jos pikkujuttu alkaa pänniä (yleensä julkisilla paikoilla) hän kovaan ääneen voivottelee tai huutaa perkelettä. Sillon toivos jos vois valua maan alle loppu iäks.. mikä idiootti..

Vierailija
11/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus...saatana makaa kymmeneen aamulla ainakin ja on sit kun pystyyn kuollu lapamato. Kauheesti moittii toisten tekemisiä ja oli vähän aikaa rakentamassa tuttavansa kesämökkiä ja nyt kaikille kertoo rakentaneensa sen mökin ja ei siitä mitään ois tullu jos ei hän ois siel ollu.

kaikenkaikkiaan puheissaan tekee helvetisti mut oikeesti ei tee mitään.

Vierailija
12/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi yhtään mitään. En kai minä olisi sellaista miestä ottanut, jota sitten häpeämään joutuisin? Tiedän monien selittävän, että ei sitä ja sitä ominaisuutta silloin vielä aavistanut. Ei kai niin, kun itse oli korvia myöten rakastunut, mikä vastaa joko lievää mielenhäiriötä tai vahvaa nousukänniä.

Vierailija
13/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää mieheni elkeet tupakoidessa. Vaikka tietysti toivoisin, että hän lopettaisi tupakoinnin, niin en jaksa siitä mieltäni pahoittaa, se on hänen oma asiansa. Hän ei kuitenkaan osaa suorittaa itse tupakointitapahtumaa edes jokseenkin aikuismaisesti ja neutraalisti. Hän on muutoin hyväkäytöksinen ja asiallinen mies, mutta tupakoidessa näyttää hyvin kiusalliselta. Juuri viime viikolla, kun näin hänet tupakkatauolla lounastunnillansa, ajattelin, että hän näyttää aivan joltain rippipuvussa olevalta teiniltä, joka norkoilee salaa huoltoaseman kulmalla. Kädet taskuissa, nojaten samalla takakenoon, ja tarkkailee tyly ja ylimielinen ilme kasvoillaan ohikulkijoita. Antaa kaikella kehonkielellään ymmärtää, että kuvittelee näyttävänsä tosi koleelta. Ja pahinta on se, että hän syljeskelee ja räkii samalla niin kuin joku mopojonne.

Muutoin hän ei ole ollenkaan tuollainen, mutta tupakointi saa hänessä tuollaista aikaan. Kyllä muut samanikäiset miehet jo ymmärtävät, vaikka tupakoisivatkin, että se alkaa siinä iässä olla jo pikemminkin kiusallista kuin coolia, ja osaavat suorittaa toimituksen vähäeleisemmin ja tyylikkäämmin.