Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillereiden lopettaminen

Vierailija
25.02.2014 |

Tiedän, että aiheesta on netissä lukematon määrä ketjuja, muttei ole löytynyt niistä tarpeeksi tietoa tästä omasta asiastani.

Eli lopetin e-pillerit puoli vuotta sitten. Pari kertaa tuli kuukautiset ihan normaalisti, kuin ennen pillereitäkin (joita muuten söin melkein kuusi vuotta). Nyt minulla on jo kuukauden ajan tullut ihan ihme tiputteluvuotoa, tulee sellaista ruskeaa vuotoa lähinnä, niin ettei oikeastaan edes sidettä tarvitse. Onkohan tämä ohimenevää, onko kenellekään käynyt näin? Mitenhän kauan tuon jatkuvan vuodon täytyy kestää, että pitää jo mennä lääkäriin?

Uudestaan e-pillereitä en halua tod. aloittaa! On ollut niin ihanan tasainen ja onnellinen olo ilman pillereitä. Pillereiden kanssa painoin yli sata kiloa, enkä laihtunut vaikka kuinka yritin. Nyt olen saanut jo monta kiloa pois, vaikka "laihdutusruokavalioni" onkin ollut hyvin löysä.

Millaisia kokemuksia teillä muuten on pillereiden lopettamisesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, jospa tämä mullakin johtuisi vaan siitä kun on niin vähän aikaa kuitenkin siitä lopettamisesta. Kunpa tasaantuisi sitten ajan myötä! Mullakin on muuten myös vain noita positiivisia kokemuksia (paitsi se kortsu, itsekin parisuhteessa) -ap

Vierailija
2/2 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain positiivisia! Jatkuva turvonneisuuden tunne katosi ja ymmärrys omaa vartaloa kohtaan on kasvanut, alkuun oli epäsäännöllisiä kuukautisia johtuen myös kilpirauhasesra (osittain vieläkin, mut ei niin pahasti) akne on kyllä palannut hormonifinnien muodossa, mutta ihana tunne, kun ei ole ns mitään ylimääräistä paitsi kortsu, hyi. (Olen pitkässä parisuhteessa)

Mielialat tasaantui, limakalvot eivät kuivu ja tekee mieli seksiä vaikka kokoajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla