Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että mies on mennyt pettämään.. Hänellä jotain outoa alapäässä.

Vierailija
25.02.2014 |

Luotan mieheeni normaalisti kuin kallioon, mutta tämän iltainen sai minut pelkäämään. Mies kertoi, että hänellä on alapää arka ja siinä on jotain vaaleita laikkuja sekä yksi punainen laikku. Ei ollut sanojensa mukaan heti muistanut sanoa asiasta. Ei kyllä sanonut siinäkään vaiheessa kun yritin housujen päältä koskettelemalla saada häntä innostumaan sänkypuuhista.. Torjui vain. Vähän ihmetyttää. Tuossa huumorivireisesti heitettiin että "Ethän vaan pettämään ole mennyt?". Kummallekin itsestään selvyys ettei kumpikaan petä. Silti vaan omituinen fiilis. Entinen jäi pettämisestä kiinni sukupuolitaudin takia ja nyt tietysti pelottaa jos käy taas niin. Olen ollut mieheni kanssa pian 4 vuotta yhdessä. Rakastan häntä sanoin kuvaamattoman paljon enkä tiedä miten kestän jos luottamus menee. Tosi sekava olo. Keksiiko kukaan mitään muita mahdollisia syitä oudoille laikuille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 08:02"]Mä en kyllä ehdottaisi seksiä kun mies valittaa kipeää alapäätään ... 

Lääkäriin, sillähän se selviää. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. 

[/quote]

Ehdotin seksiä siis _ennen_ kuin puhui mitään kipeästä alapäästään. -ap

Vierailija
2/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sp-tauti ei välttämättä tarkoita pettämistä ellette ole toistenne ensimmäiset kumppanit. Voi hyvin olla oireeton vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mikä toi yhen kommentti oli että seksiä pitää olla joka viikko tai mies pettää? Ahhahaha:D

Vierailija
4/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:42"]

Haha mikä toi yhen kommentti oli että seksiä pitää olla joka viikko tai mies pettää? Ahhahaha:D

[/quote] Ainahan joka seksiaiheiseen ketjuun ilmestyy joku jonka mielestä pettäminen on hyväksyttävä jos nainen ei ymmärrä että miehelleen pitää antaa vaikkei tekiskään mieli. JA että ei ole olemassakaan raiskausta suhteissa, koska seksi on aina miehen oikeus, ja naisen työ.

Vierailija
5/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko herpeksen saada kulliinsa yleisestä vessasta, saunasta ym. Paikoista??

Tai jonkin muun taudin?

Itse olen paljon reissussa, hotelleissa yötä, joskus kulli osuu lauteisiin ja jostain syystä pöntöt on huonon mallisia kun kulli osuu helposti sinne etureunan posliiniin kun paskalla istuu vaikka olisi niin takana kuin pystyy.

Vierailija
6/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:20"]

Voiko herpeksen saada kulliinsa yleisestä vessasta, saunasta ym. Paikoista??

Tai jonkin muun taudin?

Itse olen paljon reissussa, hotelleissa yötä, joskus kulli osuu lauteisiin ja jostain syystä pöntöt on huonon mallisia kun kulli osuu helposti sinne etureunan posliiniin kun paskalla istuu vaikka olisi niin takana kuin pystyy.

[/quote]

On epätodennäköistä. Yleensä vaaditaan limakalvokontakti.

Vierailija
7/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa se ukkos lääkärille, niin asia selviää. Typerää spekuloida täällä. Mee nukkumaan.

Vierailija
8/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannu liikaa tekopillun kanssa ja saanut hiivan, tai sitten se pahempi vaihtoehto ja joku pahempi tauti. Onnea teille!

Vierailija
9/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan moni mies säikähtää,kun nainen kutisee hiivan takia?

Vierailija
11/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä tai sen esiaste?

Vierailija
12/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit tekevät laikkuja. Käske käydä pesulla. Sukupuolitaudeista ei tule mitään laikkuja. Ei ole sukupuolitautia jonka oireena on laikut.

Miehesi pettää sinua kuitenkin, jos unohdat, että seksiä pitää olla joka viikko. Huvitti sinua tai ei.  

Vierailija
13/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ehdottaisi seksiä kun mies valittaa kipeää alapäätään ... 

Lääkäriin, sillähän se selviää. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. 

Vierailija
14/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko punajäkälä, ihosairaus siis. Passita lääkäriin niin saatte varmuuden.

Vierailija
15/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sukupuoliherpes. Suhteemme alkuaikoina oli juuri niin, että jotain punaisia laikkuja ilmestyi peniksen varteen, siis esinahkaan. Olivat kipeitä, mutteivät selkeitä rakkuloita, vaan juuri laikkuja. Passitin miehen lääkäriin, kun luulin hänen saaneen minulta kondylooman (joka siis itselläni ollut kymmenen vuotta, tosin oireettomana ensioireiden jälkeen aina). Testeissä selvisi sitten tämä sukupuoliherpes ja sitten mieskin sai sanottua, että hänellä oli kuulemma kerran ennenkin ollut vastaavanlainen laikku joka oli kipeä, mutta meni ajan myötä itsekseen ohi, niin oli luullut vain nirhaumaksi tms. eikä älynnyt hoitaa.

Sittemmin miehelle on kertaalleen tullut uusia laikkuja, joista yhteen tuli kunnon herpesrakkula. On kipeä, mutta hoidettavissa. Itse en ole tartuntaa saanut, vaikka riskin tiedostankin (kuten oma kondyloomani, herpes myös pysyy elimistössä ja täten on mahdollista saada tartunta, vaikkemme seksiä harrastakaan jos mitään näkyviä oireita esiintyy).

Ikinä en ainakaan miestä voisi vaihtaa, kun en kyllä koskaan kenellekään kehtaisi kertoa kaikista mahdollisista tautiriskeistä kanssani - kiitos melko vauhdikkaiden sinkkuvuosien. No, tällaista tämä on, ja sen kanssa voi kyllä elää.

Lääkäriin se aloittajan mies kun vielä laikut on näkyvissä, niin helpompi tehdä diagnoosi.. Ja niin, ei 100% kerro pettämisestä vaikka olisikin sp-tauti, suuri osa on voinut vuosia sitten ensioireilla jopa miehen huomaamatta, ja olla oireeton vuosia sen jälkeen..

Vierailija
16/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette hyvä pari kun kummallakin kasvaa silsaa alapäässä.

Vierailija
17/17 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeata sanoa ilman kuvaa (:D), mutta voihan se ihottumaakin (kuivuus, atopia, psori) olla tai ei ole pessyt kunnolla esinahan alta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi