Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vierailut kodeissa, joissa ei ole lapsia :-/

Vierailija
25.07.2006 |

Taapero haluaa tutkia joka paikan, koskea joka esineeseen jne.

Kyläilyt ovat kauheita perheissä missä ei ole lapsia. Koko kyläilyn ajan saa juosta taaperon perässä ja katsoa mitä hän tekee. Kokoajan saa kieltää, ettei joka laatikkoon ja kaappiin saa mennä.

Sitten pitäisi vielä nauttia kyläilystä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ollu kahvitella ko. paikassa, jossa ei vielä kaiken lisäksi lapsista edes pidetä. Parin kerran jälkeen oon ilmottanu, et nähdään sitten kun pääsen tulemaan yksin, ilman sitä " termiittiä" joka tuhoaa ja kaivaa kaiken.. Aaaarrghhh=/

Vierailija
2/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija:

miksi meette lasten kanssa tuollaisiin paikkoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyksi voit ihan rauhassa sanoa, että saatte jutella rauhassa eikä tarvi juosta lapsen perässä.

Vierailija
4/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kaksi lasta, ja en todellakaan pidä, jos vieraat lapset menevät minun komeroilleni.

Vierailija
5/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kylässä tämä alle vuoden vanha ymmärtää ekasta " eistä" , että nyt istutaan äitin sylissä ja hymyillään..

Ja meillä loppu kyläilyt kyseisissä paikoissa, eikä kiinnosta mennä lasten kanssa vieläkään vaikka ovat jo huomattavasti isompia. Pyydänkin kylään meille juuri ettei aika mene " pentujen perässä juoksemiseen" .

Vierailija
6/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on myös kaksi lasta, ja en todellakaan pidä, jos vieraat lapset menevät minun komeroilleni.

tykkää jos vierailevat vanhemmat eivät pidä omistaa huolta. Itsekin katson vierasilla, ettei lapset tee mitään vahinkoa jne.