Trumpille kuuluva voitto yritetään VARASTAA
Trump kaiken järjen mukaan voitti vaalit. Olen seurannut tarkasti, miten tavallinen amerikkalainen ajattelee ja hän on ollut hyvin tyytyväinen Trumpiin. Hän on saanut veronpalautuksia, hän on saanut tunteen, että Yhdysvallat on jälleen suuri. Miksi hän olisi äänestänyt Bideniä? Ei ole mitään syytä. Nyt kuitenkin Bidenistä yritetään väkisin tehdä presidentti. Meidän on tehtävä kaikkemme, että tämä varkaus ei onnistu.
Kommentit (19)
Oot v itun säälittävä AP 🤣
Linnaan se Trumppis joutuu. Pelkästään Ryssille velkaa 500 miljoonaa!
Voi, voi nyt meni vedot pieleen ja mafiosot tulee hakemaan omaisuutta.
Kimpsut ja kampsut kassiin ja hullu ulos washingtonista.
Kukaan ei tunne Georgiassa yhtäkään Bideniä äänestänyttä .. kohta ihmiset herääwät tähän kusetukseen ..
-Sinkkiş
Olen kuullut vähän huhua ..
UNOHDIT KÄYTTÄÄ ISOJA KIRJAIMIA KOKO VIESTISI AJAN!!!!! OLET FEIKKI JA EDUSTAMASI TAHO ON FEIKKI!!!
Meidän... Jaa täällä Suomessa vai? Pipipää.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tunne Georgiassa yhtäkään Bideniä äänestänyttä .. kohta ihmiset herääwät tähän kusetukseen ..
-Sinkkiş
Kaikki huhut eivät ole totta.
Trumpille kuuluu enää vain vankilatuomio...
Trump yrittää varastaa Bidenin vaalivoiton. Trump on valehdellut kautensa aikana 20 000 kertaa. Kuka täysipäinen voi noin patologista valehtelijaa uskoa? Kuinka tyhmä pitää olla?
Olisi kiva, jos erittelisit sen hetken, kun Trump mielestäsi "voitti" vaalit. Sillä hetkellä kun hän julistautui voittajaksi, hän oli häviöllä valitsijamiesten määrässä, kuten on ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
Aika outo ajatus, että esimerkiksi Atlantan kaikki mustat äänestäjät - jotka ovat siis kaupungin etninen enemmistö - äänestäisivät Trumpia kuunneltuaan neljä vuotta hänen juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
Aika outo ajatus, että esimerkiksi Atlantan kaikki mustat äänestäjät - jotka ovat siis kaupungin etninen enemmistö - äänestäisivät Trumpia kuunneltuaan neljä vuotta hänen juttujaan.
Aika outoa että Philadelphiassa laskentaan tulee 20000+ mytty ääniä ja kaikki, kaikki, ovat Bidenille.
lähde: Fox News Newt Gingrich haastattelu äsken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
Aika outoa että Philadelphiassa laskentaan tulee 20000+ mytty ääniä ja kaikki, kaikki, ovat Bidenille.
Palataan nyt vielä niihin Atlantan mustiin. Montako tunnet henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
Palataan nyt vielä niihin Atlantan mustiin. Montako tunnet henkilökohtaisesti?
Varmaan kaikki, paitsi ne joita ap kertoo aloituksessaan tarkasti.
Te hu*l*t ette tajua... Ap kertoo päässeen kiinni kaikkien amerikkalaisten sielunelämään, mutta muut ei voi arvailla väestöryhmien äänestyskäyttäytymistä.
Menkää jo nyt kuuntelemaan Oulun vinkuiitaa ja pössyttelijää. Muita teillä ei oikein enää ole.
Mielipidekyselyt povasivat ennen vaaleja että Biden voittaa ja nyt Biden voittaa. Vaalivaras löytyy toisin sanoen vastustajan leiristä. Ja huvittavinta on se että taas kerran Trump muuttaa kaiken guanoksi vain omien intressiensä takia. Pelkää mitä tapahtuu kun ei ole enää pressa. Vararikko ja oikeusjutut niskassa. Ei haittaa vaikka pyristellessä tulee samalla tuhonneeksi Usan demokratian. Tervetuloa narsistin hallitsemaan yhteisöön.
Älä jaksa