Mitä tapahtuu jos 2 narsistia kilvoittelee samasta lähteestä?
Tästä on aikaa jo vuosia mutta aikoinaan pidin silloista miesystävää ainakin narskuhenkisenä, kun oli kovasti draaman perään, sadistisia piirteitä omaava, ihailua kaipaava kiusanhenki. (Paljon osuu luonteenpiirteitä yksi yhteen.) Sittemmin olen lukenut että narskun uhri joutuu/hakeutuu usein samaan tilanteeseen niin olen myöhemmin miettinyt josko yhdellä ystävälläni olisi narskupiirteitä myös. Hänen käytöksensä on usein sellaista palveluksia vaativaa, kadehtimista, muiden haukkumista, omahyväisyyttä jne. Olen nyt erkaantunut näistä kummastakin ihmisestä mutta mieleeni yhtäkkiä muistui kun olimme kahvilla kolmisin; näiden kahden välillä oli jotain ihmeellistä flirtinsekaista vittuilua puoleen ja toiseen niin että mun oli poistuttava paikalta! Jouduin siis sanomaan että selvittäkää välinne keskenänne, ei kiinnosta kuunnella tai seurata tuota teidän väittelyä. En tiedä siis mitä tapahtui tuossa kun jäivät kaksin mutta sen koommin emme enää tavanneet samaan aikaan ja pian sen jälkeen erosinkin koko miehestä.