Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cocopandan tilaukseni ei ole vieläkään tullut pakettiautomaattiin

Vierailija
06.11.2020 |

Tilaus lähetettiin 3.päivä. Onko mahdollista että paketti tulee huomenna sinne automaattiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä saattaa kestää. Mua ihmetyttää, että miksi Cocopandalla on tilaussivulla ylipäänsä mahdollista valita pakettiautomaatti (valitsen sen itse aina), mutta koskaan mun paketti ei ole mennyt automaattiin, vaan lähimpään Postin noutopisteeseen. Onneksi ovat samassa liikerakennuksessa, joten tavallaan mulle ihan sama. Ja olen siis tilannut Cocopandalta monta kertaa, mutta koskaan ei ole paketti mennyt automaattiin, vaikka niin olen tilausta tehdessä valinnut.

Vierailija
2/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso postin seurannasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

välillä saattaa kestää. Mua ihmetyttää, että miksi Cocopandalla on tilaussivulla ylipäänsä mahdollista valita pakettiautomaatti (valitsen sen itse aina), mutta koskaan mun paketti ei ole mennyt automaattiin, vaan lähimpään Postin noutopisteeseen. Onneksi ovat samassa liikerakennuksessa, joten tavallaan mulle ihan sama. Ja olen siis tilannut Cocopandalta monta kertaa, mutta koskaan ei ole paketti mennyt automaattiin, vaikka niin olen tilausta tehdessä valinnut.

Se on täynnä se automaatti todennäköisesti, se on yleinen syy, että viedään muualle. Mullekin käy noin usein.

Vierailija
4/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä cocopandalta saa tilattua eli mitä ne myy? Mäkin voisin tilata esim. jouluvalot tjm. joulujuttuja.

Vierailija
5/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin vika kun automaattipaikkoja ei ole riittävästi

Vierailija
6/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä cocopandalta saa tilattua eli mitä ne myy? Mäkin voisin tilata esim. jouluvalot tjm. joulujuttuja.

No katso tästä. Eivät kyllä myyt mitään jouluvaloja vaan kosmetiikkaa...

https://cocopanda.fi/

Vierailija
7/7 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso postin seurannasta?

Eikö Cocopanda käytä PostNordia?