Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan täältä apua ongelmiini/ lääkkeet

Vierailija
24.02.2014 |

ONGELMANI EN SAA TULEMAAN

Osaisikohan joku neuvoa minua?. Onko kohtalon toveria?. Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja eripuolilla kehoa on nivelrikkoja. En kertakaikkiaan saa spermaa tulemaan mutta tuntuu hyvälle ja saan orgasmeja mutta ilman spermaa. Kumppanini on harmissaan kun ensaa tulemaan, itse nuolen kumppanilleni orgasmeja. Naidessakin hän saa orgasmeja ja myös minä, käytän erektiolääkettä ja kanki on kova mutta kun ei tule niin ei. Kumppanini on naimisen jälkeen ottanut suuhun aika pitkänkin ajan ja saan orgasmeja, tärisen kerta toisensa jälkeen kun tuntuu niin hyvältä. Lääkkeet mitä käytän on, lamictal, triptyyli, diapam, levozin. Särkylääkkeinä on panacod, sirdalud burana.

Kävin urologilla, mutta mitään vikaa ei löytynyt ei edes eturauhasesta. Se on sentään hyvä että kumppnini saa. Pelkään sitä että hän jättää minut jos en saa asiaa hoitumaan. 50+. En halua mitään provoja, asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siemennesteesi menee virtsarakkoon. Niin menee ainakin minulla lääkityksen vuoksi. Varmuuden saa asiaan, kun yhdynnän jälkeen otetaan heti virtsa talteen ja tutkitaan laboratoriossa, onko siellä siittiöitä. En ole varma, onnistuuko tämä kotioloissa mikroskoopilla, vaikka sellaisen omistaisitkin. Siemennesteen muut osat sekoittuvat virtsaan, siittiöt eivät. Isossa Britanniassa on jopa laboratorio, joka voi separoida siittiöt talteen virtsasta ja tehdä niillä keinohedelmöityksen, jos pariskunta niin haluaa.

Vierailija
2/2 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:58"]

Luulen, että siemennesteesi menee virtsarakkoon. Niin menee ainakin minulla lääkityksen vuoksi. Varmuuden saa asiaan, kun yhdynnän jälkeen otetaan heti virtsa talteen ja tutkitaan laboratoriossa, onko siellä siittiöitä. En ole varma, onnistuuko tämä kotioloissa mikroskoopilla, vaikka sellaisen omistaisitkin. Siemennesteen muut osat sekoittuvat virtsaan, siittiöt eivät. Isossa Britanniassa on jopa laboratorio, joka voi separoida siittiöt talteen virtsasta ja tehdä niillä keinohedelmöityksen, jos pariskunta niin haluaa.

[/quote]

Saatko sinä orgasmeja vaikka spermaa ei tulisikaan?. Asutko yksin?, tai saatko annettua naisellesi orgasmeja?. Itselläni on tuo vapina "horkka" ja tuntuu ettei tulis eikä tulekkaan. Onko täällä naisia jotka ovat kokeneet miehillä samallaisia oireita, mitään ei tule vaikka seisoisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä