Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita kadehdit esimerkiksi vaikkapa veljesi vaimolta?

Vierailija
06.11.2020 |

Sosiaalisia taitoja, ahkeruutta, ulkonäköä ihan mitä vain? Kerro omasi😉

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ex-vaimo sanoi joskus, että minä olen hänelle kateellinen. Olin aivan ihmeissäni. En ollut hänelle kateellinen mistään, vaan arvostin hänen hyviä puoliaan, koska niistä oli veljelleni ja heidän lapsilleen iloa. Huonoja puolia (pettämishalu ja kyvyttömyys arvostaa omaa puolisoaan) hänellä oli valitettavasti liikaa, jonka vuoksi hän onkin exä eikä nyxä.

Vierailija
2/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt suoranaisesti kadehdi, mutta kelpais mullekin yhtä hyvä itsetunto ja ikuinen positiivisuus 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni ei ole vaimoa enkä usko, että ketään naista kosimisen vertaa arvostaisi :/

Vierailija
4/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole veljeä eikä veljen vaimoa, enkä kyllä keksi mitä voisin keneltäkään kadehtia?

Vierailija
5/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole veljeä, mutta käykö miehen veljen vaimo? Kykyä maata himassa miehen elätettävänä vuodesta toiseen silmänkään rävähtämättä. Ja kykyä puhua järkyttävät määrät p****aa joka väliin.

Vierailija
6/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kummankaan veljeni naista kovin hyvin. Ovat toisella kierroksella, eikä näitä uusia tule tavattua kuin häissä ja hautajaisissa. Ihan ok ihmisiä, mutta en tiedä mitä kadehdittavaa heillä olisi. Jotain varmaan.

Vierailija
7/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ominaisuutta veljeni avokista kadehtisin, olisi se normaalipaino. Muuten on niin vastenmielinen eukko että pidän mieluummin omat kiloni kun otan mitään hänen ominaisuuksistaan (laiskuus, avuttomuus, itsekkyys ja teennäisyys).

Vierailija
8/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koskaan mieleen kadehtia, vaikka taitoja hänellä onkin!

Vierailija
9/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin miniääni, kun hänellä on niin uskomattoman kuuma ja seksikäs appiukko.

Vierailija
10/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Miksi pitäisi kadehtia muita?

11/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuvaa ruotsin taitoa, on hänen äidinkielensä.

Vierailija
12/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lähes 15 vuotta minua nuorempi, eksoottisen kaunis ja hoikka, onhan siinä jo kadehtimista. Olemme kuitenkin ihan hyvissä väleissä, tosin näemme hyvin harvoin.

Vierailija
13/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeruutta. Hän kouluttautui tohtoriksi monen lapsen äitinä ja energiaa riittää hyvin joka suuntaan. Itsellänikin olisi ollut älliä kouluttautua maisterin opintoja pitemmälle, mutta olen aivan liian laiska, vähäenerginen ja mukavuudenhaluinen.

Vierailija
14/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, hänellä on ollut takaiskuja viime vuosina.

Vierailija
15/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole veljeä, mutta jos muuten mietin kälyjäni, niin en kadehdi kyllä mitään. Heillä kaikilla on kyllä joitain asioita, jotka ovat mielestäni paremmin kuin minulla. Yhdellä on paksut kauniit hiukset, toisella tasapainoinen perhe-elämä ja paljon ystäviä, kolmannella perittyä rahaa... Kaikilla heillä on myös suruja ja murheita, joten ei heistä kellään kokonaisuudessaan sen paremmin mene kuin minullakaan.

Vierailija
16/16 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia.