Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että kaveri raahaisi miehensä "joka paikkaan"?

Vierailija
24.02.2014 |

Ollaan useamman vuoden oltu ystäviä. Viime aikoina olen ihmetellyt tätä, että mies tulisi useaan tapaamiseen mukaan. 

Joulun alla oltiin sovittu tapaaminen puistoon, jonne sitten mieskin tuli "koska on niin vähän ollut lasten kanssa viime aikoina" Eikä siinä mitään,toki puistot on julkisia paikkoja, mutta kyllähän se vähän ihmetytti. Me emme tämän miehen kanssa tunne toisiamme juurikaan, ja se puistoilu olikin sitä, että kaverini oli miehensä kanssa ja sitten välillä kävi mulle juttelemassa. Miehensä oli siis pienimmän lapsen kans pienten puolella

Nyt sitten pari viikkoa takaperin kaverini lähetti viestiä, josko nähtäis, että voisi tulla meille tai mentäis vaikka hesburgeriin. Olin, että ok, laitetaan viestiä mitä tehdään.

Sitten tuli viestiä, että huomenna vois tulla heseen, tuletteko tekin? Mies lähtee mukaan, joten kyläily ei taida onnistua. Ja hymynaamaa perään.

Väkisinkin tulee mieleen, että onko tämä miehen tapa kontrolloida vaimoaan ja eristää ystävistään?? Ikinä en ole kuullut, että ois ollut niin päin, että kaverini mennyt miehensä mukaan hänen kaveritapaamiseen. 

Olen huomannut, että kaverini vähän miehensä tossun alla. Jos haluaisi lähteä vaikkapa syömään ilman lapsia niin joutuu kyselemään mieheltä ja sitten mies on voinut sano, ettei nyt montaa tuntia jaksa yksin lasten kans jne. Kovinkaan usein tapaamiset (ihan lasten kans) ei onnistu. Nyt olen alkanut ottamaan hieman etäisyyttä.

Toki ymmärrän, että meille kaikille oma mies ja perhe tärkeä, mutta tämä nyt menee jo ehkä hieman yli. Ja aina kaveri kertoo kuinka hyvin menee miehen kans ja kuinka kunnollinen mies ontms

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä vähän oudolta kuulostaa :o

Vierailija
2/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, ei todellakaan. Mies on varmaan niin mustasukkainen, että pelkää jonkun vamppaavan naisensa leikkipuistossakin. Mä sanoisin ystävälleni, että tykkään hänestä eikä miehessäkään mitään vikaa ole, mutta että mä tahtoisin välillä nähdä sitä ystävää ihan kahdenkesken (tai lastenkin kera). Sanot ettette te voi edes jutella mitään miehen aikana. Eikä se todellakaan ole sama asia, jos mies on kuitenkin koko ajan näköetäisyydellä, eihän sillon voi mitään henk.koht. juttuja jutella, jos toinen kyylää koko ajan jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin myös sitä, että ei kai kukaan mies niin innolla lähde naisten tapaamisiin mukaan edes? Ja kuitenkin mies käy juhlimassa, laivalla yms.joten miten silloin lasten kanssa vietetty aika ei ole niin tärkeä, mutta parin tunnin puistotapaamiseen on päästävä?

Harmittaa kyllä, etenkin kaverini puolesta. Hän on taas niin miehensä pauloissa,ettei taida edes tajuta asiaa. 

ap

Vierailija
4/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne puuttua, tuo on vielä pelottavan yleistä että puoliso kontrolloi menoja.

Pakko kuitenkin huomauttaa ettei välttämättä kyse ole miehestä. Oma ystäväni on samanlainen, haluaa aina tuoda miehen mukanaan. Olin huolissani tilanteesta, kunnes satuin kerran paikalle kun mies oli suostuttelemassa kaveriani lähtemään tyttöjen kanssa ja viettämään hauskan päivän. Kertoi kuinka kyllä huolehtii koiran ulkoilutukset ja muut. Kaveri silti kieltäytyi lähtemästä ellei mies tule mukaan koska halusi myös viettää perheen kanssa aikaa, ei vaan kavereidensa. Eli heidän suhtessaan kaverini haluaa tehdä kaiken yhdessä ja näkee meitä kavereita ilman miestään vain jos miehellä on muuta menoa.

Vierailija
5/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko asia olla niin päin että kaverisi haluaa holhota miestään? Mun siskolla on toi tilanne että äijä raahataan mukana kaikkialle sellanen parin metrin lieka kaulassa.. Se on niin ällöä! Ollaan niin rakastavaisia tai jotain ettei omaa aikaa ole olemassakaan!

Vierailija
6/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se toki olla niinkin,että kaverini haluaa miehen joka paikkaan, mutta miehellä kyllä on omia menoja. En minä tuohon aio puuttua, halusin vain kysyä yleistä mielipidettä, että onko ihan normaalia. Itse tuota pidin kummallisena. 

Olen tosiaan ottanut etäisyyttä, pidän kaveristani, mutta kaikki tällainen latistaa kaveruutta. 

Tuossa syksyllä oli sellainen tilanne, että lähetin kaverille viestiä, jos tulisi lasten kans käymään. Vastasi että on kiirettä mutta tulee meidän lähellä olevaan kauppakeskukseen että käydäänkö kaksin kahvilla. Laitoin että kyllähän se sopii, pääsen itsekseni. Sitten kaveri vastasi että hänen täytyy vielä jutella miehensä kanssa kun hän on aika väsynyt. Kohta tuli viestiä, että hän käy vaan pikaisesti ostoksilla, ei nyt voi tulla kahville että tavataan toinen kerta. 

Tuli siinäkin mieleen, että mies ei antanut sitä tuntia lisäaikaa minkä olisi tarvinnut kahvilla käyntiin,

mutta ei voi mitään, jokainen tyylillään.

ap

Vierailija
7/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole normaalia. Kuulostaa siltä, että mies omii vaimoaan, eikä haluaisi vaimolleen omia kavereita tai edes mukavia hetkiä (kuten nuo kahvilakäynnit ilman lapsia) 

Onkohan se kaveristasi noloa tuoda miestään mukaan?

Vierailija
8/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko noloa. Ei ehkä ajattele tilannetta niin.ap

Vierailija
9/12 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika teinimeiningiltä, samoin tuo superankea hesburger, kai tämä oli provo??

Vierailija
10/12 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustiksen merkki

Vierailija
11/12 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä toi yksi ehdotus :) No ei ole mitään isompaa naisporukkaa, ihan kaksin nähty, tai minä ollut kolmas pyörä siinä.. Mutta kyseessä hänen elämänsä kuitenkin, jospa se siitä menis parempaan suuntaan

ap

Vierailija
12/12 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä paljon kaveripiirissä? sopikaa teidän muiden naisten kesken, että aina kun mies ilmaantuu altte puhua kaikenlaisista naistenvaivoista: kuukautishyytymien suuruudesta yms. mielenkiintoisesta. Muistatte ehdottomasti kysyä mieheltä hänen mielipidettä joka asiaan!