Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAAILMAN PARAS JA HAUSKIN BLOGI!!!

Vierailija
23.02.2014 |

juulai.blogspot.fi NIIN HAUSKA BLOGI ETTEN KESTÄ. Pesee sata nolla mungot ja xeniat. Varoitus, jäätte koukkuun ja luette koko blogin alusta loppuun. Ja tää bloggaaja ei mun tietääkseni koskaan oo saanu negatiivisia kommentteja, kun ei ole mitään negaa sanottavaa :) ja tiedoksi, en ole itse tän blogin kirjoittaja - suuri fani vaan. Ei kiinnosta enää ne perus magicpoksit tän jälkeen!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että bloggaaja on tosi kaunis js anna abreun hyvä ystävä ;)

Vierailija
2/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eksynyt ton (yhtä paskaan ja mukahauskaan) blogiin joskus aiemminkin. Vaikuttaa ainakin blogien perusteella sen verran huomiohakuiselta, että en yllättyisi, jos mainostaisi täällä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Vierailija
4/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali, aikuinen ihminen ei ole niin fani, että jaksaa tulla mainostamaan jonkun blogia tuollaisella innolla yhtään mihinkään. Että terve vaan, blogin kirjoittaja! En aio lukea sinun blogiasi, evvvk etenkin tuollainen itsekehu. Voin vaan kuvitella millainen blogisi on, kun mainosviestisi on jo tuollainen...

Vierailija
5/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekupponen on miljoona kertaa parempi blogi.

Vierailija
6/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖÖÖRKSSSS...

Vierailija
7/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhohhoijakkaa!

Ja vielä toi anna abreun siivellä matkustelu.. plaah!

Vierailija
8/11 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole blogin kirjoittaja. Höh eikö kukaan muka tykännyt? Ehkä ymmärtäisitte jos olisitte alusta asti seurannut blogia.. :)

ap

Vierailija
9/11 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, ap, mutta mua vähän harmittaa, että teit tälläisen aloituksen, varma tapa saada blogistille paskaa niskaan :/

Vierailija
10/11 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä tykkään (kröhm, rakastan) blogia, mutta ehkä on parempi, että lukijakunta pysyy sopivan pienenä. Tietyntyyppinen huumori kun ei kaikille avaudu ;) Pidän siitä, että Juulia postaa melko harvoin, mutta sitten kun postaa niin tekee pitkän ja kaikinpuolin kiinnostavan postauksen. Eikä todellakaan vaikuta huomionhakuiselta tai itsekeskeiseltä ihmiseltä, vaan on mielestäni erittäin maanläheinen, lämmin ja hauska ihminen. Toinen pitkäaikainen suosikkiblogini oli Tyttö sinä olet rätti, mutta se valitettavasti loppui.

Vierailija
11/11 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo minä ajattelin itsekin että onkohan tää edes järkevää. Mut meni nyt:)

ap