Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi jokaisen pikkuriidan/erimielisyyden takia pitäisi jättää kumppani, esimerkkinä

Vierailija
06.11.2020 |

Keskusteluni jostain syystä poistettiin. Kirjoitin että minulla oli miehen kanssa erimielisyyttä tulevan keittiöremonttimme hinnasta. Molemmat siinä sitten vähän korotimme ääntämme ja mies yritti lähteä tilanteesta. Menin oviaukkoon seisomaan, jolloin mies otti olkapäistäni kiinni ja siirsi sivuun. Ei satuttanut tai riuhtonut, vaan rauhallisesti siirsi. Ensimmäiset kymmenen kommenttia oli suunnilleen "jätä se sika"

Eihän sellaista suhdetta olekaan missä ei jossain kohtaa olisi jotain erimielisyyttä tai huono päivä yms. Miksi jokaisesta pikkuriidasta/möläytyksestä pitäisi erota?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään, mikäli tuollainen käytös ei sinua ahdista. Ilmeisesti kuitenkin vähän ahdistaa ja mietityttää, kun siitä keskustelunkin aloitit?

Itse miettisin eroa suhteessa, jossa toinen ei kestä erimielisyyksiä, välttelee ja pakenee paikalta kuten miehesi. Mutta jollekin erilaiselle ihmisille se ei taas välttämättä ole ongelma. Ihmiset eivät ole samanlaisia keskenään.

Vierailija
2/3 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme myöhääjiä olette, jos yhden pitää asettautua tukkeeksi ja toisen napata olkapäistä. Leikkikää rauhassa mattia ja merviä, mutta ymmärtäkää myös, etteivät useimmat aikuiset riitele tuolla tyylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidäkään, mikäli tuollainen käytös ei sinua ahdista. Ilmeisesti kuitenkin vähän ahdistaa ja mietityttää, kun siitä keskustelunkin aloitit?

Itse miettisin eroa suhteessa, jossa toinen ei kestä erimielisyyksiä, välttelee ja pakenee paikalta kuten miehesi. Mutta jollekin erilaiselle ihmisille se ei taas välttämättä ole ongelma. Ihmiset eivät ole samanlaisia keskenään.

Kysyin siinä keskustelussa mielipidettä yhteen toiseen, samaan asiaan viitaten mutta en nyt laita sitä tähän sillä ilmeisesti siksi poistettiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi