Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä Madden pitäisi luopua kuninkaallisesta omaisuudestaan,

Vierailija
23.02.2014 |

jollei lasta voida hyväksyä prinsessaksi ikinä, johtuen kansallisuudesta ja kielikasvatuksesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä koko monarkiapelleilyn saisi lopettaa ihan jokaisessa maassa, ei vain Ruotsissa.

Vierailija
2/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:37"]

jollei lasta voida hyväksyä prinsessaksi ikinä, johtuen kansallisuudesta ja kielikasvatuksesta.

[/quote]

Ei hänen omaisuudestaan tarvitse luopua, mutta voisi luopua "hänen kuninkaallinen korkeutensa" ja "Ruotsin prinsessa" -titteleistään. On ihan turha spekuloida lapsen kasvatuksesta ja mahdollisesta kielitaidosta. Viikolla kuningas pitää konseljin, siis tapaamisen hallituksen kanssa, jossa hän kertoo lapsen nimen ja mahdolliset arvonimet. Kuninkaan asianajaja on aiemmin sanonut, että lapsestakin tulee hänen kuninkaallinen korkeutensa, prinsessa X, Ruotsin prinsessa, XXn herttuatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä te voisitte keskittyä omiin elämiinne.

Vierailija
4/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:37"]

[/quote] Sun mielipidettahan Ruotsin kuninkaalliset tulevat kyselemaan ;).

Vierailija
5/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea Crisi kyllä elättää Madden , ei siihen tarvita ruotsinkansan varoja.

Vierailija
6/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi huono aavistus tosta Chrisistä. Naamasta näkyy elintavat. Mä epäilen et 10 vuoden kuluttua ne on jo aikaa sitten eronnut. Toki toivon olevani väärässä...

Vierailija
7/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ihan ymmärrettävää ettei Madden lapsesta tule prinsessaa. Ja Madden pitäisi luopua ruotsin omaisuudestaan joka tapauksessa. Eihän hän juuri edustakkaan. Niin kauan kun hoitaa niin sanotun "prinsessan viran" voi nauttia "prinsessan eduista", mutta jos haluaa eroon velvollisuuksista, on luovuttava myös oikeuksista. Ja tosiaan eipä ne varmaan leipäjonoon joutusi vaikka omillaan eläisikin. Ja kuningashan toki tekee omilla rahoillaan mitä lystää. Varmasti auttaa tytärtään tiukan paikan tullen ;)

Vierailija
8/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:33"]

Musta se on ihan ymmärrettävää ettei Madden lapsesta tule prinsessaa. Ja Madden pitäisi luopua ruotsin omaisuudestaan joka tapauksessa. Eihän hän juuri edustakkaan. Niin kauan kun hoitaa niin sanotun "prinsessan viran" voi nauttia "prinsessan eduista", mutta jos haluaa eroon velvollisuuksista, on luovuttava myös oikeuksista. Ja tosiaan eipä ne varmaan leipäjonoon joutusi vaikka omillaan eläisikin. Ja kuningashan toki tekee omilla rahoillaan mitä lystää. Varmasti auttaa tytärtään tiukan paikan tullen ;)

[/quote]

Madeleinen pitäisi luopua tittelistään, jolloin hän ei saisi osaansa kuninkaan saamasta "apanagesta", jota Madeleine saa aina, kun tulee Ruotsiin virallisiin edustustehtäviin. Siitä myös maksetaan hänen vaatteensa näihin tehtäviin.

Madeleinella on huomattava määrä yksityistä omaisuutta, hän mm. peri yhdessä Victorian ja Carl Philipin kanssa prinsessa Lilianin kuoltua n. 10 miljoonaa euroa eli Madde sai n. 3,3 miljoonaa. Ja Madeleine, Victoria ja Carl Philip perivät rahaa myös jo prinssi Bertilin kuoltua v. 1997.

Vierailija
9/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:04"]

Mun mielestä te voisitte keskittyä omiin elämiinne.

[/quote]

Suosittelemme samaa sinullekin;D Voit jättää kommentoimatta, kun sinulta ei kukaan ole mielipidettä kysynyt yhtään mihinkään. 

Vierailija
10/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:19"]

Mulla on tosi huono aavistus tosta Chrisistä. Naamasta näkyy elintavat. Mä epäilen et 10 vuoden kuluttua ne on jo aikaa sitten eronnut. Toki toivon olevani väärässä...

[/quote]

Mulla ihan samat fiilikset. Häissäkin se näytti jotenkin turralta, vähän kuin kyllästyneeltä. Ei sillä ollut katseessa sellaista rakastavaa ilmettä, kuin mitä miehillä yleensä omissa häissään tapaa olla, kun morsiantaan katsovat.

Mä luulen, että se meni Madden kanssa naimisiin vain siksi, että on polleaa Jenkkilässä kehua, kun appi on jonkun pienen eurooppalaisen maan kuningas. Heidän perheellähän on jo KAIKKI, kaikki muu, paitsi kytköksiä kuninkaallisiin - no, nyt on nekin.

Vierailija
11/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä madde tekee, ruattalaisten asia, mutta miksi ihmeessä lapsen nimeksi tulee prinsessa X? Täytyy olla Crisun keksimä wt-nimi.

Vierailija
12/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on varmasti tehnyt enemmän hommia kuin moni täällä vinkuva elämätapa-valtiotukien nauttija. Hänellä on päivätyö Silvian luotsaamassa hyvätekeväisyysjärjestössä New Yorkissa ja työkavereiden julkisuuteen vuotaneiden kertomuksien mukaan myös tekee niitä töitä ihan oikeasti. 

Mun mielestä mies näyttää fiksulta ja luotettavalta. Sellaiselta joka ei viitsi jaksaa välittää esittää mitään muuta kuin mitä on. Pariskunta näyttää sopivan hyvin toisilleen, katsoin hääkuvia ja totesin että siiä on oikeasti rakastunut pari, ei siis vain onnellinen vaan myös rakastunut.

Vierailija
13/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeän ja itsekeskeisen oloinen tuo Madeleine. Kaikki edut pitäis saada, mutta jenkkeihin kumartaa. Olin jopa oudolla tavalla iloinen, kun se jätkä petti sitä. Putos jalustaltaan tavis kuolevaisten joukkoon. Ja Crisistä samaa mieltä, kuin 7, eli joku mättää. Ilme on aina, kuin olis hapansilakkaa haistellut. Eikä tosiaankaan ollut mitenkään rakastuneen näköinen omissa häissään, vaan vaivautunut paremminkin. Vertailussa voi käyttää Danielia, joka itki ressu, kuin paloletku, kun runoili rakkauttaan Viktorialle. Kaikki eivät tietenkään näytä tunteitaan yhtä avoimesti, mutta aitoa hullaantumista ei pysty peittämään, rakastunut mies ainakaan.