Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen kanssa saa vielä olla yötä sairaalassa lastenosastolla?

Vierailija
25.07.2006 |

Vieläkö kahdeksanvuotiaan kanssa saa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse niin haluat, mutta eiköhän tuonikäinen pärjää jo itsekin?

Vierailija
2/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla voi olla niin täyttä että ei ole mitenkään mahdollista majoittaa kaikille lapsille myös vanhempia sinne.

Kannattaa kysyä sitten sieltä paikanpäältä niin osaavat sanoa. Itse olen ollut vain pienen lapsen (1v2kk) kanssa ja silloin sain jäädä yöksi. Tosin varoittelivat että jos yhtään enemmän enää tulee lapsia joutuvat ottamaan sängyn minultakin pois. Jäädä olisin kyllä saanut, mutta tuoli olisi ollut yöpymis paikka.

Isompien lasten vanhemmat joutuivat suoraan viereiseen rakennukseen jossa oli majoitustilat kauempana asuville omisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkoselle tiedoksi, harvoin 8 v jää kiltisti odottelemaan äitiä tai isiä aamuun, vaan haluaa yöksi tutun ja turvallisen kaverikseen.

Vierailija
4/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistosairaalassa saa olla. Sänkyä ei kyllä ole vaan patja lattialla.

Vierailija
5/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me saatin yöpyä lapsen luona kun oltiin osastolla, mutta kun lapsi siirrettiin teho-osastolle, sieltä piti vanhempien yöksi lähteä pois.

Vierailija
6/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on useampi siinä huoneessa niin ei kyllä tietääkseni ole mahdollista että vanhemmat vielä siellä yöpyisivät.

Vierailija
7/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin pojan (5v) kanssa sairaalassa, niin meillä oli huonekaverina 13-14 vuotias tyttö, jonka äiti jäi myös yöksi, koska tyttö voi todella pahoin koko ajan. Huoneessa oli vain yksi sänky vanhemman yöpymistä varten, mutta toiselle äidille annettiin patja lattialle. Yli viikon reissuilla poika ollut yöt yksin kunhan on ekat yöt ensin totuteltu yhdessä. Ekalla kerralla oli hieman reilun vuoden ikäinen. Hyvin on pärjännyt, kun olen ollut laittamassa illalla nukkumaan ja aamusta tullut takaisin aikaisin.

Vierailija
8/8 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui olemaan yhden hengen huone eli sen puolesta olis onnistunut. Poika pääsi kuiten jo samana päivänä pois joten ei sit ollutkaan tarvetta yöpymiselle. Sairaalakohtaista varmaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan