Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa ihmisistä reagoi riitaan pyytämällä anteeksi, vaikkei ole tehnyt mitään väärää

Vierailija
06.11.2020 |

Onko kellään HS tunnuksia ja voisi tiivistää artikkelin tähän? Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta minusta siinä pakenee aitoa vastuuta ja tapojen korjaamista kuittaamalla kaiken yhdellä sanalla joka ei välttämättä tarkoita mitään käytännössä.

Vierailija
4/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta minusta siinä pakenee aitoa vastuuta ja tapojen korjaamista kuittaamalla kaiken yhdellä sanalla joka ei välttämättä tarkoita mitään käytännössä.

Kirjoita kaikille avoin artikkeli aiheesta! Lukisin!

Vierailija
5/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nälvintä, tosikot.

Vierailija
6/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olen olemassa.

Vierailija
7/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tunnuksia, mutta otsikosta päätellen tuossa kirjoitetaan kilttiksistä, jotka ovat aina valmiita joustamaan muiden hyväksi ja tarvittaessa ottamaan syyt niskoilleen. Meille anteeksipyyntö on vähäinen uhraus yhteisymmärryksen palauttamiseksi. Viis siitä oliko anteeksipyyntö paikallaan vai ei.

Vierailija
8/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kivaa kun kilttis suuttuu.

Vierailija
9/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tunnuksia, mutta otsikosta päätellen tuossa kirjoitetaan kilttiksistä, jotka ovat aina valmiita joustamaan muiden hyväksi ja tarvittaessa ottamaan syyt niskoilleen. Meille anteeksipyyntö on vähäinen uhraus yhteisymmärryksen palauttamiseksi. Viis siitä oliko anteeksipyyntö paikallaan vai ei.

Okei. kysyin, koska mieheni kanssa ollaan molemmat tällaisia. Olisi kiva tietää, millaisia.

AP.