Fitfarm VHH-valmennus. Kokemuksia?
Onko kukaan ollut Fitfarmin vhh-valmennuksessa? Millaisia kokemuksia? Olen jo pitkään miettinyt hiilihydraattien vähentämistä, mutten osaa oikein aloittaa itsenäisesti. Kokonaan en halua luopua hiilareista, joten turha ehdottaa mitään ketojuttuja.
Kommentit (7)
Perehdy kunnolla asiaan. Noi valmennukset eivät ole hyviä, eivät ohjaa asiaan oikein.
Ketoillessakaan ei luovuta hiilareista kokonaan. Eikä kyllä missään muussakaan vhh-jutussa.
Älä aloita, ennen kuin tiedät asiasta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perehdy kunnolla asiaan. Noi valmennukset eivät ole hyviä, eivät ohjaa asiaan oikein.
Ketoillessakaan ei luovuta hiilareista kokonaan. Eikä kyllä missään muussakaan vhh-jutussa.
Oletko siis kokeillut tuota valmennusta? En ole ap, mutta olen miettinyt saman valmennuksen hankintaa. Pelkät keto-ruoat näyttävät niin kuvottavilta vähine, värittömine kasviksineen, etten voisi kuvitellakaan ryhtyväni ketoilemaan. Mutta haluaisin ideoita hiilihydraattien vähentämiseen.
Jos et halua ketojuttuja, niin mikset katso ihan vaan vhh juttuja? Itse olen ollut 10 vuotta vhh:lla eri hiilarimäärin. Välillä hyväkarppina 100g hh per päivä, alakarppina max 60g hh per päivä ja myös ketoillut. Nykyään hh syön 30-50g ja se on minulle nyt hyvä määrä ja siihen saa syödä jo hyvin värikästä ruokaa.
Noi fitfarmin touhut on usein hyvin niukkarasvaisia, joissa paljon prodea ja lisäravinteita. Ei ole tervettä vhh:ta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kokeillut tuota valmennusta? En ole ap, mutta olen miettinyt saman valmennuksen hankintaa. Pelkät keto-ruoat näyttävät niin kuvottavilta vähine, värittömine kasviksineen, etten voisi kuvitellakaan ryhtyväni ketoilemaan. Mutta haluaisin ideoita hiilihydraattien vähentämiseen.
Ideoita hiilihydraattien vähentämiseen. No vähennä hiilihydraatteja.
Kirjaa ylös vaikka farsecretiin tai fineliin kuinka paljon nyt syöt hh ja sitten otat finelistä selvää missä ruoissa on vähän ja paljon hiilareita. Sitten syöt niitä ruokia missä on vähän hiilareita. Rasvalla kalorit täyteen. Vhh ei ole vähäkalorinen.
Pikavinkki: sokeri, vilja, riisi, peruna, maissi, jotkut hedelmät sisältää paljon hiilaria.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua ketojuttuja, niin mikset katso ihan vaan vhh juttuja? Itse olen ollut 10 vuotta vhh:lla eri hiilarimäärin. Välillä hyväkarppina 100g hh per päivä, alakarppina max 60g hh per päivä ja myös ketoillut. Nykyään hh syön 30-50g ja se on minulle nyt hyvä määrä ja siihen saa syödä jo hyvin värikästä ruokaa.
Noi fitfarmin touhut on usein hyvin niukkarasvaisia, joissa paljon prodea ja lisäravinteita. Ei ole tervettä vhh:ta se.
No siksi, kun haluaisin alkuun idiootille suunnatut ohjeet, joita noudattaa ja sen aikana perehtyä asiaan.
Oletko siis ollut Fitfarmin vhh:lla, kun tiedät, ettei se ole hyvä? Mitä muuta suosittelisit? Siis ihan ohjattua juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi fitfarmin touhut on usein hyvin niukkarasvaisia, joissa paljon prodea ja lisäravinteita. Ei ole tervettä vhh:ta se.No siksi, kun haluaisin alkuun idiootille suunnatut ohjeet, joita noudattaa ja sen aikana perehtyä asiaan.
Oletko siis ollut Fitfarmin vhh:lla, kun tiedät, ettei se ole hyvä? Mitä muuta suosittelisit? Siis ihan ohjattua juttua.
En ole ollut enkä tule koskaan olemaan. Kävin nettisivuilla ja jo vilkaisulta näin ettei mene mun makroihin eikä mun suosimiin eväisiin.
Kokeile ennemmin vaikka karppausinfon foorumia tai googlaa Ateriamatriisi. Kirjallisuudesta vinkkaisin Andreas Eenfeldtin kirja Ruokavallankumous.
Oikeastaan vain kokeilemalla tietää mikä on itselle hyvä hh määrä. Jos kovin vähäinen ei käy, niin kokeilee lisätä vähä vähältä kunnes oikea määrä löytyy. Mutta ensin kannattaa kartoittaa oma nykytilanne ja se selviää vain kirjaamalla määrät ylös. Tässä asiassa ei ole oikotietä onneen.
Up