Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasoero parisuhteessa?

Vierailija
06.11.2020 |

On pinnallista puhua tälläisestä aiheesta,mutta olisi kiva kuulla asiallisia vastauksia mitä mieltä olette .

Mieheni on vaati itseltään todella paljon ja vertaa aina itseään muihin, vaikkei sitä myönnäkkään. Lisäksi hän pitää minua niin kauniina ettei ole omasta mielestään ansainnut minua. Pidän hänestä paljon ja siitä että pitää minua kauniina, mutta käy sääliksi häntä );

Onko teillä mitään vastaanvanlaisia kokemuksia tai jotain vinkkejä apuun? Hän ei tietenkää kerro asiasta ääneen, vain ainoastaan kysymällä on maininnut asiasta.

Asiallisia vastauksia kiitos! (edes yksi)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ero.

Vierailija
22/23 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kertonut mikä oma mielipiteesi miehestäsi, kun kerran tasoerosta kysyit? Muutenhan olisit kysynyt miehesi alhaisesta itsetunnosta.

No, osaan kertoa omalta kannaltani ulkonäöllisestä tasoerosta; mieheni on filmitähti-komea, yli 190cm, lihaksikas, todella upea luusto, ihana ja erikoinen väritys. On myös karismaattinen ja ylipäätään huomiotaherättävä positiivisessa mielessä. Itse olen meikkaamaton bmi:n ylälaidoilla huiteleva kotiäiti. Miehelläni on kuitenkin tarkka ja tiukka ulkonäkömaku johon minä satun osumaan täydellisesti. Suhteessa muut asiat kuitenkin merkkaavat enemmän ja olemme suhteessamme aika pitkälti tasatasoisia.

Omaa itsetuntoaan kuuluu kuitenkin kohottaa terveelle tasolle ja kumppanina sinä voit tukea häntä.

En tajua miksi naiset aina kehuskelee sillä kun mies on yli 190cm? Eihän se edes ole mikään erityisen pitkä. Vasta yli 2-metriset ovat huomattavan pitkiä. Tai sitten itse olette vain todella lyhyitä.

N 168cm

Olen 172cm ja mieheni on ihan mukavan mittainen. Olen ollut palavasti ihastunut myös alle 160cm mieheen, joten pituudella ei ole minulle kovastikaan merkitystä. 190+cm kuitenkin on aika pitkä jos keskiarvollisesti miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko todella tavismies saada kauniin naisen? 🤔