Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähdössä kanarialle

Vierailija
23.02.2014 |

Eikä mitään kesäistä ja kaunista päällepantavaa. Iänikuisia trikootunikoita muutama ja nekin kinnaa. Ei helvata. Mitä keksin? Muutama päivä äkkilähtöln vain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tilasin huhtikuiseen reissuun ihania toppeja kevään väreissä, vaikka alunperin olin ajatellut ostaa sitten paikan päältä. En sitten osannutkaan "vanhoissa" lähteä. Ja jos on huiput ilmat, niin ei raaskita kaupoilla kovin paljon aikaa kulutella....mutta kukin tavallaan. Minusta on reissussa kiva olla huolitellumman näköinen.

Vierailija
2/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usemapi matka tiedossa. Äskettäin tilasin paljon uusia vaatteita kesäksi ja kesäkeleihin. Osin kylläkin siksi, että tarvetta on muutenkin. Ja mukavahan se on lähteä reissuun, kun mukana on uusiakin vaatteita.  Eikä mitään vanhoja rönttäsiä. Varsinkaan, kun ovat parhaat päivänsä nähneet tai liian isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halensilta tilasin ihania kesäisiä vaatteita, joita sitten käytin itsekin reissussa. Voit maksaa myös osissa, tilatessa ei tarvitse löytyä sitä rahaa juuri silloin, mutta kannattaa heti maksaa kun mahdollista koko velka pois, kallista lainaa muuten. Sieltä itse ostin, kun vielä täälä Suomessa ei ollut tarpeeksi kesäistä myynnissä kaukomatkaa varten. Ihania kesävaatteita siellä, suosittelen.

Vierailija
4/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailet siellä sitten

Vierailija
5/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kiitos :) tuntuu että viime kesänäkin liehuin vain jossain röntöissä kotona. Nyt sitten todenteolka tunne, ettävaatekaappi on typötyhjä. Rahatkin vähissä.

Vierailija
6/6 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ostaisin jo täältä pari uutta toppia ja tunikaa koska en tykkää lomalla heti "väkisin" shoppailla ja kauhea ressi jos ei mitään löydykään.

Lomalla ostan vaatteita jos sattuu jotain kivaa sattumalta löytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi