Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä, jolla on tatuointi: miksi otit sen? Minulla on ikävä tieto sinulle

Vierailija
06.11.2020 |

Meidän firmamme ei palkkaa sinua, oli syy mikä tahansa. Laseriin hakeutuminen voi olla parasta elämässäsi. Ymmärrät sen nyt itsekin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiin kirjoitettu virhe kirjoitti:

Meidän firmassa ei hyväksytä sellaisia tatuointeja kuin Martina Aitolehdellä.

Ai teillä ollaan alasti töissä

Vierailija
42/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille tule ikinä mitään tietoa siitä onko työhön hakijalla tatuointeja.

Jos kysellään asiattomasti, niin siihen voi vastata, että ei ole. Jos sitten myöhemmin on, niin ette tiedä milloin se on otettu. Ette voi kieltää työntekijää ottamasta tatuointia, ettekä irtisanoa tatuoinnin vuoksi.

Kiitoksia, kun kerroin. Hei hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasmetalleista huolissaan olevat voivat ottaa selvää paikallisilta tatuoijilta mitä värejä käyttävät. Suomessa harva ammattilainen käyttää mitään halpaa väriä, tuskin lainsäädäntökään tätä sallii. Eri asia jos joku jonne on tilannut tatuointi setin kiinasta ja piirtelee pääkalloja amatöörinä. Tuskin tatuoidut on kokoajan missään tulehdustilassa. Musteet ja menetelmät onneksi muuttuvat kokoajan parempaan suuntaan.

Vierailija
44/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Vierailija
45/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi löytyy ja töitä on niin paljon kun jaksaa tehdä. Teidän firma kuulostaa paikalta johon en haluaisi mistään hinnasta. Peace & love <3

Vierailija
46/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en hakisi teidän firmaan duuniin. Meidän arvot ei muutenkaan kohtaisi

-EiEdesTatuointeja

Vierailija
47/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit nyt vain ovat juntteja sekä valheellinen kuva yksilöllisyydestä ja itseilmaisun vapaudesta.

Vierailija
48/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa ei ole mitään merkitystä sillä,  minkä näköinen olet. Se on sinun oma valintasi. Se, mikä meitä kiinnostaa, on sinun ammattitaitosi.  

Vierailija
49/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakisin teidän firmaan töihin?

Sain tatuoituna ja lävistettynä kivan työn briteistä ja vielä työsuhdeasunnon.

Vierailija
50/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit nyt vain ovat juntteja sekä valheellinen kuva yksilöllisyydestä ja itseilmaisun vapaudesta.

[ ] kiinnostaa

[x] ei kiinnosta

Vierailija
51/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä luulin aloituksen olevan raskasmetalleista, joita tatuoidut hakkaavat ihoonsa.

Minäkin luulin näin.

Se on vanha juttu, että tatuointi voi rajoittaa töiden saantia. Näin tapahtuu vielä niin 15-20 vuotta, kunnes sukupolvi vaihtuu.

Googlaamalla

kasvotatuointi

Löytyy vastaus, että miksi ei.

Vierailija
52/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt vaikka siitä, että jos työhaastattelussa käsketään riisumaan, minä en riisu vaan poistun. Jos olen paikalla työttömänä työnhakijana, ilmoitan firman toimintatavasta työkkärille.

Vierailija
53/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli ihan normaalia ettei tatuoija tehnyt kuvia kasvoihin ja kämmeniin. Silloin näkyvä tatuointi vaikutti oikeasti työnsaantiin. Nykyään noita tatuointeja näyttää olevan joka paikassa.

Työnantajana minua ei haittaa tatuointi, minulla on itsellänikin. Mutta jos kasvot on täynnä niin täytyy myöntää että vähän karsastan. Tatuointi ei silti ole mikään este.

Vierailija
54/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan yks hailee, millainen tramstamp työnhakijalla mahdollisesti on alaselässään, mutta näkyviä tatuointeja en työntekijöilläni suvaitse. Ei tästä koskaan ole mitään erimielisyyksiä aiheutunut.

Vierailija
55/59 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lysti jotku tatuoinnit. Mua on aika tatuoinnit käsiin ja käsivarsiin. On silitysraurdan jälki kun vain hipaisi, ja kk. mäyräkoiran kulmahampaiden arvet. Olen myös tatuoitu omassa lajissaan. Nimim: 8 korvista

Vierailija
56/59 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään julkistettiin tutkimus tulos että tatuoinnin ottavat useimmin ne jotka ovat kaltoinkohdeltuja lapsena, tai seksuaalisesti hyväksikäytettyjä

Vierailija
57/59 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasmetalleista huolissaan olevat voivat ottaa selvää paikallisilta tatuoijilta mitä värejä käyttävät. Suomessa harva ammattilainen käyttää mitään halpaa väriä, tuskin lainsäädäntökään tätä sallii. Eri asia jos joku jonne on tilannut tatuointi setin kiinasta ja piirtelee pääkalloja amatöörinä. Tuskin tatuoidut on kokoajan missään tulehdustilassa. Musteet ja menetelmät onneksi muuttuvat kokoajan parempaan suuntaan.

Ei pelkästään metallit, vaan atsovärit, jotka on elintarvikkeissa kiellettyjä

Vierailija
58/59 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutkijat ovat tästä asiasta toista mieltä

Kaikilla on oikeus valita ottaako tatuoinnin jos kumminkin itte tykkää!

Vierailija
59/59 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi teille töihin. Ilmeisesti teillä työskennellään alasti, muuten et tatuointiani näe. Vai saako teillä työpaikan vain pomon sängyn kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi