Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä, jolla on tatuointi: miksi otit sen? Minulla on ikävä tieto sinulle

Vierailija
06.11.2020 |

Meidän firmamme ei palkkaa sinua, oli syy mikä tahansa. Laseriin hakeutuminen voi olla parasta elämässäsi. Ymmärrät sen nyt itsekin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä joka vihaat tatuointeja! Minulla on ikävä tieto sinulle:

Asia ei koske sinua eikä kiinnosta minua.🤷‍♀️

Vierailija
22/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos jollai teän työntekijällä on vaikka pyllyvaossa tatuointi? Teettekö tarkan tarkastuksen ennen palkkaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt niitä ihmisiä, jotka on tatuoinut johonkin näkyvään paikkaan tai isolla oman lapsensa nimen ja pahimmassa tapauksessa vielä kuvankin. Onhan se ihan söpöä kun vauva on pieni, mutta mieti sitten kun se oma nico-jannica onkin parikymppisenä joku narccari/raiscari/murhari ja kannat tämän ihanuuden kuvaa ja nimeä ylpeänä kaulassasi/käsivarressa.

Nyt kiinnostaisi kuitenkin vielä tietää miten ap selvittää onko työnhakijalla tatuointeja. Jos siis kyseessä ei ole mikään aikuisviihdeteollisuuteen liittyvä työnantaja.

Eli sä ajattelet, että pahinta tuossa tilanteessa on se, että on se tatuointi, ei se, että lapsi on tehnyt jonkun hirvittävän teon? Ei sitä lasta voi pyyhkiä olemattomiin, vaikka se olisikin tehnyt jotain kauheaa, tai esim. päihderiippuvainen. Miksi edes rinnastat päihderiippuvaisuuden sekä murhaamisen ja raiskaamisen keskenään?

Outo ajatus, että kaikissa teoissa pitäisi varautua siihen, että lapsen kasvaessa isoksi hän tekeekin jotain hirveää...

Vierailija
24/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jollai teän työntekijällä on vaikka pyllyvaossa tatuointi? Teettekö tarkan tarkastuksen ennen palkkaamista?

Tietenkin meillä tehdään. Liittyy työnkuvaan.

Ap

Vierailija
25/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Miksi hakisin teidän firmaanne töihin?

2) Mistä te tietäisitte, että mulla on tatuointeja, jos hakisin? Onko teillä joku valtakunnallinen tatuoitujen ihmisten rekisteri käytössänne?

Et edes pääse, turha hakea, voidaan antaa tussi niin saat piirreltyä lisää

Vierailija
26/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä luulin aloituksen olevan raskasmetalleista, joita tatuoidut hakkaavat ihoonsa.

No, tämä.

En tiedä miksei tästä terveyspuolesta puhuta enemmän. Mutta noin rahan, työnteon ja ansainnan puolesta, kyllähän tämä Nata(lie) Salmela(kos se sukunimi olikaan) ansaitsee aivan hulppeita määriä ja on kaulaa myöten aivan täyteen tatuoitu. Terve vauvakin tuli ja business kukoistaa.

Silti ihan tutkimustieto tatuointien vaikutuksista terveyteen kiinnostaisi laajemmin.

Mua kiinnostaisi myös tieto tatuointien terveysvaikutuksista enemmän. Nyt sitä pitkäaikaista näyttöä alkaisi jo olemaan kun tatuoinnit ovat olleet jo melko kauan muodissa. Voisin veikata, että jonkinlainen tulehdus olisi koko ajan päällä. Olisi kiva myös tietää millaset raskasmetallipitoisuudet ym on tatuoiduilla verrattuna tatuoimattomiin.

Vierailija
27/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2) Mistä te tietäisitte, että mulla on tatuointeja, jos hakisin? Onko teillä joku valtakunnallinen tatuoitujen ihmisten rekisteri käytössänne?

Vierailija
28/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, teinit on niin tyhmiä et piirtää

Vierailija
29/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa vastata kysymyksiin. Ei anna kovin kaksista kuvaa "firmastasi". Sen toimiala taitaa olla internet-trollailu ja rahoittaja Kela.

Vierailija
30/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku dilledong, ei kiinnosta pätkääkään tuollaiset firmat.

Taitaa ottaa päähän muuten vaan tatuoidut ihmiset, ehkäpä vähän katkeruutta ilmassa kun itsellä ei oo kivaa kuvaa. LOL

Vierailija
31/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku dilledong, ei kiinnosta pätkääkään tuollaiset firmat.

Taitaa ottaa päähän muuten vaan tatuoidut ihmiset, ehkäpä vähän katkeruutta ilmassa kun itsellä ei oo kivaa kuvaa. LOL

Oikeasti olen kyllä työtön.

Ap

Vierailija
32/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtäkään tatuointia, mutta en ikinä haluaisi tuollaiseen paikkaan töihin. Kuulostaa ankealta.

Vierailija
33/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n firman työhaastattelut noudattaa samaa linjaa kuin USA:ssa uuden vangin rekkaaminen sisään vankilaan. Kaikki vaatteet pois, kyykkää ja yski kolme kertaa.

Vierailija
34/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, pörssifirma ja sisäinen ohjeistus.

Pakko kysyä, vaikka tiedän, että tämä on provo: mitä laitatte työsuhteen irtisanomisen syyksi, kun henkilö käy työsuhteen aikana ottamassa vaikka kasvoihin tatuoinnin?

Vierailija
35/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa ei hyväksytä sellaisia tatuointeja kuin Martina Aitolehdellä.

Vierailija
36/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt niitä ihmisiä, jotka on tatuoinut johonkin näkyvään paikkaan tai isolla oman lapsensa nimen ja pahimmassa tapauksessa vielä kuvankin. Onhan se ihan söpöä kun vauva on pieni, mutta mieti sitten kun se oma nico-jannica onkin parikymppisenä joku narccari/raiscari/murhari ja kannat tämän ihanuuden kuvaa ja nimeä ylpeänä kaulassasi/käsivarressa.

Nyt kiinnostaisi kuitenkin vielä tietää miten ap selvittää onko työnhakijalla tatuointeja. Jos siis kyseessä ei ole mikään aikuisviihdeteollisuuteen liittyvä työnantaja.

Eli sä ajattelet, että pahinta tuossa tilanteessa on se, että on se tatuointi, ei se, että lapsi on tehnyt jonkun hirvittävän teon? Ei sitä lasta voi pyyhkiä olemattomiin, vaikka se olisikin tehnyt jotain kauheaa, tai esim. päihderiippuvainen. Miksi edes rinnastat päihderiippuvaisuuden sekä murhaamisen ja raiskaamisen keskenään?

Outo ajatus, että kaikissa teoissa pitäisi varautua siihen, että lapsen kasvaessa isoksi hän tekeekin jotain hirveää...

Ei, se on vaan tullut mun mieleen. En pohdi tuntemattomien ihmisten asioita niin paljoa, että tollasen jutun mieleen juolahtaminen saisi mua jotenkin syvällisemmin harmittelemaan jonkun tämän päivän vauvan tulevia edesottamuksia ja niistä selviytymisiä.

Mutta siis on tullut mieleen, että miltähän tuntuisi kun lehdessä julkaistaan jonkun betofiiliringin pääjehun nimi ja itsellä komeilisi tyypin nimi otsassa.

Vierailija
37/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tatuoinnin, koska halusin. Firmaanne en halua töihin.

Vierailija
38/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, vaikka tiedän, että tämä on provo: mitä laitatte työsuhteen irtisanomisen syyksi, kun henkilö käy työsuhteen aikana ottamassa vaikka kasvoihin tatuoinnin?

En ole ylläoleva enkä pörssiyhtiössä töissä, mutta eikö sopimuksen rikkominen riitä irtisanomisen syyksi?

Vierailija
39/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se on vaan tullut mun mieleen. En pohdi tuntemattomien ihmisten asioita niin paljoa, että tollasen jutun mieleen juolahtaminen saisi mua jotenkin syvällisemmin harmittelemaan jonkun tämän päivän vauvan tulevia edesottamuksia ja niistä selviytymisiä.

Mutta siis on tullut mieleen, että miltähän tuntuisi kun lehdessä julkaistaan jonkun betofiiliringin pääjehun nimi ja itsellä komeilisi tyypin nimi otsassa.

No harvempi varmasti ottaa otsaan tatuointia, jossa on jonkun nimi, minkä varmasti itsekin tiedät, että koko tuota skenaariota on hieman turha pohtia. En ollenkaan usko, että tuossa tilanteessa se tatuointi olisi kaikkein pahin asia.

Tuntuu, että ihmiset antavat tatuoinneille jotenkin hirveän suuren painoarvon. Niin kuin se tatuointi olisi jotain, joka tatuoitu ihminen koko ajan miettii. Ei mieti. 

Vierailija
40/59 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ylläoleva enkä pörssiyhtiössä töissä, mutta eikö sopimuksen rikkominen riitä irtisanomisen syyksi?

Mistäs löytyy sellainen työsopimus, jossa kielletään tatuoinnin ottaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme