Helsinkiläisten keski-ikä on 41 vuotta.
Kommentit (16)
Arvomaailma on siis vielä aika vanha. Ei ihme että edistystä ei tapahdu kun kekkosten lapset ne vielä jyllää ja voi hyvin.
Ap mistä olet päässyt tähän "tietoon", vai onko mutu ja haluatko oikeesti keskustelua aiheesta vai halusitko vain tuoda mielipiteesi esiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap mistä olet päässyt tähän "tietoon", vai onko mutu ja haluatko oikeesti keskustelua aiheesta vai halusitko vain tuoda mielipiteesi esiin?
tilastoista näkee
Järkyttävää miten vanhoja suomalaiset on! Ja Helsingissä pitäisi olla nuorempaa väkeä.. eipä se paljon näy. Koko Suomen mediaani-ikä on jo yli 43 vuotta!
sen näkee. elin nuoruusvuoteni helsingissä ja siellä oli paljon enemmän silloin nuoria katukuvassa. mutta nyt ne nuoret on.... 40v
Niin siinä käy kun ihmiset ei tee vauvoja. Kohta me hukutaan vanhuksiin.
nyt nushailemaan ja vauvoja maailmaan..
Helsinki ei ole niin nuorekas millaisen kuvan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eläkkeet?
Olis maksanu ite ittelleen eläkkeet. Vttu mua kiinnosta. Eläkeikä nousee, elinkustannukset nousee ja tarjolla vaan äärimilleen tehostettua työtä minimipalkalla jonka avulla läskit rikastuu ja läskistyy entisestään. En tuu ite varmaan koskaan pääsemään eläkkeelle joten vetäkää vttu päähän kaikki te ja teidän eläkkeet. Työeläkeote tuli viime viikolla ja se on mulla 30 mennessä 5 ja puol euroa. Ei ole ollut oma valinta. Haistakaa paska stanaaaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eläkkeet?
Olis maksanu ite ittelleen eläkkeet. Vttu mua kiinnosta. Eläkeikä nousee, elinkustannukset nousee ja tarjolla vaan äärimilleen tehostettua työtä minimipalkalla jonka avulla läskit rikastuu ja läskistyy entisestään. En tuu ite varmaan koskaan pääsemään eläkkeelle joten vetäkää vttu päähän kaikki te ja teidän eläkkeet. Työeläkeote tuli viime viikolla ja se on mulla 30 mennessä 5 ja puol euroa. Ei ole ollut oma valinta. Haistakaa paska stanaaaaaa!
Eläkekaton on tultava ensimmäisenä, kun tätä koronapaskaa ruvetaan takaisin maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eläkkeet?
Eläkekaton on tultava ensimmäisenä, kun tätä koronapaskaa ruvetaan takaisin maksamaan.
Inflaatio on saatava käyntiin, muuten velkojenmaksu käy koko maailman väestölle liian raskaaksi. Suomen velat ja velkavastuut ovat vain pieni hyttysenpissa valtionvelkojen valtameressä. Esimerkiksi USA:lla on per asukas monin verroin enemmän valtionvelkaa.
Aika keski-ikäisiä.
Eli juuri paras ikäjakauma.
apua