Miten joku pystyy siivoamaan, laittamaan ruokaa ja tekemään mitään kotitöitä ilman vítutusta?
Ja jotkut hihhulithan tekevät noita ihan onneissaan. En pidä täyspäisenä ketään sellaista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miten jotain ihmisiä jatkuvasti vit***aa, olen suurimman osan elämästäni hyväntuulinen.
Tyhmän on helppo olla onnellinen. Varmaan lapioisit pas kaakin ihan onneissasi.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta käyn ihan vapaaehtoisesti tekemässä yhden tutun luona tallitöitä. Musta se on kivaa. Kuuden hevosen talli, sopiva pieni homma. Itseäni en kyllä osaa tyhmänä pitää. En osaa sinun älykkydestäsi sanoa mitään, mutta et ole ainakaan tässä keskustelussa osannut antaa itsestäsi älykästä vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap on ostanut niin paljon tuikkukynttilöitä ja kissapatsaita, että järjestelyyn menee tunteja?
Ekaan "oikeeseen" kotiini opiskelijakämpän jälkeen valitsin kalusteet tasan tarkkaan sillä kriteerillä että niiden alta/ympäriltä/päältä on helppo siivota. Seinästä roikkuva tv-taso, sohva korkealla lattiavaralla että voi imuroida alta jne. Eikä tosiaankaan mitään ärsyttäviä sisustusesineitä. Joskus tulee hipelöityä kaupassa että onpas ihana koristelasiväkkyrä mutta tuotteet jää aina kauppaan kun muistuu mieleen etten halua hinkata ja kiillottaa niitä puhtaaksi avokeittiörasvapölystä ja kissankarvoista. Siivoaminen on paljon kivempaa ja koti pysyy siistinä.
Vaimoni ei on ratkaissut ongelman: hän ei tee mitään noista. Tosin ruokaa laittaa pari kertaa viikossa. Siivous ei ole ikinä kuulunut hänen elämäänsä.
Minä.
En ole koskaan ottanut siitä mitään ongelmaa, siivous ja ruuanlaitto on osa elämää. Samoin kuin 4 lasta, vaativa työ, työmatkat, 3 raksaprojektia vuosien mittaan, puutarhanhoito ja appiksista huolehtiminen.
Ei pidä jäädä vatvomaan asioita, tekee vaan. Ruuanlaittoa kyllä rakastan joten siitä en saa ongelmaa mitenkään!
Lupaan antaa miehelleni, jos hän tekee kotitöitä. Se on kiva seurata miehen imuroimistw sitten pipari märkänä ja odottaa, että koska se tulee valmiiksi.
Siivoominen on kivaa hyvillä välineillä ja kai sinustakin on kiva olla puhtaassa kodissa.
Tykkään kloriitin ja sanydolin tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kloriitin ja sanydolin tuoksusta.
Juuri tuoksun takia minä käytän siivoukseen napalmia. Naapurin sottapytty valittaa siitäkin. Ihme juttu miten aina minulle osuu nuita hermoheikkoja neiböreitä.
Miksi ap on ostanut niin paljon tuikkukynttilöitä ja kissapatsaita, että järjestelyyn menee tunteja?