Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy siivoamaan, laittamaan ruokaa ja tekemään mitään kotitöitä ilman vítutusta?

Vierailija
05.11.2020 |

Ja jotkut hihhulithan tekevät noita ihan onneissaan. En pidä täyspäisenä ketään sellaista.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä mielummin teet sillä ajalla joka noihin askareisiin kuluu?

Vierailija
2/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauittimessa hyvää musaa ja vasemmassa kädessä viinilasi niin hoituu huonompikin homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sonnassa eläminen kyrsii monta kertaa enemmän.

Vierailija
4/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miten jotain ihmisiä jatkuvasti vit***aa, olen suurimman osan elämästäni hyväntuulinen.

Vierailija
5/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset eivät suhtaudu kotitöihin tunteella. Ne ovat vain kotitöitä. Itse hihhuloit, kun teet niistä jonkin ihmeellisen numeron. Kun minä imuroin tai vien roskat, niin enpä edes ajattele koko asiaa. Se on vähän kuin vessassa käynti tai hengittäminen eli kuuluu elämään.

Ruuanlaitosta kyllä nautinkin joskus, koska siinä saa kokeilla uusia juttuja ja käyttää luovuuttaan. Ja lopputuloksena on hyvää syötävää.

Vierailija
6/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten jotain ihmisiä jatkuvasti vit***aa, olen suurimman osan elämästäni hyväntuulinen.

Tyhmän on helppo olla onnellinen. Varmaan lapioisit pas kaakin ihan onneissasi.

Vierailija
7/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen onneissaan?

Vierailija
8/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmän on helppo olla onnellinen. Varmaan lapioisit pas kaakin ihan onneissasi.

Tyhmäähän se on pilata elämänsä olemalla koko ajan kysiintynyt. Onneksi olen sen verran fiksu, etten ole joutunut lapioimaan pas kaa ja kotitöitäkin voi ulkoistaa.

Vierailija
9/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa en laita, ostan sen valmiina. Syöminen on muutenkin ihan yliarvostettua.

Tiskit hoitaa tiskikone, pyykit pyykkikone ja imuroinnin robotti. Itse käyn kotona yleensä vain nukkumassa.

Mikään ei vituta, olen yleensä pelkästään hyvällä tuulella.

Vierailija
10/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan vaan provoaa. Eihän elämässä ole mitään mieluisampaa tekemistä kuin palkka- ja kotityöt.

Vierailija
11/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan jonkun puolittain katsottavan taustaohjelman telkasta päälle kun laitan ruokaa. Tähän sopivia on Elämäni biisi, Suomilove ym. musiikkiohjelmat.

Vierailija
12/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä, että kotini on perus -siisti. En päästä kotini järjestystä ja siivoa siihen kuntoon että sen siivaomsieen ryhtymien alkaisi vallan eriyisesi vi-tut-ta-maan. (Sokuine koti v:si moni kertaisesti) Ruuanlaitto tai vaikka leipomien taas ovat parhaimmillan mukavaa vastapainoa töiden teolle.

Toki olen laittanut merkille, että hyvässä seurassa ruoka maistuu paremmalta kuin yksin, joten aina en jaksa tai viitsi yksin keittiössä häärätessä ihan ni-in paljon panostaa. Mutta yritän silti muistaa monipuolisuuden ja vältellä ruokahävikkiä.

Olisi tylsää syödä päivitäin vain harmaata mössöä tai pelkkiä valmisaterioita, vaikka toki näin ruuan saaminen olisi hyvin vaivatonta. - Toki kiireisempänä päivänä voi syödä valmsiaterian tai useammankin viikon aikana.

Mutta kai minun sisälläni asuu pieni "hih-huli" kun minusta on tosinaan myös antoisaa vain suunnitella, mitä voisin laittaa ruuaksi, jos vain aikaa olisi...tai mitä saattaisin vaikka tarjota, jos kutsuisi jonkun tai joitain muita kanssani syömään luokseni. 

Sinkkumies       

13/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kuhunkin hommaan sille sopivaa innoituksen hetkeä.

Silloin kun lapset vielä asuivat kotona oli pakkotahtisempaa, mutta eläkeläistaloudessa ei ole niin väliä. Kuivat pyykit voi viikata silloin kun huvittaa tai viimeistään, kun narut tarvitaan uudelle koneelliselle.

Ruokaa teen joskus ihan mielelläni ja silloin isomman satsin, josta osan voi pakastaa. Sama kaikessa muussakin.

Joskus vaatehuolto ja kenkien kiillottaminenkin on kivaa, odottaa vain sopivaa hetkeä.

Jokainen päivä on kumminkin jollekin kotityölle ihan passeli.

Vierailija
14/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääkitys tai päihteet. Ei sitä muulla selitä.

Vierailija
15/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femi nistit ovat opettaneet sinut vihaamaan kotitöitä. Ne työt kuuluvat miehelle, mutta jos miestä ei ole niin tilanne on hankala. Ainakin siivouspalvelun voi ostaa ja tilaat ruoat valmiina kotiin.

Vierailija
16/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinnissa saa vähän liikuntaa, ruokaa laittaessa laitan äänikirjan soimaan. Pyykkäämiseen nyt ei yksinelävällä niin paljon mene aikaan. Tulisin itsekin hulluksi, jos pitäisi joka päivä jotain kakkavaippoja pestä.

Vierailija
17/29 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mieti noita asioita yhtään sen enempää kuin sitä, että vessassa käydessä pitää pyyhkiä ja että hampaat kannattaa pestä jos ei halua haisevaa ja reikäistä suuta. Niinpä - kun en noita asioita sen kummemmin kyseenalaista jatkuvasti - ne eivät minua vaivaa lainkaan. Teen hyvillä mielin ne hommat jotka pitää tehdä siisteyden ja ravinnon suhteen riittävän tasokkaan elämän saamiseksi. Viihdytään itseäni kuuntelemalla musiikkia ja äänikirjoja, jos puuhaan menee enemmän aikaa tai se on luonteeltaan yksitoikkoista. Mukavaa on myös tehdä kotihommia yhdessä toisen kanssa ja jutella samalla.

Vierailija
18/29 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta on elämässä pahasti viallaan jos jo pelkät kotityöt aiheuttavat tuollaisia negatiivisia tunteita. Sun pitää nyt vetää hätäjarrusta ja kysyä itseltäsi miksi et ole onnellinen. Mitä muutoksia elämääsi voisit tehdä että kokisit onnellisuuden tunnetta.

Vierailija
19/29 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mitä tahansa! 

Vierailija
20/29 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy oikeissa röissä, niin kotityöt tuntuvat kepeiltä pikku hommilta.

Sinc

Kannattaa kokeilla siis oikeita röitä. Kun ihmisiä tuli toisista säikeistä / universumeista tänne, niin oltiin mökillä.

Niiden mielestä puiden kantaminen / sytyttely, siivoaminen yms. oli hirveen raskaita hommia.

No siten ne meni oikeisiin röihin, ja sen jälkeen ne totes, että hei .. kyllähän tää mökillä olo on sittenkin kuin lomaa ;)

Sincc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi