Lue keskustelun säännöt.
Erikoisimmat kohtaamiset kerrostalossa?
05.11.2020 |
Millaisia erikoisia, hassuja tai huonoja kokemuksia teille on sattunut kerrostalonaapurien kanssa?
Kommentit (22)
Naapuri jäi ovensuuhun tuijottamaan paheksuvasti kaikkia meillä käyviä vieraita. Ei mitään käytöstapoja, onneksi muutti pois. Keski-ikäinen nainen, varmaan arvasittekin jo. Ei myöskään osannut tervehtiä, mulkkasi vaan. Kerran tuli minulle valittamaan, että rappukäytävässä ei saa puhua, koska hänen äitinsä on opettanut hänelle lapsena niin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entinen naapuri löi keittiön vetolaatikon aina täysiä seinään. Monen kuukauden jälkeen se kova kolahdus seinässä kävi ärsyttämään ja kerran löin betoniseinään nyrkillä takaisin. Naapuri veti saman tien uudestaan sen vetolaatikon auki (kuului kun liikkui kiskoilla) ja läiskäisi sen takaisin kiinni ihan täysiä. Silloin ymmärsin, että tekee ihan tahalleen sitä. Hän alkoi sitten toistamaan sitä useammin ja toki provosoiduin siitä kun tietokoneeni sijaitsee seinän vieressä ja löin nyrkillä uudestaan seinään. Tästä tuli sitten tapa. Käytävällä vastaan tuli luihun näköinen samanikäinen mies kuin minäkin joka ei moikannut. Katseesta näki että on jotain minua vastaan. Moikkasin pari kertaa, mutta hän ei koskaan moikannut, katsoi vain minua. Kommunikoimme toistemme kanssa seinän läpi, hän vetolaatikolla ja minä nyrkin kanssa niin kauan kunnes hän muutti pois. Loppui vetolaatikon paiskominen sinä päivänä kun hän muutti pois.