Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin kaksi askia pastilleja ja mahaan sattuu hirveesti!

Vierailija
05.11.2020 |

Kävin elokuvissa ja ostin syötäväksi pari askia karkkeja/pastilleja mitälie. Söin kaikki leffan loppupuolella ja heti alkoi sattua mahaan aivan saatanasti. Odottelen taksia (kotiin matkaa 42 km) ja vieläkin sattuu. Tää kipu on sietämätöntä!! Vatsassa alkoi kiertää aika pahasti äsken ja tuntuu et paskat tulee ihan just housuihin. Tekisi mieli itkeä kun sattuu niin paljon. Johtuuks tää niistä pastilleista vai mitä tää on? Mua pelottaa että tämä on jotain vaarallista.:(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä oli makeutusaineita niin joo. Ne on ne laksatiiviset vaikutukset.

Vierailija
2/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais aina lukea mitä askissa sanotaan. Monilla pastilleilla on laksatiivisia vaikutuksia jos niitä syö paljon kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joisin lasin pari vettä, ehkä lämmintä. Laimentaisi vatsan nesteitä.

Vierailija
4/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis xylitol-pastilleja vai tyyliin amerikanpastilleja? Todennäköisesti laksatiivisia vaikutuksia. Varaudu ripuliin.

Vierailija
5/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itselläkin tuli kun söin liikaa sokerittomia Mynthoneita päivän mittaan.

Vierailija
6/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis xylitol-pastilleja vai tyyliin amerikanpastilleja? Todennäköisesti laksatiivisia vaikutuksia. Varaudu ripuliin.

Ne oli läkerol menthol sugar free.

Vierailija
7/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu menee ohi, kun saat ripuloitua mahan tyhjäksi. Ne ovat ne laksatiiviset vaikutukset.

Vierailija
8/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa 42 km: n taksimatka? (Toivottavasti et ripuloi taksin penkille, tulee kallis lasku).

Vierailija
9/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ripulia nyt heti tule? Mulla on vielä muutaman kymmenen minuutin taksimatka edessä.

Vierailija
10/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä koettanut imeskellä Rekkamiehen Pastilleja?

Vierailija
11/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sokerittomat pastillit, pahimpana maltitolia ja xylitolia sisältävät, pierettävät niin maan perkeleesti. Otan Laxogasia tai vastaavaa, se vähän auttaa. Joku jossain sanoi, että maha tottuu makeutusaineisiin mutta ei mulla ainakaan. Onko siinä lähellä avoinna olevaa apteekkia?

Vierailija
12/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon maksaa 42 km: n taksimatka? (Toivottavasti et ripuloi taksin penkille, tulee kallis lasku).

Matka tänne maksoi 76e. Niin, toivottavasti. Olis pitänyt käydä teatterilla vessassa.

Vierailija
13/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulla ei ollu lounasta töissä ja söin nälkääni kaksi askia xylitol-pastilleja, jotka löysin työpöydän laatikosta. Luulin, että kuolen :D. Sen jälkeen en ole laittanut xylitolia suuhuni.

Vierailija
14/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika pieni maha, kun tuollanen määrä tekee tollasta.

Vierailija
15/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka tänne maksoi 76e. Niin, toivottavasti. Olis pitänyt käydä teatterilla vessassa.

Pitikö sun myös mennä taksilla elokuviin? Kallis leffareissu.

Vierailija
16/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Mulla sokerittomat pastillit, pahimpana maltitolia ja xylitolia sisältävät, pierettävät niin maan perkeleesti. Otan Laxogasia tai vastaavaa, se vähän auttaa. Joku jossain sanoi, että maha tottuu makeutusaineisiin mutta ei mulla ainakaan. Onko siinä lähellä avoinna olevaa apteekkia?

Olen nyt taksissa mutta kodistani on apteekkiin parin kilometrin matka.

Vierailija
17/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö sun myös mennä taksilla elokuviin? Kallis leffareissu.

Ystävä asuu leffateatterin lähellä ja hänen kanssaan kävin elokuvan katsomassa. Koska minä jouduin kulkemaan edes takas niin hän halusi maksaa puolet matkakuluista.

Vierailija
18/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkamiehen pastillit kirjoitti:

Oletko ikinä koettanut imeskellä Rekkamiehen Pastilleja?

Minäpäs olen imeskellyt Pekka-pojan pusseja!

Vierailija
19/21 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nyt tuo matka on paskahätää pidätellä joten älä valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän