Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tykkää että teen aloitteen seksiin

Leena40veee
05.11.2020 |

Keskusteltiin tänään uudehkon kumppanin kanssa seksistä ja kävi ilmi että hän ei koe kiihottavana jos nainen tekee seksiin aloitteen. Hän haluaa olla se joka saa naisen, ja kokee siis minulta lähtevän aloitteen jopa painostavana! Olen erittäin halukas kyllä ja varmaan kyllä keskimääräistä enemmän seksiä haluan, ja oon kuvitellut että mies olisi jopa siitä mielissään mutta ei. En oikein tiedä mitä ajatella, haluan sopeutua ja miellyttää mutta pelottaa että seksiä on jatkossa sitten tyyliin kerran viikossa kun mun tarve olisi päivittäin. Koen jopa naiseuteni loukatuksi.. niin että halukas nainen ei ole oikea nainen jota mies saa metsästää. Oikeesti vielä kun sinkkuna olin oli tää libodon yhtenäisyys aika tärkeä juttu (tai yksi osa vain mutta kuitenkin). Koen itseni nyt tosi haavoitetuksi tän takia ja tuntuu että oon ihan itku kurkussa. En varmasti kyllä tän jälkeen aloitteita tee, sen verran nahan alle meni tää että kokee mun aloitteet painostavana. Mitenköhän seksielämälle nyt sit käy kun en enää saa aloitteita tehdä.. Varmaan on iso kynnys edes suostuakaan vaikka näyttelin ymmärtäväistä eikä mies tajunnut lainkaan että pahoitin mieleni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin enemmän kuin mielissään. Outo juttu, jännittääkö miestä sitten, että ei olisi seksi fiiliksessä juuri silloin. Sama tietysti pitää ajatella aloitteissa naisen kannalta. Aina ei ns lähde

Vierailija
2/9 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieskään ole aina halukas seksiin, vaikka sitä jotenkin kliseisesti väitetään. Mutta kyllähän tuo asia kannattaa puhua läpi jo heti alussa, koska pidemmän päälle se voi käydä rankaksi, varsinkin jos vielä halut on eripariset. Nimimerkillä kokemusta on, meillä vaan niin päin että seksiä on silloin kuin puolisoni haluaa ja se on paljon harvemmin kuin mitä minä haluaisin. En juurikaan jaksa enää vuosien jälkeen edes ehdotella kovin usein, koska pakit tulee lähes varmasti. Silti joskus käy niinkin että kun puoliso haluaisi, minulla ei olekaan fiilistä seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi! Ihan kuin minun kirjoittama. Sain meillä eilen riidan aikaiseksi kun vihjailin että haluttaa. Mies kokee sen niin että painostan..

Mulla ihan samat fiiliksetnyt kuin aloittajalla. En pysty ehkä enää koskemaan miestä koska haluan ettei mies vain tunne että painostan. Kysyn nyt että muuttuuko tää kaverisuhteeksi sitten? Seksiä meillä on kerran viikossa, mikä on 3x liian vähän. Siis minun mielestä.

Osaako joku nyt sanoa mitä mun pitäis tehdä? Haluaisin tuntea itseni halutuksi, mutta käytännössä jos minä teen kaikki aloitteet niin en tunne niin. Aloitteista tosiaan tuo 1x viikko johtaa seksiin. Mies ei enää vihjaile, ehdota jne mitään siihen suuntaan ja nyt kokee että omat vihjailuni painostavat. N38

Vierailija
4/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei yhtään haluta ja nainen tekee aloitteen silloin niin miehelle tulee impotentin omainen olo ja se on vähän leimaavaa vaikka mies ei impo olisikaan. Ei se kukkokaan käskien laula!

Vierailija
5/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä siltä ukoltas, että hyväilee Sua "sieltä" tai vaikka antaa kielisuudelmia "sinne" ;) Näin ite innostuin seksistä vaikka luulin, ettei haluta mut jo alko jopo keulimaan ;)

Vierailija
6/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole seksuaalisesti yhteensopivia. Tilanne tulee vain pahentumaan: sinua ahdistaa ja loukkaa torjutuksi tuleminen, miestäsi kokemus seksiin painostamisesta. Libidonne ja käsityksenne seksin asemasta parisuhteessa poikkeavat aivan liikaa. Erotkaa.

Vierailija
7/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä tuhlaa elämääsi. Miehesi - ei jatkoon.

Vierailija
8/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kohtalotoveri.

Onpa ihmeellistä tää.. miksi tuntuu et paljon on tätä että jompi kumpi haluaa ja toinen ei. Ja itse yritin nimenomaan painottaa heti alkuun et oon seksuaalinen ja toinenkin väitti kovasti olevansa. Sanoin et seksi on mulle tosi tärkeää. Sitä en vielä tiedä mitä tulevaisuus sitten tuo kun en aloitteita enää tee. Voihan se olla että seksiä on silti tarpeeksi... ehkä jopa syttyy lisääkin.

Aattelin itse heittäytyä ainakin nyt alkuun vähän lapselliseksi ja erilaisista syistä kieltäytyä ja vältellä seksiä jonkun aikaa. Tai ainakin aikaisemman villin ja innokkaan olemuksen vaihtaa sitten neitseelliseen antautumiseen. Jos halukas nainen kerta on turn off niin saamasi pitää sitten! Ihan vaan koska mulla on tosi loukattu olo, ja oon oikeesti jopa suuttunut..

Miksi se on vuonna 2020 vielä näin et naisen aloitteet on painostusta ja miehen samainen käytös ei ole sitä?! Mies on kuitenkin aina syttynyt ja halunnut niin tää tuli ihan yllätyksenä ettei haluakaan sellasta. Huhhuh... en ole koskaan suuttunut tai vonkunut että kyse ei ole oikeasta painostamisesta vaan nimenomaan siitä että aloite on ollut minun.

Vierailija
9/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako seksuaalisesti epäsopivan miehen kanssa olla?

Itse olen persoonaltani ja seksuaalisuudeltani jotain muuta kuin keskivertonainen, ja koska suurinosa miehistä haluaa nimenomaan keskivertonaisen (ja ovat itse seksuaalisuudeltaan tyypillisiä keskivertomiehiä), niin minä olen ikisinkku ja harrastan seksiä joko kertaluonteisesti ja/tai pidän pidempiaikaista rakastajaa, mutta en edes pyri pariutumaan.

Miksi yrittäisin väkisillä ahtautua johonkin muottiin joka tekisi minut vain onnettomaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän