Olen translesbo
Olen translesbo. Täällä on usein keskusteltu transasioista viime aikoina. Mitä haluatte kysyä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis hetero.
Olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua?
Olen saanut apua transitioon.
Ymmärrätkö olevasi sitä sukupuolta mihin synnyit, vai kuvitteletko olevasi oikeasti nainen? Ihan ilman mitään vittuilua kysyn.
Vaikee on termistö, aikuisten oikeesti. Oliko pillu vai kulli, mitä on nyt jalkojen välissä ja kumpaa sukupuolta nussii, onko nussimakaverilta vaihdettu vehkeet ja mihin suuntaan?
Ei pysy kärryillä, onko tässä kohtaa enää edes väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö olevasi sitä sukupuolta mihin synnyit, vai kuvitteletko olevasi oikeasti nainen? Ihan ilman mitään vittuilua kysyn.
Olen nainen ja lesbo. Synnyin vaan miesvartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletatko, että lesbot kiinnostuu sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletatko, että lesbot kiinnostuu sinusta?
En oleta vaan tiedän. Toki joillakin on sukuelinfetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee on termistö, aikuisten oikeesti. Oliko pillu vai kulli, mitä on nyt jalkojen välissä ja kumpaa sukupuolta nussii, onko nussimakaverilta vaihdettu vehkeet ja mihin suuntaan?
Mulla on tyttökulli ja tykkään nussia mimmejä.
Hoiteletko toisten translesbojen tyttödikkejä ja ladypeniksiä?
Onko sulle käynyt näin?
https://laventeliveikkonen.blogspot.com/2020/10/trans-women-are-women.h…
Seukkaisitko toisen translesbon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hoiteletko toisten translesbojen tyttödikkejä ja ladypeniksiä?
Yleensä en. Joku siinä maistuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle käynyt näin?
https://laventeliveikkonen.blogspot.com/2020/10/trans-women-are-women.h…
On. Hetero-cis-muigut ei vaan tajua!
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen marxilainen feministinen yliopistotutkimus, jota Suomessa on paljon jokaisessa yliopistossa voisi ottaa tästä kopin ja selkeyttää tilanteen. Tarvitsemme jonkinlaisen kartan, mitä noudattaa.
Olet siis hetero.