Vanhempi raivostui aikuiselle lapselle joka lainasi 7,90 euron arvoista lounaria
Kommentit (23)
Miten "lainasi"? Menikö lompakolle omine lupineen?
Vanhempi saanut lounarin ilmaiseksi ja on työtön. Lapsi on työtön ja nälkäinen.
Vai että "lainasi". Mikähän on takaisinmaksusuunnitelma ja sovittiinko siitä etukäteen?
Lounassetelit ovat henkilökohtaisia.
Siis varasti? Kyse ei ole lounarista tai 7,90 eurosta, vaan ilman lupaa ottamisesta.
Minuakin suututtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Otti pinosta missä ainakin 7 lounasseteliä, ja kirjoitti viestin "maksan takaisin heti kun saan rahaa".
Vanhempi ollut väkivaltainen jo lapsena lounassetelin lainanneelle aikuiselle lapselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti pinosta missä ainakin 7 lounasseteliä, ja kirjoitti viestin "maksan takaisin heti kun saan rahaa".
kasvatus epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Lounassetelit ovat henkilökohtaisia.
No eikä ole.
Kumpi on lihavampi, sen sietää luopua lounassetelistä.
Luvatta ei voi ottaa rahaa eikä lounasseteliä. Ei ihme, jos luottamus menee.
Lounasseteleitä ei ole ollut olemassa moneen vuoteen vaan ateriaetu on joko kortilla tai jollain puhelinsovelluksella. itse olen antanut oman korttini ja jäljelläolevan saldon pojalleni koska sain itse potkut enkä tarvitse itse sitä enää kun syön kotona.
Vanhempi itse syönyt aiemmin luvatta lapsensa pakastepizzan pakastimesta. Oli viimeisillä rahoilla laps1i ostanut.
Eli varasti. Tekisin rikosilmoituksen kakarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi saanut lounarin ilmaiseksi ja on työtön. Lapsi on työtön ja nälkäinen.
Kurjuuden maksimointia. Vanhempana tietenkin pitäisin huolta, että jälkikasvu saa syödäkseen.
Pikkumainen vanhempi, varmasti alkoholisoitunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Eli varasti. Tekisin rikosilmoituksen kakarasta.
Entäs se luvatta syöty pakastepizza, viimeisillä rahoilla ostettu?
Kuulostaa siltä, että tarinan vanhemman ja lapsen ei tule olla keskenään missään tekemisissä. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Lounasseteleitä ei ole ollut olemassa moneen vuoteen vaan ateriaetu on joko kortilla tai jollain puhelinsovelluksella. itse olen antanut oman korttini ja jäljelläolevan saldon pojalleni koska sain itse potkut enkä tarvitse itse sitä enää kun syön kotona.
Hassua, kun käytän niitä päivittäin.
Mutta eihän tietenkään voi olla edes olemassa, jos sulla ei ole käytössä.
Lainasi vai varasti