Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt listaan miekkosten tekemiä asiattomuuksia, jotka muistan elämäni varrelta

Vierailija
05.11.2020 |

Valikko
Show notifications
Etusivu
Etsi
Alueen etusivulle
ALOITA UUSI KESKUSTELU

Nyt listaan miekkosten tekemiä asiattomuuksia, jotka muistan elämäni varrelta
Vierailija
klo 19:42 | 5.11.2020
En ole kaikista näistä traumatisoitunut sentään, mutta en myöskään pitänyt.

- autokoulun yksi suunnilleen 50-v miekkosope sanoi minua suloiseksi ja sanoi, että tarkoitus ei kuitenkaan ole, että ajotunnit ovat treffejä, vaan että saan kortin. Olin siis erittäin hermostunut hänen seurassaan, koska aistin mitä hän tuumaili minusta, ja hermostuksissani mokailin kuin amatööri

- pizzeriakuski alkoi viestittelemään minulle

- toinen pizzeriakuski kysyi Facebookiani

- putkimiekkonen vastasi keskellä yötä sähköpostiini ja tarjoutui tulemaan paikan päälle "vaikka heti." samainen putkimiekkonen tarjosi ilmaista käyntiä salaa, koska hymyilin niin kivasti

- työssäoppimisessa se ulk. miekkonen lähenteli, tuli siis kirjaimellisesti kylkeen kiinni aina kun mahdollista. Yritti estellä ovensuussa etten lähtisi kotiin ja yritti kutsua itsensä autooni tauolle XDD

- No toki olen saanut kýrpäkuvia

Mitäs muuta? Lisään kun muistan.

Ja tuo trolliksi nimittely on niiiiin kyllästyttävää, kun tosiasia on se, että olen aina kertonut vain ja ainoastaan tositapahtumia.

Harmi, että jotkut ovat kateellisia ahdistelustakin XDDD Se ei kyllä ole kivaa, kun joutuu varomaan hymyilemistä ja miettimään mihin aikaan uskaltaa laittaa viestiä, ettei toinen kuvittele siinä olevan takia-ajatuksia jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-ajatuksia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi